جی این این سوشل

پاکستان

عمران خان نے سنی اتحاد کونسل کے سربراہ حامد رضا کو پی اے سی کا چیئرمین نامزد کر دیا

سپیکر قومی اسمبلی سے اپوزیشن ارکان زین قریشی، شیر افضل مروت اور حامد رضا نے ملاقات کی ہے جس میں پارلیمانی کمیٹیوں کی تشکیل کے معاملات پر تبادلہ خیال کیا گیا ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

عمران خان نے سنی اتحاد کونسل کے سربراہ حامد رضا کو پی اے سی کا چیئرمین نامزد کر دیا
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

اسلام آباد: پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے بانی عمران خان نے سنی اتحاد کونسل (ایس آئی سی) کے سربراہ حامد رضا کو پبلک اکاؤنٹس کمیٹی (پی اے سی) کا چیئرمین نامزد کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق عمران خان نے حامد رضا کی نامزدگی کے لیے اپوزیشن لیڈر عمر ایوب کو ہدایات جاری کر دیں۔ اس سے قبل عمران خان نے پی ٹی آئی کے رہنما شیر افضل مروت کو چیئرمین پی اے سی نامزد کیا تھا۔


سپیکر قومی اسمبلی سے اپوزیشن ارکان زین قریشی، شیر افضل مروت اور حامد رضا نے ملاقات کی ہے جس میں پارلیمانی کمیٹیوں کی تشکیل کے معاملات پر تبادلہ خیال کیا گیا ہے۔


تاہم اپوزیشن نے چیئرمین پی اے سی کے لیے حامد رضا کا نام اسپیکر کو دے دیا۔ سپیکر قومی اسمبلی ایاز صادق نے کہا کہ چیئرمین پی اے سی کا انتخاب قواعد کے مطابق ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ سپیکر کی چیئرمین پی اے سی کی نامزدگی کا کوئی دائرہ اختیار نہیں۔ یہ فیصلہ اپوزیشن کو کرنا ہے انہیں جو بھی نام دیا جائے گا وہ چیئرمین پی اے سی بنے گا۔

کھیل

انگلینڈ کے کپتان بٹلر کا پاکستان کے خلاف تیسرا ٹی ٹوئنٹی نہ کھیلنے کا امکان

بٹلر برمنگھم میں دوسرے ٹی ٹوئنٹی میں انگلینڈ کو پاکستان کے خلاف 23 رنز سے آسانی سے شکست دینے کے بعد لندن روانہ ہوئے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

انگلینڈ کے کپتان بٹلر کا پاکستان کے خلاف تیسرا ٹی ٹوئنٹی نہ کھیلنے کا امکان

انگلینڈ کی کرکٹ ٹیم کے کپتان جوس بٹلر پاکستان کے خلاف چار میچوں کی سیریز کے تیسرے ٹی ٹوئنٹی سے محروم ہوں گے۔

میڈیارپورٹ کے مطابق  بٹلر برمنگھم میں دوسرے ٹی ٹوئنٹی میں انگلینڈ کو پاکستان کے خلاف 23 رنز سے آسانی سے شکست دینے کے بعد لندن روانہ ہوئے۔

انگلینڈ کے کپتان اور ان کی اہلیہ لوئس جلد ہی اپنے تیسرے بچے کی پیدائش کی توقع کر رہے ہیں۔

قابل ذکر بات یہ ہے کہ جوس بٹلر پیر کی سہ پہر کارڈف میں انگلینڈ کے تربیتی سیشن سے غیر حاضر تھے اور منگل کی شام کو شیڈول پاکستان کے خلاف تیسرے T20 میچ میں شرکت کرنے کا امکان نہیں ہے۔

علاوہ ازیں ابھی صورتحال واضح نہیں ہے کہ بٹلر پاکستان کے خلاف سیریز کے آخری T20 کے لیے وقت پر واپس آئیں گے یا نہیں ۔ جمعہ کو جوس بٹلر آئی سی سی مینزٹی 20 ورلڈ کپ 2024 کے لیے ویسٹ انڈیز کے لیے روانگی کے وقت انگلینڈ کے اسکواڈ کے ساتھ جانے کا زیادہ امکان ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

وزیر قانون کا 28 مئی کے موقع پر قوم کے نا م اہم پیغام

انہوں نے کہا کہ اس اہم موقع پر ہم ان تمام لوگوں کی قربانیوں اور شراکت کا احترام کرتے ہیں جنہوں نے اس کامیابی کو ممکن بنایا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

وزیر قانون کا 28 مئی کے موقع پر قوم کے نا م اہم پیغام

وزیر قانون و انصاف اعظم نذیر تارڑ نے کہا ہے کہ آ ج جبکہ ہم 26واں یوم تکبیر منا رہے ہیں، میں سیاسی اورعسکری قیادت، سائنسدانوں، انجینئرز اور ہر اس شخص کو دل کی گہرائیوں سے خراج تحسین پیش کرتا ہوں جنہوں نے ہمارے ایٹمی پروگرام میں اہم کردار ادا کیا۔

یوم تکبیر کے موقع پر اپنے پیغام میں انہوں نے کہا کہ آج ہم اس غیر متزلزل لگن اور استقامت کی یاد کاجشن منارہے ہیں جس کی بدولت پاکستان بیرونی خطرات سے اپنی خودمختاری اور آزادی کو محفوظ بنانے کے قابل بنا۔ یوم تکبیر کیلنڈر کی ایک تاریخ سےبھی کہیں زیادہ اہم ہے کیونکہ یہ ایٹمی دفاعی صلاحیت حاصل کرنے کی طرف ہماری قوم کے مشکل لیکن غیر معمولی سفر کی علامت ہے۔ یہ دن قومی دفاعی قوت کے تمام پہلوئوں کے ساتھ ساتھ ہمیں اس اتحاد اور تعاون کو حقیقت میں بدلنے کی مثال دیتا ہے، جو کبھی ایک ناقابل حصول مقصد کے طور پر نظر آتا تھا۔

انہوں نے کہا کہ میاں نواز شریف کی جرات مندانہ قیادت میں پاکستان دشمن قوتوں کے خلاف ڈٹ کر کھڑا ہوا اور بالآخر ایٹمی طاقت بن گیا۔ اس پوری کوشش کے دوران، ہماری مسلح افواج چوکنا محافظ رہی ہیں، جو ہمارے ایٹمی پروگرام کو دشمنوں کے عزائم سے بچا رہی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ اس اہم موقع پر ہم ان تمام لوگوں کی قربانیوں اور شراکت کا احترام کرتے ہیں جنہوں نے اس کامیابی کو ممکن بنایا۔ ان کی میراث ہماری اجتماعی کوششوں اور قومی قوت کی مضبوط یاد دہانی کے طور پر کام کرتی ہے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

رفح، پناہ گزینوں پر حملہ افسوسناک ، تحقیقات کرائی جا رہی ہیں، اسرائیلی وزیراعظم

حماس کی شکست کے لئے سب کچھ کریں گے، نیتن یاہو

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

رفح، پناہ گزینوں پر حملہ افسوسناک ، تحقیقات کرائی جا رہی ہیں، اسرائیلی وزیراعظم

اسرائیلی وزیرا عظم نیتن یاہو نے کہا ہے کہ پیر کے روز پناہ گزینوں پر رفح میں حملہ افسوسناک حادثہ تھااور اس کی فوجی تحقیقات کرائی جارہی ہیں۔

غیر ملکی میڈیا رپورٹس کے مطابق اسرائیلی وزیر اعظم نیتن یاہو نے رفح کے پناہ گزین پر پیر کے روز کیے گئے اسرائیلی فوج کے حملے کو افسوس ناک حادثہ قرار دینے کے باوجود کہا ہے کہ حماس کو ہر صورت شکست دینا ہے۔

اسرائیلی فوج نے بے گھر فلسطینیوں پر حملہ کیا ، اس حملے میں کم از کم 45 فلسطینی پناہ گزین ہلاک اور 249 زخمی ہو گئے ہیں۔ رفح پچھلے تقریباً آٹھ ماہ سے جاری جنگ کے دوران بے گھر ہونےوالے غزہ کے فلسطینیوں کی اکلوتی پناہ گاہ ثابت ہوا جہاں ایک اندازے کے مطابق 15 لاکھ کے لگ بھگ بے گھروں نے اس عرصے میں پناہ لی۔

اب انہیں ایک بار پھر اسرائیلی فوج کے حملوں ، بمباری اور بے گھر و نقل مکانی کا سامنا ہے۔ وہ اسرائیلی فوج کے دباؤ پرنئی جگہوں پر منتقل ہو رہے ہیں مگر اسرائیلی فوج اس کی پرواہ کیے بغیر انہیں نشانہ بنا رہی ہے۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق اسرائیلی فوج کا کہنا کہ اسے انٹیلی جنس اطلاعات تھی کہ اس کیمپ میں دو جنگجو تھے۔ اس وجہ سے اسرائیلی فوج نے سینکڑوں کی تعداد والے اس پناہ گزین کیمپ پر بمباری کی اور خیموں کو آگ لگ گئی۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll