جی این این سوشل

GNN Live l Latest Pakistan News 24/7 l Breaking News l Dr. Shahid Masood l Arif Hameed Bhatti

252 لوگ ابھی دیکھ رہے ہیں

1205076 کل دیکھنے والے

جی این این میں ویڈیوز سٹاف آپ کو روزانہ کی تازہ ترین سرخیاں ، شوز ، پروگرامز ، ایونٹس اور بہت کچھ فراہم کرے گا جب آپ اسے دیکھنا چاہتے ہیں۔

دنیا

سعودی وزارت صحت نے ویکسین کی دوسری خوراک کے لیے اہم ہدایات جاری کردیں

سعودی وزارت صحت کی جانب سے کہا گیا تھا کہ کورونا سے صحتیاب ہونے والوں کے لیے ویکسین کی ایک ہی خوراک کافی ہوگی

کی طرف سے

 

جدہ : توکلنا ایپ پرکورونا ویکسین کی دوسری خوراک کےلیے بکنگ منسوخ نہیں کرائی جاسکتی البتہ تبدیل کرانا ممکن ہے، کورونا کےلیے ویکسین کی دوسری خوراک سب کے لیے لازمی قرار دے دی گئی ـ سعودی ذرائع ابلاغ کے مطابق ادارہ امور صحت کے ٹوئٹر اکاو ¿نٹ پر ایک شخص نے دریافت کیا کہ ویکسین کی دوسری خوراک کے لیے کی گئی بکنگ منسوخ کرائی جاسکتی ہے؟

یہ بھی پڑھیں : تارکین وطن کیلئے بری خبر، سعودیہ میں غیر ملکیوں پر انحصار کم کرنے کا منصوبہ شروع

جس پر توکلنا ایپ کی انتظامیہ کا کہنا تھا کہ ویکسین کی پہلی خوراک کےلیے کی گئی بکنگ منسوخ کرانا ممکن ہے تاہم اس کے لیے مناسب وجہ بتانا ضروری ہےـ انتظامیہ کا مزید کہنا تھا کہ دوسری خوراک کے لیے کی گئی بکنگ منسوخ نہیں کرائی جاسکتی البتہ وقت تبدیل کیا جاسکتا ہے تاہم اس کےلیے بھی سبب ظاہر کیاجائے گا ـ

یہ بھی پڑھیں : سعودی عرب میں ٹریفک کےضابطہ اخلاق میں تبدیلی امکان

واضح رہے سعودی عرب کے تمام ریجنز میں کورونا ویکسینیشن سینٹرز کام کررہے ہیں جہاں شہریوں اور مقیم غیر ملکیوں کو مفت ویکسین لگائی جارہی ہے ـ مملکت میں بڑی تعداد نے ویکسین کی پہلی خوراک دے دی گئی ہے دوسری خوراک دینے کا سلسلہ جاری ہے۔

یہ بھی پڑھیں : سعودی عرب نے اپنے ملکوں میں مقیم تارکین وطن کے ویزوں میں توسیع کردی

قبل ازیں وزارت صحت کی جانب سے کہا گیا تھا کہ کورونا سے صحتیاب ہونے والوں کے لیے ویکسین کی ایک ہی خوراک کافی ہوگی۔ تاہم اب وزارت صحت کی جانب سے نئی تحقیق کے حوالے سے کہا گیا ہے کہ وہ افراد جو کورونا سے صحت یاب ہوچکے ہیں انہیں بھی دوسری خوراک لینا لازمی ہے جس سے لوگ وائرس کی نئی تبدیل ہونے والی شکل سے بھی محفوظ رہ سکیں گے۔

یہ بھی پڑھیں : سعودی عرب نے یو اے ای سمیت 3 ممالک پر سفری پابندیاں ختم کر دیں

نئی تحقیق کے سامنے آنے کے بعد تمام افراد کو جن میں 12 سے 18 برس کے نوعمر بھی شامل ہیں کے لیے ویکسینیشن کی دونوں خوراکیں لازمی قرار دی گئی ہیں۔ توکلنا ایپ پر ویکسینیشن کا اسٹیٹس ظاہرہوتا ہے، وہ افراد جنہوں نے ویکسین نہیں لگوائی مارکیٹوں وعوامی مقامات کے علاوہ سرکاری اور غیر سرکاری اداروں میں ان کا داخلہ منع ہے، اس کے علاوہ کورونا ویکسینیشن کے بغیر حرمین شریفین میں بھی داخل نہیں ہوا جاسکتاـ

کھیل

سنوکر ورلڈ کپ میں پاکستان نے بھارت کو دھول چٹا دی

حارث طاہر نے بھی اومان کے کھلاڑی کو دو کے مقابلے میں پوائنٹس سے شکست دیدی ۔

کی طرف سے

دوحہ : پاکستانی کھلاڑی بابرمسیح  نے آئی بی ایس ایف سنوکر ورلڈکپ کے پہلے میچ میں بھارتی کھلاڑی اشبریت سنگھ چڈھا کو شکست دیدی ہے ۔

بابر مسیح نے بھارتی کھلاڑی کو پانچ صفر سے شکست دیدی ، ورلڈ کپ میں شریک دوسرے کھلاری حارث طاہر نے بھی اومان کے کھلاڑی کو دو کے مقابلے میں پوائنٹس سے شکست دیدی ۔

دنیا

سعودی ولی عہد، امیر قطر اور اماراتی مشیر کی دوستانہ ملاقات، سوشل میڈیا پر تصویر وائرل

یہ تصویر العلا معاہدے کے بعد تینوں ملکوں کے درمیان استوار ہونے والے مضبوط تعلق کا پتہ دے رہی ہے‘۔

کی طرف سے

ریاض : سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان ، امیر قطر شیخ تمیم بن حمد اور امارات میں قومی سلامتی کے مشیر شیخ طحنون بن زاید کی بحیرہ احمر میں دوستانہ ماحول میں ملاقات کی تصویر اور ویڈیو وائرل ہے ۔ 

یہ بھی پڑھیں : سعودی عرب نے پاکستان میں لگائی جانےوالی دو ویکسین کی منظوری دیدی

ولی عہد کے نجی دفتر کے ڈائریکٹر بدر العساکر نے ٹویٹر کے اکاؤنٹ پر تینوں رہنماؤں کا گروپ فوٹو جاری کیا ہے ۔ اس میں تینوں تفریحی موڈ میں نظر آرہے ہیں ۔ 

بدر العساکر نے تصویر شیئر کرتے ہوئے لکھا کہ بحیرہ احمر میں بردارانہ اور دوستانہ ملاقات ، سعودی ولی عہد شہزادہ محمد بن سلمان ، امیر قطر اور امارات کے قومی سلامتی مشیر ایک ساتھ ۔ 

یہ بھی پڑھیں : سعودی عرب کے بعد کویت نے بھی پاکستانیوں کو بڑی خوشخبری سنادی

ٹوئٹر صارفین نے تصویر پر پسندیدگی کا اظہار کرتے ہوئے تحریر کیا کہ ’یہ تصویر العلا معاہدے کے بعد تینوں ملکوں کے درمیان استوار ہونے والے مضبوط تعلق کا پتہ دے رہی ہے‘۔

واضح رہے کہ سعودی عرب اور قطر میں تعلقات انتہائی خراب ہونے کے بعد نارمل صورتحال کی طرف گامزن ہیں ۔ قطر اس وقت عالمی سیاست میں اہم کردار ادا کررہا ہے ۔ 

دنیا

الجیریا کے سابق صدر عبدالعزیز بوتفلیقہ  انتقال کر گئے

انہیں الجیریا میں طویل المدتی صدر کا اعزاز حاصل ہے

کی طرف سے

غیر ملکی خبر ایجنسی کے مطابق الجیریا کے سابق صدر عبدالعزیز بوتفلیقہ  کی عمر 84 برس  تھی ۔ عبدالعزیز بوتفلیقہ  نے 2019ء میں صدارت کا عہدہ چھوڑ دیا تھا۔ بوتفلیقہ  نے شمالی افریقہ کے اس  ملک پر دو دہائیوں تک حکومت کی ۔ان کے حامی انہیں جنگ آزادی کا ہیرو مانتے تھے ۔  1974 میں  اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کے صدر کی حیثیت سے بوتفلیقہ  نے سابق فلسطینی رہنما یاسر عرفات کو خطاب کی دعوت دی ، جو فلسطینی کاز کی بین الاقوامی پہچان کی طرف ایک تاریخی قدم تھا۔

مرحوم عبدالعزیز نے چین کو اقوام متحدہ میں  نشست دینے کا مطالبہ کیا اور جنوبی افریقہ میں نسلی تعصب کے خلاف برسر پیکار رہے ۔  1980 کے اوائل میں ان پر بدعنوانی کا الزام لگایا گیا اور وہ خود ساختہ جلاوطنی میں چلے گئے ، جلاوطنی کے دوران انہوں نے  دبئی  کے حکمران خاندان کے  مشیر کا عہدہ سنبھالا ، بعداازاں ان کے اوپر لگنے والے کرپشن الزامات ختم کردئیے گئے ۔

1990 کی دہائی میں جب الجیریا واپس آئے تو الجیریا کی فوج اور مسلح جنگجوؤں کے درمیان جنگ  جاری تھی  جس  میں 2لاکھ سے زائد افراد ہلاک ہوچکے تھے جس کے بعد  فوج کی حمایت سے عبدالعزیز نے الیکشن جیتا ۔ 1999میں منتخب صدر نے اسلام پسندوں کے ساتھ جنگ بندی پر بات چیت کی اور ملک میں امن کی بحالی کے لیے قومی مفاہمت کا عمل شروع کیا ۔ عبدالعزیز کے دور  حکمرانی  میں الجیریا ترقی کی راہ پر گامزن ہوا اور عرب ممالک کے ساتھ اچھے تعلقات قائم کیے گئے  ۔2013 میں عبدالعزیز فالج کا دورہ پڑا جس کے بعد انہیں عوامی سطح پر شاذروناذر ہی دیکھا گیا تھا ۔ عبدالعزیز نے 20  سال الجیریا کے صدر کے طور پر خدمات انجام دیں۔ تاہم شدید عوامی احتجاج کے نتیجے میں  پانچویں مرتبہ صدارتی الیکشن میں حصہ لینے کا ارادہ ترک کردیا تھا۔  

عبدالعزیز بوتفلیقہ  الجیریا کے سیاسی تاریخ کے طویل ترین عرصے تک صدارت کے عہدے پر فائز رہنے والے پہلے حکمران تھے۔

 

کھیل

لیجنڈ فٹبالر پیلے ایک بار پھر آئی سی یو میں داخل

ہسپتال حکام کا کہنا ہے کہ پیلے کا علاج جاری ہے جب کہ ان کو اب سانس لینے میں کوئی مشکل نہیں ہورہی ہے ۔

کی طرف سے

 

برازیلیا: برازیل کے لیجنڈ فٹبالر پیلے کو دوبارہ ہسپتال کے آئی سی یو وارڈ میں داخل کردیاگیا ہے ۔

غیر ملی میڈیا رپورٹس کے مطابق پیلے کورواں ہفتے ہستپال کے آئی سی یو سے ڈسچارج کردیا گیا تھا تاہم سینے اور سانس لینے میں مشکلات کی وجہ سے انہیں ایک بار پھر سے آئی سی یو میں داخل کردیاگیا ہے ۔

ہسپتال حکام کا کہنا ہے کہ پیلے کا علاج جاری ہے جب کہ ان کو اب سانس لینے میں کوئی مشکل نہیں ہورہی ہے ۔

واضح رہے کہ رواں ماہ برازلین فٹبالر کی بڑی آنت میں موجود ٹیومر سرجری کی مدد سے نکال دیا گیاتھا ۔

پاکستان

شہباز شریف کا وزیراعظم کو خط، الیکشن کمیشن ممبران کے لئے نام تجویز کردیے

شہباز شریف نے خط میں الیکشن کمیشن ممبر پنجاب کےلیے جسٹس ر طارق افتخار، جسٹس ر مشتاق احمد کے نام تجویز کردیے

کی طرف سے

اسلام آباد : مسلم لیگ ن کے مرکزی صدر اور اپوزیشن لیڈر قومی اسمبلی شہباز شریف نے وزیراعظم عمران خان کو خط لکھ دیا۔

تفصیلات کے مطابق شہباز شریف نے الیکشن کمیشن کے پنجاب اور خیبرپختون خوا سے 2 ممبران کی تقرری کے لئے وزیراعظم عمران خان کو جوابی خط لکھ دیا۔ اپوزیشن لیڈر شہباز شریف کی جانب سے وزیراعظم عمران خان کے 26 اگست کے خط کے جواب میں خط بھیجا گیا جس میں انہوں نے ممبر الیکشن کمیشن پنجاب کے لیے 6 نام تجویز کیے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں : اپوزیشن لیڈر شہباز شریف نے وزیراعظم کے تجویز کردہ الیکشن کمیشن کے ممبران  کےناموں کو مسترد کردیا

شہباز شریف نے خط میں الیکشن کمیشن ممبر پنجاب کےلیے جسٹس ر طارق افتخار، جسٹس ر مشتاق احمد کے نام تجویز کردیے۔ پنجاب کے لیے محمد جاوید انور، خالد مسعود چوہدری ، عرفان قادر اور عرفان علی کے نام بھی تجویز میں شامل ہیں۔ جبکہ خیبرپختون خواہ میں الیکشن کمیشن کے ممبرز کے لیے سید افسرشاہ ، سردار حسین شاہ اور سہیل الطاف کے نام تجویز کیے گئے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں :  وفاقی وزرا کے الزامات پر الیکشن کمیشن کا اہم فیصلہ

26 اگست کو وزیراعظم عمران خان نے شہبازشریف کو خط لکھ کر ان سے الیکشن کمیشن کی خالی آسامیوں کے لیے نام مانگے تھے۔ یاد رہے کہ 26 اگست کو وزیراعظم عمران خان نے الیکشن کمیشن آف پاکستان میں اراکین کے خالی نشستوں میں تقرر کے لیے قائد حزب اختلاف اور پاکستان مسلم لیگ ن کے صدر شہباز شریف کو خط لکھا اور جواب جلد دینے پر بھی زور دیا تھا۔ خط کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے پنجاب کی خالی نشستوں کے لیے پولیس سروس آف پاکستان کے سابق افسر احسان مطلوب، سپریم کورٹ آف پاکستان کے وکیل راجا عامر خان اور پاکستان ایڈمنسٹریٹو سروس (پاس) کے سابق افسر ڈاکٹر سید پرویز عباس کے نام تجویز کردیے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں : الیکشن کمیشن کے بیان پر فواد چوہدری کا ردعمل

خیبر پختونخوا کے اراکین الیکشن کمیشن کے لیے وزیراعظم نے جسٹس (ر) اکرام اللہ خان، پاکستان ایڈمنسٹریٹو سروس کے سابق افسر فریداللہ خان اور ایڈووکیٹ سپریم کورٹ مزمل خان کے نام تجویز کیے ہیں۔ واضح رہے کہ پاکستان کے آئین کے تحت وزیراعظم کو الیکشن کمیشن کی ہر خالی نشست میں تعیناتی کے لیے قومی اسمبلی میں قائد حزب اختلاف سے مشاورت کے ساتھ متفقہ طور پر تین نام پارلیمانی کمیٹی کو بھیجنے ہوتے ہیں۔

دنیا

آبدوز ڈیل تنازع ، فرانس نے امریکا اور آسٹریلیا سے سفیر واپس بلالیے

آسٹریلیا  فرانس کی روایتی آبدوز ڈیل توڑ کر اب امریکا کی ایٹمی آبدوز یں خرید رہا ہے

کی طرف سے

فرانسیسی خبر رساں ایجنسی ( اے ایف پی ) کے مطابق  فرانس کے وزیرخارجہ نے کہا ہے کہ دونوں فرانسیسی سفیروں کو فوری طور پر واپس بلانے کا فیصلہ 15 ستمبر کو امریکا ، آسٹریلیا اور برطانیہ کے مابین انڈوپیسفک معاہدے کے بعد کیا گیا ہے ۔فرانسیسی وزیرخارجہ نے کہا ہے کہ ہمارے سفیر کو آسٹریلیا کی جانب سے آبدوزوں سے متعلق معاہدے میں دھوکا دہی پر بلایا گیا ہے۔ آسٹریلیا کا فرانس کی روایتی آبدوز خریدنے کی ڈیل توڑنا ناقابل قبول رویہ ہے۔ فرانس کی روایتی آبدوز ڈیل توڑ کر آسٹریلیا اب امریکا کی ایٹمی آبدوز خرید رہا ہے۔ اس ڈیل کی مالیت 36 ارب ڈالر سے زائد ہے۔

2016 میں ہونے والے معاہدے کے تحت فرانس نے آسٹریلیا کو آبدوزیں فراہم کرنا تھیں۔  تاہم حال ہی میں امریکا، برطانیہ اور آسٹریلیا نے ایک نئے سکیورٹی اتحاد آکوس AUKUS کا اعلان کیا ہے جس کے تحت آسٹریلیا کو نیوکلیئرآبدوزیں  مہیا کی جائیں گی اور یہ اتحاد انڈوپیسفک تعلقات کی نئی جہتیں بھی تلاش کرے گا جو علاقائی حدود سے باہر بھی ممکن ہو سکتی ہیں۔

چین نے امریکہ، آسٹریلیا اور برطانیہ کے دفاعی معاہدے کی مذمت کرتے ہوئے اسے 'انتہائی غیر ذمہ دارانہ‘ فعل قرار دیا ہے۔ چینی وزارت خارجہ کے ترجمان نے ایک پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ یہ معاہدہ علاقائی امن اور استحکام کو بری طرح متاثر کرے گا اور اس سے اسلحے کی دوڑ میں شدت آ جائے گی۔

پاکستان

پاکستان میں کورونا کی شرح پانچ فیصد سے نیچے آگئی

سرکاری پورٹل کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران ملک میں کورونا کے مثبت کیسز کی شرح ۔پانچ اعشایہ صفر آٹھ فیصد سے کم ہو کر 4.4 ہوگئی ہے ۔ 

کی طرف سے

اسلام آباد : پاکستان میں عالمی وبا کورونا کے باعث گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران مزید 63 افراد انتقال کرگئے جب کہ 252 نئے مریض بھی سامنے آئے ۔ 

یہ بھی پڑھی : چین میں   ایک ارب آبادی کو کورونا ویکسین لگادی گئی

پاکستان میں کورونا کے اعداد وشمار بتانے والی ویب سائٹ کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران ملک بھر میں کورونا کے 57077 ٹیسٹ کیے گئے  جن میں سے 2512 افراد میں کورونا وائرس کی تصدیق ہوئی جبکہ وائرس سے مزید 63 افراد اتنقال کرگئے ۔ 

سرکاری پورٹل کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران ملک میں کورونا کے مثبت کیسز کی شرح ۔پانچ اعشایہ صفر آٹھ فیصد سے کم ہو کر 4.4 ہوگئی ہے ۔ 

اس کے علاوہ وبا سے متاثرہ تشویش ناک کیسز کی تعداد 5117 ہے۔

ٹرینڈنگ

Take a poll