جی این این سوشل

تجارت

سونے کی فی تولہ قیمت میں آج 200 روپے کی کمی

ملک میں ہفتے کے پہلے کاروباری دن میں سونے کی فی تولہ قیمت میں 200 روپے کی کمی ہوئی ہے۔ 

پر شائع ہوا

کی طرف سے

سونے کی فی تولہ قیمت میں آج 200 روپے کی کمی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

سندھ صرافہ بازار جیولرز ایسوسی ایشن کے مطابق اس کمی کے بعد ایک تولہ سونے کا بھاؤ ایک لاکھ 46 ہزار 300 روپے ہے۔ 

اسی طرح 10 گرام سونے کی قیمت 171 روپے کمی کے ساتھ ایک لاکھ 14 976 روپے ہے۔ 

ایسوسی ایشن کے مطابق عالمی صرافہ میں سونے کی قدر 5 ڈالر اضافے کے بعد 1666 ڈالر فی اونس ہے۔

پاکستان

عمران خان اسمبلیاں توڑنے کا کہیں گے تو ایک منٹ کی دیر نہیں ہوگی: پرویز الٰہی

لاہور:  وزیراعلیٰ پنجاب چودھری پرویز الٰہی نے کہا ہے کہ پاکستان تحریک انصاف کے چیئر مین اور سابق وزیراعظم عمران خان اسمبلیاں توڑنے کا کہیں گے تو ایک منٹ کی دیر نہیں ہوگی۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

عمران خان اسمبلیاں توڑنے کا کہیں گے تو ایک منٹ کی دیر نہیں ہوگی: پرویز الٰہی

اپنے ایک بیان میں وزیراعلیٰ پنجاب کا کہنا تھا کہ پنجاب حکومت عمران خان کی امانت ہے، ہم وضع دار لوگ ہیں جس کے ساتھ چلتے ہیں اس کا ساتھ نہیں چھوڑتے،

اسمبلیوں سے جب استعفے دئیے تو شہباز شریف کی 27 کلومیٹر کی حکومت 27 گھنٹے بھی نہیں چل سکے گی، عمران خان اسمبلیاں توڑنے کا کہیں گے تو ایک منٹ کی دیر نہیں ہوگی۔

انہوں نے کہا کہ اللہ تعالیٰ نے عمران خان کو ایک نئی زندگی عطا کی ہے، راولپنڈی جلسے میں عمران خان کی سیاسی حکمت عملی فیصلہ کن راؤنڈ میں داخل ہو گئی ہے، عوام کا ٹھاٹھیں مارتا ہوا سمندر عمران خان کی مقبولیت کا منہ بولتا ثبوت ہے،

صوبائی اسمبلیوں سے استعفے آتے ہی پی ڈی ایم کا جعلی اتحاد بھی انتشار کی شکل اختیار کرتا جائے گا، ن لیگ والے شعبدہ باز جھوٹ بولنے باز ہی نہیں آ رہے آپ کو سمجھ لگ جائے گی آپ کے ساتھ الیکشن میں وہ کچھ ہو گا کہ آپ کی پشتیں بھی یاد رکھیں گی۔

چودھری پرویزالٰہی نے مزید کہا کہ اس ملک میں دین کی حکمرانی ہو گی اور ایسے کام ہوں گے جس سے عام اور غریب آدمی اور ان کے بچوں کو فائدہ ہوا،

اس کی ابتدا پنجاب سے ہو چکی ہے کینسر کا علاج بھی انشاء اللہ فری ہو گا، انشاء اللہ روز ایک نئی چیز نظر آئے گی جس کا فائدہ عام آدمی غریب آدمی کو ہو گا۔

گزشتہ روز سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے ایک بیان میں سابق وفاقی وزیر مونس الٰہی نے لکھا تھا کہ 27 جولائی کو اللہ پاک نے ہمیں سرخرو کیا تھا اور چودھری پرویز الٰہی کو وزیراعلیٰ پنجاب بنایا تھا۔

اس دن کے بعد سے ہم بونس پر چل رہے ہیں۔ تحریک انصاف کے ساتھ ہم اپنے وعدے پر قائم ہیں۔ جس دن ہمارے وزیراعظم عمران خان نے کہا اسی وقت انشاءاللہ پنجاب اسمبلی توڑ دی جائے گی۔

خیال رہے کہ راولپنڈی میں ہونے والے پاکستان تحریک انصاف کے جلسے میں سابق وزیراعظم عمران خان نے کہا تھا کہ ملک مشکل حالات میں ہے،

اسلام آباد نہ جانے کا فیصلہ کیا ہے، سری لنکا والے حالات نہیں چاہتا ، فیصلہ کیا ہے کہ پنجاب اور خیبرپختونخوا کی اسمبلیوں سے نکل جائیں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پی ٹی آئی لانگ مارچ اسلام آباد نہ آیا لیکن سکیورٹی کے نام پر خزانے سے کروڑوں خرچ

پاکستان تحریک انصاف کے لانگ مارچ کے باعث وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں سکیورٹی اخراجات کی تفصیل سامنے آگئی۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پی ٹی آئی لانگ مارچ اسلام آباد نہ آیا لیکن سکیورٹی کے نام پر خزانے سے کروڑوں خرچ

دستاویز کے مطابق اسلام آباد میں سکیورٹی کے نام پر 25 کروڑ 63 لاکھ روپےخرچ ہوئے جبکہ وزارت داخلہ نے39 کروڑ92لاکھ روپے سے زائد کا بجٹ منظورکرایا تھا۔

رقم کینٹینرز لگانے، فورسز کے قیام وطعام اورشیلز کی خریداری کیلئے تھی۔

اسلام آباد کی مختلف شاہراہوں پر سیکڑوں کینٹینرز تقریباً ایک ماہ رکھے گئے اور اسلام آباد میں مجموعی طور 13 ہزار 800 سکیورٹی اہلکار تعینات کیے گئے جس میں اسلام آباد اور سندھ کی پولیس، رینجرز اور ایف سی اہلکار شامل تھے۔

دستاویز کے مطابق اہلکاروں نے 2442شیل بھی استعمال کیے۔

خیال رہے کہ پاکستان تحریک انصاف کا لانگ مارچ راولپنڈی سے واپس ہوگیا، اسلام آباد نہیں آیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

آرمی چیف کا فوجی فاؤنڈیشن کے مختلف منصوبوں کا افتتاح

آرمی چیف جنرل باجوہ نے فوجی فاؤنڈیشن کے مختلف منصوبوں کا افتتاح کر دیا۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

آرمی چیف کا فوجی فاؤنڈیشن کے مختلف منصوبوں کا افتتاح

آئی ایس پی آر کے مطابق آرمی چیف نے فوجی فاؤنڈیشن کے صحت عامہ کے منصوبوں کا بھی مشاہدہ کیا۔ آرمی چیف کو مصنوعی اعضالگانےکی جدیدترین سہولت پربریفنگ دی گئی،

آرمی چیف کو فاؤنڈیشن یونیورسٹی نرسنگ کالج کےحوالےسےبھی آگاہ کیاگیا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق آرمی چیف نے نوتعمیرشدہ ایسٹ رج اسپتال کابھی دورہ کیا۔ 146بستروں پرمشتمل اسپتال میں پرائیویٹ مریضوں کابھی علاج کیا جاتا ہے۔

آرمی چیف نےصحت عامہ کیلئےفوجی فاؤنڈیشن کی کوششوں اور کردار کو سراہا۔ فوجی فاؤنڈیشن سابق فوجیوں اور ان کے اہلخانہ کو ملازمت کے مواقع فراہم کر رہا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll