جی این این سوشل

پاکستان

قومی اسمبلی کی 9 نشستوں پر ضمنی انتخاب 25 ستمبر کو ہوگا

الیکشن کمیشن نے شیڈول جاری کردیا۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

قومی اسمبلی کی  9 نشستوں پر ضمنی انتخاب 25 ستمبر کو ہوگا
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

تحریک انصاف کے مستعفی 9 ارکان قومی اسمبلی کی نشستوں پر ضمنی انتخاب 25 ستمبر کوہوگا، الیکشن کمیشن نے شیڈول جاری کردیا۔

کاغذات نامزدگی 10 اگست سے 13 اگست تک جمع کرائے جا سکتے ہیں، کاغذات نامزدگی کی جانچ پڑتال 17 اگست کو کی جائے گی، دوسری جانب الیکشن کمیشن نے خیبرپختونخوا سے قومی اسمبلی کی خالی مخصوص نشست پر نامزدگیاں طلب کرلیں۔

الیکشن کمیشن نے تحریک انصاف سے خالی نشست کیلئے نام مانگ لیے، کاغذات نامزدگی دس سے تیرہ اگست تک جمع کروائے جا سکتے ہیں، امیدواروں کی حتمی فہرست 29 اگست تک جاری کی جائے گی، نشست پی ٹی آئی کی شاندانہ گلزار کا استعفی منظور ہونے پر خالی ہوئی تھی۔

 
 

پاکستان

ہر چیز برداشت کی جاسکتی ہے ،فوج کے خلاف پروپیگنڈہ مہم ناقابل قبول ہے:چودھری شجاعت

لاہور:سربراہ مسلم لیگ ق چودھری شجاعت حسین نے کہا ہے کہ ہر چیز برداشت کی جاسکتی ہے لیکن فوج کے خلاف پروپیگنڈہ مہم ناقابل قبول اور ناقابل برداشت ہے۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ہر چیز برداشت کی جاسکتی ہے ،فوج کے خلاف پروپیگنڈہ مہم ناقابل قبول  ہے:چودھری شجاعت

اپنے ایک بیان میں چودھری شجاعت حسین نے کہا کہ پاک فوج نےہرآفت،مصیبت اور مشکل گھڑی میں قوم کی مدد اور خدمت کی، امن وامان کی بحالی،دہشتگردی کے خاتمے میں فوج نے اہم کردارادا کیا، قربانیاں دیں،

سابق وزیر اعظم نے کہا کہ سانحہ لسبیلہ کے شہدا کے اہلخانہ کے غم اور دکھ میں پوری قوم برابر کی شریک ہے، سیاستدان مصلحتوں کو نظر انداز کر کے فوج کےساتھ بھرپور یکجہتی کا اظہار کریں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ ہر چیز برداشت کی جاسکتی ہے لیکن فوج کے خلاف پروپیگنڈہ مہم ناقابل قبول اور ناقابل برداشت ہے، سیاستدان سیاسی معاملات، مصلحتیں پس پشت رکھ کر پروپیگنڈا مہم ناکام بنائیں، اور فوج کی مکمل سپورٹ کریں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پاکستان کی اسرائیلی آبادکاروں کے مسجد اقصیٰ پر دھاوے کی شدید مذمت

پاکستان نے اسرائیلی آباد کاروں کے مسجد اقصیٰ کے صحن پر دھاوا بولنے کی شدید مذمت کی ہے۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستان کی اسرائیلی آبادکاروں کے مسجد اقصیٰ پر دھاوے کی شدید مذمت

ترجمان دفتر خارجہ کی جانب سے جار ی بیان میں کہا گیا ہے کہ اشتعال انگیز اقدام سے قبلہ اول کے تقدس کو پامال کیا گیا۔

پاکستانی دفتر خارجہ کے جاری بیان میں مزید کہا گیا کہ اسرائیلی جارحیت خطے میں تشدد، کشیدگی اور عدم استحکام کو ہوا دے رہی ہے۔

واضح رہے کہ غزہ پر 3 دن کے دوران اسرائیلی فوج کے وحشیانہ فضائی حملوں میں 15 فلسطینی بچوں سمیت 44 افراد شہید اور 360 سے زیادہ زخمی ہوئے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹیکنالوجی

یوٹیوب نے صارفین کیلئے شاندارفیچر متعارف کروا دیا

کیلفورنیا:یوٹیوب میں صارفین کے لیے ایک نیا فیچر متعارف کروایا جارہا ہے جس کی مدد سے کسی بھی ویڈیو کو زوم کرکے دیکھا جا سکے گا۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

یوٹیوب نے صارفین کیلئے شاندارفیچر متعارف کروا دیا

پنچ ٹو زوم نامی فیچر میں پورٹریٹ یا فل اسکرین ویو میں بھی ویڈیو کو زوم کیا جا سکے گا، یہ فیچر صرف پریمیم سبسکرائبرز کو دستیاب ہے۔

اس حوالے سے کمپنی کا کہنا ہے کہ اس فیچر کی آزمائش یکم ستمبر تک جاری رہے گی جس کے بعد امکان ہے کہ اسے زیادہ بڑے پیمانے پر متعارف کروایا جائے گا۔

ایک ماہ کی آزمائش کے بعد صارفین کے فیڈ بیک کے مطابق فیچرمیں تبدیلیاں کرکے اسے متعارف کروایا جائے گا، اس نئے فیچر کی مدد سے 8x زوم کرنا ممکن ہوگا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll