جی این این سوشل

تجارت

پاکستان اور ایشیائی ترقیاتی بینک کے 25 کروڑ ڈالر مالیت کے قرض پروگرام پر دستخط

اس پروگرام سے طرز حکمرانی میں بہتری اور پاکستان میں وفاقی سطح پر نجی و سرکاری شعبے کے درمیان شراکت داری کیلئے سازگارماحول کے قیام میں مدد ملے گی

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستان اور ایشیائی ترقیاتی بینک  کے 25 کروڑ ڈالر مالیت کے قرض پروگرام پر دستخط
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

پاکستان اور ایشیائی ترقیاتی بینک نے25 کروڑ ڈالر مالیت کے قرض پروگرام پر دستخط کئے ہیں جس کا مقصد سرکاری و نجی شعبے کے درمیان پائیدار شراکت داری کو فروغ دینا ہے۔

اس پروگرام سے طرز حکمرانی میں بہتری اور پاکستان میں وفاقی سطح پر نجی و سرکاری شعبے کے درمیان شراکت داری کیلئے سازگارماحول کے قیام میں مدد ملے گی۔

وزارت اقتصادی امور کے سیکرٹری ڈاکٹر کاظم نیاز اور ایشیائی ترقیاتی بینک کے کنٹری ڈائریکٹر یونگ یی نے قرضے کے اس پروگرام پر دستخط کئے۔۔ایشیائی ترقیاتی بینک کے کنٹری ڈائریکٹر نے پاکستان میںتزویراتی اور مالیاتی طورپر نجی و سرکاری شراکت داری کو فروغ دینے کیلئے ساز گار ماحول کی اہمیت کو اجاگر کیا۔

 

تجارت

سونے کی قیمت تاریخ کی بلند ترین سطح پر پہنچ گئی

ملک میں فی تولہ سونا 4 ہزار 600 روپے مہنگا ہو 2 لاکھ 54 ہزار روپے پر پہنچ گیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سونے کی قیمت تاریخ کی بلند ترین سطح پر پہنچ گئی

 سونے کی عالمی اور مقامی مارکیٹوں میں قیمت میں بڑا اضافہ ہوگیا

ملک میں آج سونے کی فی تولہ قیمت میں 4 ہزار 600 روپے کا اضافہ ہوا ہے، جس کے بعد فی تولہ قیمت ریکارڈ بلندی پر پہنچ گئی۔

آل پاکستان جیمز اینڈ جیولرز ایسوسی ایشن کے مطابق فی تولہ سونا 4600 روپے مہنگا ہو 2 لاکھ 54 ہزار روپے جبکہ 10 گرام سونا3944 روپے  کے اضافے سے 2 لاکھ 17 ہزار 764 روپے ہو گئی ہے۔

ایسوسی ایشن کا مزید کہنا ہے کہ عالمی بازار میں فی اونس سونے کی قیمت 60 ڈالر بڑھ کر 2450 ڈالر پر پہنچ گئی ہے۔

سونے کی قیمتوں میں اضافے کے برعکس فی تولہ چاندی کی قیمت بغیر کسی تبدیلی کے 2900 روپے اور فی 10 گرام چاندی کی قیمت بھی بغیر کسی تبدیلی کے 2486.28 روپے کی سطح پر مستحکم رہی۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پی ٹی آئی کا ایڈہاک ججز کے معاملے پر سپریم جوڈیشل کونسل جانے کا اعلان

تعطیلات کے دوران 4 اہڈہاک ججز کو 3 سال کے لیے سپریم کورٹ لانا بدنیتی پر مبنی ہے، چیئرمین پی ٹی آئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پی ٹی آئی کا ایڈہاک ججز کے معاملے پر سپریم جوڈیشل کونسل جانے کا اعلان

پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے چیئرمین بیرسٹر گوہر نے سپریم کورٹ میں ایڈہاک ججز کے معاملے پر سپریم جوڈیشل کونسل جانے کا اعلان کرتے ہوئے کہا ہے کہ ایک ساتھ تعطیلات کے دوران 4 اہڈہاک ججز کو 3 سال کے لیے سپریم کورٹ لانا بدنیتی پر مبنی ہے۔

پاکستان تحریک انصاف اور سنی اتحاد کونسل کی پارلیمانی پارٹی کے مشترکہ اجلاس کے بعد اسلام آباد میں پارلیمنٹ ہاؤس کے باہر پی ٹی آئی رہنماؤں کے ہمراہ میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے بیرسٹر گوہر نے کہا کہ آج پارلیمنٹ ہاؤس میں پی ٹی آئی کی پارلیمانی کمیٹی کی میٹنگ ہوئی، جس میں ہمارے اور اتحادی جماعتوں کے اراکین اسمبلی نے شرکت کی۔

چیئرمین پی ٹی آئی نے کہا کہ آج پارلیمانی کمیٹی نے اہم فیصلے کیے، سپریم کورٹ میں ایڈہاک ججز کو لگانا مناسب نہیں سمجھتے۔ایڈہاک ججز آزاد عدلیہ کے لیے مضر ہے، ہم معاملہ سپریم جوڈیشل کونسل میں بھیج رہے ہیں، ججز اس معاملے کو متنازع نہ بنائیں، آج فیصلہ کیا گیا کہ سپریم کورٹ میں لگانے والے ایڈہاک ججز کو لگایا گیا وہ بدنیتی پر مبنی ہے۔

بیرسٹر گوہر کا مزید کہنا تھا کہ 4 ججز کو ایک ساتھ دوران تعطیلات لایا جا رہا ہے، 3 سال کے لیے ان چار کو لانا بدنیتی پر مبنی ہے۔ سپریم کورٹ نے پی ٹی آئی کے حق میں فیصلہ دیا، الیکشن کمیشن مخصوص نشستوں کا نوٹیفکیشن جاری کرے، مخصوص نشستوں کےفیصلے پر عمل کرانا سپریم کورٹ کا کام ہے، سپریم کورٹ کے فیصلے پر عمل کرانا چیف جسٹس کی ذمہ داری ہے، ہم مطالبہ کرتے ہیں کہ ہر صورت اس فیصلے پر عمل درآمد ہو۔

انہوں نے کہا کہ پی ٹی آئی ملک کے 70 فیصد عوام کی ترجمان جماعت ہے، پی ٹی آئی پر کوئی بھی پابندی حکومت کے خاتمے کی طرف کاؤنٹ ڈاؤن ہوگا، پی ٹی آئی محب وطن پارٹی تھی، ہے اور رہے گی۔

قومی اسمبلی میں قائد حزب اختلاف عمر ایوب نے کہا کہ ہمارے اتحادی جماعت کے ساتھیوں نے علامتی مارچ کیا ہے، بانی پی ٹی آئی اور بشریٰ بی بی سمیت تمام افراد کو رہا کیا جائے، بانی پی ٹی آئی اور بشریٰ بی بی کے خلاف جعلی کیسزکی مذمت کرتے ہیں۔ بشریٰ بی بی پر جعلی کیس کیا گیا جس سے انہیں بری کردیا گیا، نیب ٹیم نے جھوٹے کیسز میں پھر گرفتار کیا جس کی مذمت کرتے ہیں، ہم ان تمام بوگس کیسز کی بھرپور مذمت کرتے ہیں۔

پی ٹی آئی کے سیکرٹری جنرل نے مزید کہا کہ چیف جسٹس سے گزارش ہے کہ ایڈہاک ججز ہمارے کیسز نہ سنیں۔ چیف جسٹس قاضی فائز عیسیٰ کی اہلیہ سرینا عیسیٰ عمران خان کے خلاف مضامین لکھتی رہی ہیں، انہوں نے اپنا مائنڈ دیا، چیف جسٹس کو عمران خان سے متعلق کوئی کیس نہیں سننا چاہیئے۔

عمر ایوب کا کہنا تھا کہ میں ایک بار پھر مطالبہ کرتا ہوں کہ چیف الیکشن کمشنر اور اس کے دیگر ممبران فوری مستعفی ہوں ورنہ ان کے خلاف آرٹیکل 6 کے تحت کارروئی ہونی چاہیئے۔

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما شبلی فراز نے کہا کہ جب سے سپریم کورٹ کا فیصلہ آیا حکومت بوکھلاہٹ کا شکار ہے، سپریم کورٹ فیصلے سے مینڈیٹ عوامی نمائندوں کی طرف جارہا ہے۔حکمران ٹولے کے پاس آپشن ختم ہوگئے ہیں، کہا جارہا ہے حکومت 18 ماہ کی مہمان ہے، پی ٹی آئی پر پابندی انتہائی بھونڈا اقدام ہوگا۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

مسافر ٹرینوں کے کرایوں میں ایک بار پھر اضافہ

پاکستان ریلویز نے کرایوں میں ایک فیصد اضافہ کیا ہے،اضافے کا اطلاق تمام کلاسوں اور تمام مسافر ٹرینوں پر ہوگا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

مسافر ٹرینوں کے کرایوں میں ایک بار پھر اضافہ

پاکستان ریلویز نے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کے باعث مسافر ٹرینوں کے کرایوں میں ایک مرتبہ پھر اضافہ کر دیا ہے۔نئے کرایے 19 جولائی 2024 سے لاگو ہوں گے۔

پاکستان ریلویز نے کرایوں میں ایک فیصد اضافہ کیا ہے،اضافے کا اطلاق تمام کلاسوں اور تمام مسافر ٹرینوں پر ہوگا۔

یہ اضافہ پبلک پرائیویٹ پارٹنرشپ کے تحت چلنے والی تمام ٹرینوں پر بھی لاگو ہوگا۔

محکمہ ریلوے کا کہنا ہے کہ کرایوں میں اضافہ ضروری ہے کیونکہ پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے سے ریلوے کے اخراجات میں اضافہ ہوا ہے۔تاہم اس اضافے سے مسافروں پر بوجھ پڑے گا، جو پہلے ہی مہنگائی کا شکار ہیں۔

واضح رہے کہ یہ دوسری بار ہے کہ رواں سال مسافر ٹرینوں کے کرایوں میں اضافہ کیا گیا ہے۔

پہلی بار فروری 2024 میں پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے کے بعد کرایوں میں 5 فیصد اضافہ کیا گیا تھا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll