جی این این سوشل

تجارت

پی ایس او کی پٹرولیم مصنوعات کی فروخت میں مارچ کے دوران سالانہ بنیادو ں پر 11 فیصد کااضافہ

مارچ میں پی ایس او کی 0.59 ملین ٹن پٹرولیم مصنوعات کی فروخت ہوئی

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پی ایس او کی پٹرولیم مصنوعات کی فروخت میں مارچ کے دوران سالانہ بنیادو ں پر 11 فیصد کااضافہ
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

اسلام آباد: پاکستان سٹیٹ آئل (پی ایس او ) کی پٹرولیم مصنوعات کی فروخت میں مارچ کے دوران سالانہ بنیادو ں پر 11 فیصد اضافہ ریکارڈکیا گیا۔

او سی اے سی اور عارف حبیب ریسرچ کے اعدادوشمار کے مطابق مارچ میں پی ایس او کی 0.59 ملین ٹن پٹرولیم مصنوعات کی فروخت ریکارڈکی گئی جو گزشتہ سال مارچ کے مقابلہ میں 11فیصد زیادہ ہے ۔

گزشتہ سال مارچ میں ملک میں پی ایس او کے 0.54 ملین ٹن پٹرولیم مصنوعات کی فروخت ریکارڈ کی گئی تھی۔ فروری کے مقابلے میں مارچ میں پی ایس او کی پٹرولیم مصنوعات کی فروخت میں ماہانہ بنیادوں پر 5 فیصداضافہ ہوا۔

 

تجارت

پاکستان کی معیشت میں بہتری آئی ہے ،آئی ایم ایف

پاکستان آئی ایم ایف کے ساتھ موجودہ پروگرام کامیابی سے مکمل کر رہا ہے، چیف کرسٹالینا جیورجیوا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستان کی معیشت میں بہتری آئی ہے ،آئی ایم ایف

انٹرنیشنل مانیٹرنگ فنڈ ( آئی ایم ایف) کا کہنا ہے کہ پاکستان موجودہ پروگرام کامیابی سے مکمل کر رہا ہے۔

آئی ایم ایف کی چیف کرسٹالینا جیورجیوا نے ایک تقریب سے خطاب میں کہا کہ پاکستان نے آئی ایم ایف کے ساتھ اپنا موجودہ پروگرام کامیابی سے مکمل کیا ہے۔ پاکستان کی معیشت میں کچھ بہتری آئی ہے اور ذخائر میں بھی اضافہ ہوا ہے۔

آئی ایم ایف کی چیف کا مزید کہنا تھا کہ پاکستان اسی راستے پر چلنے کے بارے میں پرعزم ہے اور اس نے فالو اپ پروگرام کے ممکنہ حصول کے لیے آئی ایم ایف سے رابطہ کیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان کو کئی اہم اور حل طلب مسائل کا سامنا ہے، جیسے کہ ٹیکس بیس ، امیر افراد کس طرح ملکی معیشت میں اپنا حصہ ڈال رہے ہیں، عوامی اخراجات اور سب سے اہم شفاف ماحول فراہم کرنا۔ پاکستان اور آئی ایم ایف کا معاہدی ایگزیکٹو بورڈ کی منظوری سے مشروط ہے۔

پاکستان اور آئی ایم ایف میں گزشتہ ماہ  3 بلین ڈالر کے دوسرے اور آخری جائزہ پر اسٹاف لیول معاہدہ ہوا تھا جس کا آئی ایم ایف کا بورڈ رواں ماہ کے آخر میں جائزہ لے گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

عیدالفطر کے موقع پر بھی اسرائیلی بمباری سے مزید 63 فلسطینی شہید

گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران اسرائیل نے ناصرات کیمپ اور رفح پر بمباری کی جب کہ غزہ کی فراس مارکیٹ میں بمباری کے نتیجے میں 6 افراد شہید اور متعدد زخمی ہوگئے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

عیدالفطر کے موقع پر  بھی اسرائیلی بمباری سے  مزید 63 فلسطینی شہید

عیدالفطر کے موقع پر بھی غزہ پر اسرائیلی بمباری کا سلسلہ تھم نہ سکا اور گزشتہ 24 گھنٹوں میں مزید 63 فلسطینی شہید ہوگئے۔

عرب میڈیا رپورٹس کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران اسرائیل نے ناصرات کیمپ اور رفح پر بمباری کی جب کہ غزہ کی فراس مارکیٹ میں بمباری کے نتیجے میں 6 افراد شہید اور متعدد زخمی ہوگئے۔

فلسطینی محکمہ صحت کے حکام کے مطابق اسرائیلی فضائی حملے میں شمالی غزہ کی پٹی کے جبالیہ کیمپ میں پولیس فورس کے سربراہ رودوان ہلاک ہو گئے۔

7 اکتوبر سے غزہ پر اسرائیلی حملوں میں کم از کم 33,545 فلسطینی شہید اور 76,094 زخمی ہو چکے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

سائفر کیس میں پراسیکیوٹر کے پاس دینے کو کوئی دلیل نہیں، مہربانو قریشی

سائفر کیس میں بانی چیئرمین پی ٹی آئی اور شاہ محمود قریشی باعزت بری ہوں گے، رہنما پی ٹی آئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سائفر کیس میں پراسیکیوٹر کے پاس دینے کو کوئی دلیل نہیں، مہربانو قریشی

پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کی رہنما مہربانو قریشی نے کہا ہے کہ سائفر کیس میں پراسیکیوٹر کے پاس دینے کو کوئی دلیل نہیں ہے، سائفر کیس میں بانی چیئرمین پی ٹی آئی اور شاہ محمود قریشی باعزت بری ہوں گے۔ شاہ محمود قریشی پرامید ہیں، ان کو ملک میں اںصاف ہوتا نظر آرہا ہے۔

اڈیالہ جیل راولپنڈی کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ گزشتہ پیر ہماری شاہ محمود قریشی سے ملاقات ہوئی تھی، انکی صحت بالکل ٹھیک تھی۔ شاہ محمود قریشی پرامید ہیں، ان کو ملک میں اںصاف ہوتا نظر آرہا ہے۔

انہوں نے کہا کہ جس طرح اسلام آباد ہائی کورٹ کے  6 ججز آئین کی بالادستی اور قانون کی حکمرانی کے لیے کھڑے ہو گئے ہیں تو اس کو دیکھ کر سب کے حوصلے بڑھے ہیں۔

مہربانو قریشی کا کہنا تھا کہ ہمیں امید ہے کہ اس کرب سے گزرنے کے باوجود ہم پاکستان کو مضبوط ،مستحکم اور حقیقی طور پر جمہوری اور انصاف پسند ملک دیکھنا چاہتے ہیں۔

پی ٹی آئی رہنما نے کہا کہ 16 اپریل کو سائفر سزاؤں کے خلاف ہماری اپیل پر سماعت ہے، امید ہے کہ پراسیکیوشن کی جانب سے مزید کوئی بہانے بازی نہیں ہوگی۔ پراسیکیوشن کے پاس سائفر کیس میں کوئی دلیل نہیں۔

مہر بانو نے مزید کہا کہ سائفر کیس میں بانی چیئرمین پی ٹی آئی اور شاہ محمود قریشی باعزت بری ہوں گے۔

خیال رہے کہ آج شاہ محمود قریشی کے اہل خانہ نے ان سے ملاقات کی، ملاقات کے لیے آنے والوں میں مہرین قریشی، گوہر بانو قریشی، سوہا قریشی شامل تھیں

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll