جی این این سوشل

علاقائی

پنجاب میں ٹیکسٹائل ملز کو گیس کی فراہمی بند کرنے کا فیصلہ

لاہور:سوئی گیس حکام نے صوبہ پنجاب کی ٹیکسٹائل انڈسٹری کو آئندہ ایک ہفتے کے لیے گیس کی فراہمی بند کر نے کا اعلان کیا ہے۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پنجاب میں ٹیکسٹائل ملز کو گیس کی فراہمی بند کرنے کا فیصلہ
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

تفصیلات کے مطابق سوئی گیس حکام نے پنجاب میں ٹیکسٹائل انڈسٹری کو ایک ہفتے کے لیے گیس کی فراہمی بند کرنے کا اعلان کر دیا ہے،کیپٹو  پاور پلانٹس رکھنے والی ٹیکسٹائل ملز کے لیے گیس بند کی جائے گی۔

سوئی گیس حکام کا کہنا ہے کہ گیس بندش سے متعلق ٹیکسٹائل ملز  کو  آگاہ کردیا گیا ہے، حکام نے ٹیکسٹائل انڈسٹری کو گیس نہ دینے کا جواز پاور اور فرٹیلائزر سیکٹر کو  بلاتعطل گیس کی فراہمی بتایا ہے۔

آل پاکستان ٹیکسٹائل ملز ایسوسی ایشن نے سوئی گیس حکام کے فیصلے کو مسترد کرتے ہوئے کہا ہے کہ ٹیکسٹائل ملز کو گیس کی بندش سے بڑے نقصان کا سامنا کرنا پڑے گا،انڈسٹری کو گیس کی فراہمی فوری بحال کی جائے۔

پاکستان

پنجاب بھر میں رات 9بجے دکانیں بند کرنے کا حکم معطل

 پنجاب حکومت نے تاجر برادری کے لیے بڑا ریلیف دے دیا۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پنجاب بھر میں رات 9بجے دکانیں بند کرنے کا حکم معطل

 اوقات کار کی پابندی کے خاتمے کا تاجروں کا بڑا مطالبہ مان لیا گیا۔ وزیراعلی پنجاب نے صوبے بھر میں کاروباری اوقات کار پر پابندی ختم کر دی۔

پنجاب بھر میں رات نوبجے دکانیں بند کرنے کے حکم نامے کو معطل کر دیا گیا۔ کاروباری سرگرمیاں اتوار کے روز بھی جاری رکھنے کی اجازت دے دی گئی۔

وزیر اعلی پنجاب چودھری پرویز الہی نے کاروباری اوقات کار پر پابندی ختم کر دی۔  تاجر برادری کی درخواست پر عمل کرتے ہوئے وزیر اعلی پنجاب نے اوقات کار پر پابندی ختم کی۔

وزیر اعلی پنجاب نے سیکریٹری انڈسٹری کو جلد نوٹیفیکیشن جاری کرنے کا حکم دے دیا۔ پرویز الہیٰ کا کہنا ہے کہ تاجر برادری رات گئے تک کاروبار کرسکے گی۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

عالمی مارکیٹ میں تیل کی قیمتوں میں مزید کمی

نیویارک:کساد بازاری کے خدشات اور چین کے خام درآمدات کی بحالی کے عمل میں سست روی کی وجہ سے عالمی مارکیٹ میں تیل کی قیمتیں مزید کم ہو گئیں ۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

عالمی مارکیٹ میں تیل کی قیمتوں میں مزید کمی

غیر ملکی خبر ایجنسی کے مطابق برینٹ کروڈ فیوچر 74 سینٹ( 0.8 فیصد) کمی کے ساتھ 94.18 ڈالر فی بیرل پر آگیا ہے، اگلے مہینے کی قیمتیں گزشتہ ہفتے فروری کے بعد سے کم ترین سطح پر پہنچ گئی ہیں۔

یو ایس ڈبلیو ٹی آئی (ویسٹ ٹیکساس انٹرمیڈیٹ کروڈ) 67 سینٹ (0.8 فیصد) کمی کے ساتھ 88.34 ڈالر فی بیرل رہا، ڈبلیو ٹی آئی کی قیمت میں ایک ہفتے کے دوران 9.7 فیصد تک کمی آ چکی ہے ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

شہر قائدمیں آج کتنی بارش ہوئی ؟ اعدادوشمار جاری 

کراچی : محکمہ موسمیات کی جانب سے صوبائی دارالحکومت   کراچی میں آج ہونے والی بارش کے تازہ اعداد و شمار جاری کردئیے گئے ۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

شہر قائدمیں آج کتنی بارش ہوئی ؟ اعدادوشمار جاری 

تفصیلات کے مطابق محکمۂ موسمیات کے ریکارڈ کے مطابق شہر قائد میں آج  سب سے زیادہ 32 ملی میٹر بارش قائد آباد میں ریکارڈ کی گئی۔

ریکارڈ کے مطابق دوپہر 2 بجے تک پی اے ایف فیصل بیس شارع فیصل اور سرجانی ٹاؤن میں 26 ، جناح ٹرمینل پر 25 اعشاریہ 9 ، ناظم آباد میں 22، یونیورسٹی روڈ پر 19 اعشاریہ 5، ایئر پورٹ کے اولڈ ایریا میں 18 اعشاریہ 22 ملی میٹر بارش ریکارڈ ہوئی ہے۔

محکمۂ موسمیات کے اعداد و شمار کے مطابق سعدی ٹاؤن میں 18، ڈیفنس میں 17 اعشاریہ 8، پی اے ایف مسرور بیس پر 11، گلشنِ معمار میں 9 اور کیماڑی میں 6 اعشاریہ 4 ملی میٹر بارش ریکارڈ کی گئی۔

واضح رہے کہ محکمہ موسمیات  کی جانب سے اسلام آباد ، پنجاب ، خیبر پختون خوا اور بلوچستان میں بھی آج سے 13 اگست تک تیز ہواؤں اور گرج چمک کے ساتھ  بارشوں کی پیش گوئی کی ہے ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll