جی این این سوشل

پاکستان

پی ٹی آئی رکن اسمبلی سعید آفریدی نے استعفیٰ دے دیا

کراچی: تحریک انصاف کے رہنما سعید آفریدی نے سندھ اسمبلی کی نشست سے استعفیٰ دے دیا۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پی ٹی آئی رکن اسمبلی  سعید آفریدی نے استعفیٰ دے دیا
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی رہنما سعید آفریدی نے اپنا استعفیٰ چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان اور اسپیکر سندھ اسمبلی آغا سراج درانی کو بھجوا دیا۔

 

 

سعید آفریدی کا کہنا تھا کہ ذاتی مصروفیات کے باعث سندھ اسمبلی کی نشست سے استعفیٰ دے رہا ہوں۔

ایم پی اے سعید آفریدی کے استعفے پر عمران خان زندہ باد بھی لکھا ہوا ہے۔

پاکستان

نواز شریف نے کہا تھا ادارے اپنی حدود میں رہ کر کام کریں:مریم اورنگزیب

اسلام آباد:وفاقی وزیر اطلاعات مریم اورنگزیب نے کہا ہے کہ نواز شریف نے اداروں کو اپنی حدود میں رہ کر کام کرنے کا کہا تھا، آج بھی ان کا مؤقف یہی ہے۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

نواز شریف نے کہا تھا ادارے اپنی حدود میں رہ کر کام کریں:مریم اورنگزیب

پریس کانفرنس سے گفتگو کرتے ہوئے ترجمان حکومت مریم اورنگزیب نے کہا کہ نوازشریف 3 بار وزیراعظم رہے اور تینوں بار نکالے گئے،ان کے پاس رازتھےلیکن وہ ملک کی خاطرخاموش رہے، نواز شریف نے کہا تھا کہ ادارے آئینی حدود میں رہیں ان کا مؤقف آج بھی وہی ہے۔

مریم اورنگزیب نے کہا کہ تحریک انصاف کو خود عمران خان نے نقصان پہنچایا، افواج پاکستان سے لڑائی آپ نے خود لڑی، شہباز گل نےعمران خان کا دیا اسکرپٹ پڑھا، عمران خان کے اکسانے پر فوج کے خلاف مہم چلائی گئی، عمران خان نے نفرت کے جو بیج بوئے وہی کاٹ رہے ہیں۔

حکومتی ترجمان نے عمران خان کو ہدف تنقید بناتے ہوئے کہا کہ ادارے کو کہتے ہو مداخلت کرے، تمہاری پارٹی کو بچائے، آپ کی جماعت سے آوازیں اٹھ رہی ہیں فارن فنڈنگ کہاں گئی، 2013ء سے 2022ء تک جو پیسہ آیا اس کا حساب آپ نے دینا ہے، آپ فارن فنڈنگ میں 8 سال بعد پکڑے گئے۔

انہوں نے کہا کہ عمران خان کی پارٹی فارن ایڈڈ ڈیکلیئر ہو چکی ہے، توشہ خانہ کے تحفے لیکر بیچ دیئے اور ڈکلیئر نہیں کیے، ایک سال بعد توشہ خانہ کے تحفے ڈیکلیئر کیے اور پوری پالیسی تبدیل کروائی، آپ کی بیگم نے پوسٹنگ اور زمینوں کے عوض انگوٹھیاں لیں،آپ گھنٹہ گھنٹہ جھوٹ بولتے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پاکستان کے یوم آزادی کی ڈائمنڈ جوبلی منانے کیلئے تیاریاں جاری

لاہور : ملک بھر میں یوم آزادی کے 75 برس مکمل ہونے کے دن کو منانے کیلئے تیاریاں  عروج پر پہنچ گئیں ۔ 

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستان کے یوم آزادی کی ڈائمنڈ جوبلی منانے کیلئے تیاریاں  جاری

گلگت بلتستان اورآزادجموں وکشمیر سمیت ملک بھر میں 14اگست کو یوم آزادی کی ڈائمنڈ جوبلی تقریبات منانے کی تیاریاں تیزی سے جاری ہیں۔

اس حوالے سے عمارتوں کوقومی پرچموں ، جھنڈیوں ، برقی قمقموں اورروشنیوں سے سجایاجارہا ہے، لوگ اپنی گاڑیوں اور چھتوں پرقومی پرچم لہرا رہے ہیں۔

آزادی کی تیاریوں میں اہم سڑکوں پرسٹالز لگائے گئے ہیں جن میں پرچم ، ٹوپیاں، سفید اور سبزملبوسات اوردیگر اشیاء موجود ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹیکنالوجی

سال2022 کا سُپر مون آج آخری بار دیکھا جاسکے گا

جدہ :  سعودی عرب کے شہر جدہ میں فلکیاتی انجمن کے سربراہ نے کہا ہے کہ آج  11 اگست 2022 کو اس سال کا بڑا چاند "  سپر مون"  آخری بار دیکھا جاسکے گا۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سال2022 کا سُپر مون  آج آخری  بار دیکھا جاسکے گا

ماہرین فلکیات   کے مطابق آج سال کا سُپر مون آخری بار دیکھا جاسکے گا ، سپر مون 12 اگست کو مکہ مکرمہ کے وقت کے مطابق صبح 4 بجکر 35 منٹ پر مکمل ہو جائے گا ،  اس وقت سورج کی طرف سے یہ 180 ڈگری کے زاویے پر ہوگا ۔

ماہر فلکیات کے مطابق اس کا ظاہری حجم تقریبا 8 اوراوسط روشنی 16 فیصد زیادہ ہوگی ۔ بڑا چاند ایسے عالم میں نظر آئے گا جبکہ عرب دنیا کے آسمان پر شہابیوں کی بارش نقطہ عروج کو پہنچی ہوئی ہو گی  ۔ اس کا رخ آدھی رات کے بعد جنوب کی طرف ہوگا اور آسمان پر انتہائی بلندی تک پہنچا ہوا ہوگا۔

سپرمون   آسٹریلیا ، برطانیہ ، سعودی عرب سمیت مختلف ممالک  میں دیکھا جاسکےگا، سپر مون کے وقت چاند زمین کے بہت قریب آجاتا ہے جس کیوجہ سے سپر مون کو بالکل  صاف دیکھا جاسکتا ہے۔  

’سپر مون‘ مکمل چاند کو کہتے ہیں ،  یہ اس وقت ہوتا ہے جب چاند کے مرکز اور زمین کے مرکز کے درمیان 362146 کلو میٹر کا فاصلہ ہوتا ہے۔

خیال رہے کہ رواں سال مئی،جون اور جولائی میں بھی تین بار سپر مون کا دلکش نظارہ  کیاجا چکا ہے۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll