جی این این سوشل

کھیل

ٹی 20 ورلڈ کپ، آسٹریلیا کے فاسٹ بولر پیٹ کمنز کی لگا تار 2 ہیٹرک

آسٹریلوی بولر نے پہلے بنگلہ دیش اور اب افغانستان کیخلاف کارنامہ انجام دیا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

ٹی 20 ورلڈ کپ،  آسٹریلیا کے فاسٹ بولر پیٹ کمنز  کی  لگا تار 2 ہیٹرک
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

آسٹریلیا کے فاسٹ بولر پیٹ کمنز ٹی 20 ورلڈ کپ میں لگا تار 2 ہیٹرک کرنے والے دنیا کے پہلے بولر بن گئے۔

ٹی 20 ورلڈ کپ کے سپر 8 مرحلے میں افغانستان کے خلاف بولنگ کے دوران آسٹریلوی فاسٹ بالر پیٹ کمنز نے اپنی دوسری ہیٹ ٹرک مکمل کرلی۔

پیٹ کمنز نے 18ویں اوور کی آخری بال پر کپتان راشد خان جبکہ 20 ویں اوور کی پہلی اور دوسری بال پر کریم جنت اور گلبیدین نائب کو آؤٹ کرکے اپنی ہیٹ ٹرک مکمل کی۔

اس سے قبل بنگلادیش کے خلاف کھیلے گئے سپر 8 کے میچ میں بھی پیٹ کمنز نے ہیٹ ٹرک مکمل کی تھی جو کہ ٹی 20 ورلڈ کپ 2024 کی پہلی ہیٹ ٹرک تھی۔

کرکٹ کی ایک مشہور ویب سائٹ کے مطابق مجموعی طور پر ٹی 20 ورلڈ کپ کی تاریخ میں یہ کارنامہ آٹھویں مرتبہ انجام دیا گیا ہے۔

پیٹ کمنز سے پہلے 2007 میں آسٹریلوی فاسٹ بالر بریٹ لی نے ٹی 20 کے افتتاحی ورلڈکپ میں بنگلہ دیش کے خلاف ہیٹ ٹرک کی تھی۔

تجارت

پاکستان اسٹاک ایکسچینج میں تیزی، 100 انڈیکس 79 ہزار کی سطح پر واپس

بینچ مارک کے ایس ای-100 انڈیکس میں 917 پوائنٹس کا اضافہ ہوا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستان اسٹاک ایکسچینج میں تیزی، 100 انڈیکس 79 ہزار کی سطح پر واپس

کراچی: پاکستان اسٹاک ایکسچینج میں مسلسل دو روز کی شدید مندی کے بعد آج زبردست تیزی کا رجحان دیکھا گیا اور بینچ مارک کے ایس ای-100 انڈیکس میں 917 پوائنٹس کا اضافہ ہوا۔

پی ایس ایکس ویب سائٹ کے مطابق آج کے ایس ای-100 انڈیکس 917 پوائنٹس یا 1.17 فیصد بڑھ کر 79 ہزار 456 پر پہنچ گیا۔ کاروبار کے آغاز میں ہی انڈیکس 344 پوائنٹس بڑھ کر 79 ہزار 340 پر چلا گیا تھا۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز بینچ مارک کے ایس ای-100 انڈیکس 1578 پوائنٹس کی غیر معمولی کمی کے بعد 78 ہزار 538 پر بند ہوا تھا، جو 28 مئی 2024 کے بعد کی سب سے کم سطح تھی۔

آج کی تیزی میں حبیب بینک، اور یونی لیور پاکستان شامل ہیں، ان کمپنیوں کے حصص کی قیمتوں میں بالترتیب4.97 فیصد، اور 4.95 فیصد اضافہ ہوا۔

مارکیٹ کے ماہرین کا کہنا ہے کہ آج کی تیزی کی وجہ گزشتہ روز کی شدید کمی کے بعد منافع خوری اور بین الاقوامی مارکیٹوں میں مثبت رجحان ہے۔ انہوں نے امید ظاہر کی کہ آنے والے دنوں میں مارکیٹ میں یہ مثبت رجحان برقرار رہے گا۔

آج کے کاروبار میں 444 کمپنیوں کے حصص کی قیمتوں میں اتار چڑھاؤ آیا۔ ان میں سے 194 کمپنیوں کے حصص کی قیمتوں میں اضافہ، 234 کی قیمتوں میں کمی، اور 16 کمپنیوں کے حصص کی قیمتوں میں کوئی تبدیلی نہیں ہوئی۔

مجموعی طور پر 47 کروڑ 47 لاکھ شیئرز 25 ارب 23 کروڑ روپے میں ٹریڈ ہوئے۔ مارکیٹ کی کیپٹلائزیشن 10 ہزار 834 ارب روپے سے بڑھ کر 10 ہزار 881 ارب روپے ہو گئی۔

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

پنجاب حکومت کی لاہور میں ٹرام سروس شروع کرنے کی منظوری

ٹرام سروس لبرٹی، مین مارکیٹ، منی مارکیٹ اور ہال روڈ کے علاقوں میں چلائی جائے گی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پنجاب حکومت کی لاہور میں ٹرام سروس شروع کرنے کی منظوری

لاہور: پنجاب حکومت نے لاہور شہر میں ٹرام سروس شروع کرنے کی منظوری دیدی ہے۔ اس منصوبے کا مقصد شہر کی خوبصورتی کو بڑھانا اور شہریوں کو ایک جدید اور آرام دہ ٹرانسپورٹ سسٹم فراہم کرنا ہے۔

وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز کی زیر صدارت لاہور ڈویلپمنٹ اتھارٹی (ایل ڈی اے) کے ہیڈ کوارٹرز میں ہونے والے اجلاس میں اس منصوبے کی منظوری دی گئی۔ اجلاس میں سینئر صوبائی وزیر مریم اورنگزیب، معاون خصوصی برائے سیاسی امور ذیشان ملک، چیف سیکرٹری، پرنسپل سیکرٹری، اور دیگر حکام نے شرکت کی۔

ذرائع کے مطابق  ٹرام سروس لبرٹی، مین مارکیٹ، منی مارکیٹ اور ہال روڈ کے علاقوں میں چلائی جائے گی۔ ٹرام کل 11 کلومیٹر کا فاصلہ طے کرے گی اور اس کے راستے پر ہر ایک سے ڈیڑھ کلومیٹر کے فاصلے پر ایک سٹاپ موجود ہوگا۔

یہ منصوبہ چین اور فن لینڈ کی طرز پر بنایا جائے گا۔ ٹرام سروس نہ صرف شہر کی خوبصورتی کو بڑھانے میں مدد کرے گی بلکہ شہریوں کو ایک سستا اور آسان ٹرانسپورٹ سسٹم بھی فراہم کرے گی۔

ٹرام سروس کے لیے ایم ایم عالم روڈ کو تبدیل کیا جائے گا اور سڑک پر ٹائلیں بھی استعمال کی جائیں گی۔

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

کراچی: ہاکس بے میں ایک ہی خاندان کے 2 افراد ڈوب کر ہلاک

خاندان کے ارکان سمندر میں نہا رہے تھے جب اچانک تیز لہروں نے انہیں بہا لیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کراچی: ہاکس بے میں ایک ہی خاندان کے 2 افراد ڈوب کر ہلاک

کراچی: کراچی کے مقبول تفریحی مقام ہاکس بے میں ایک خاندان کے 6 افراد نہاتے ہوئے ڈوب گئے۔ ریسکیو اہلکاروں نے 4 افراد کو بچا لیا، لیکن 2 افراد کی لاشیں نکالی جا سکیں۔

پولیس کے مطابق یہ واقعہ آج شام کو پیش آیا جب لیاقت آباد سے تعلق رکھنے والا ایک خاندان ہاکس بے میں پکنک منانے آیا تھا۔ خاندان کے ارکان سمندر میں نہا رہے تھے جب اچانک تیز لہروں نے انہیں بہا لیا۔

مقامی افراد نے اس واقعے کی اطلاع ریسکیو اہلکاروں کو دی، جنہوں نے فوری طور پر آپریشن شروع کر دیا۔ ریسکیو اہلکاروں نے 4 افراد کو بچا لیا، لیکن 2 افراد کی جاں کی بازی ہار گئے۔

جاں بحق ہونے والوں میں ایک خاتون بھی شامل ہے۔

پولیس نے تصدیق کی ہے کہ ڈوبنے والے تمام افراد ایک ہی خاندان سے تعلق رکھتے تھے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll