جی این این سوشل

جی این این میں ویڈیو ڈیسک آپ کو روزانہ کی تازہ ترین سرخیاں ، شوز ، پروگرام ، ایونٹس اور بہت کچھ فراہم کرے گا جب آپ اسے دیکھنا چاہتے ہیں۔

پاکستان

عابد سلہری کوپ 29کی بین الاقوامی ایڈوائزری کمیٹی کا رکن نامزد

ڈاکٹر عابد قیوم سلہری اس کمیٹی میں جنوبی ایشیا کے واحد ایکسپرٹ ہیں جو کانفرنس کے مذاکرات کے ایجنڈے کو آگے بڑھانے میں COP-29 کے صدر کو معاونت فراہم کریں گے

Published by Web Desk

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پائیدار ترقیاتی پالیسی کے ادارے کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر ڈاکٹر عابد قیوم سلہری کو COP-29 کی بین الاقوامی ایڈوائزری کمیٹی کا رکن نامزد کردیا گیا ہے۔

ڈاکٹر عابد قیوم سلہری اس کمیٹی میں جنوبی ایشیا کے واحد ایکسپرٹ ہیں جو کانفرنس کے مذاکرات کے ایجنڈے کو آگے بڑھانے میں COP-29 کے صدر کو معاونت فراہم کریں گے۔

موسمیاتی تبدیلی پر اقوام متحدہ کے لائحہ عمل سے متعلق کنونشن کے اراکین کا 29واں اجلاس آزربائیجان کے شہر باکو میں رواں برس گیارہ سے بائیس نومبر تک ہوگا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

عمران خان کو کمزور کرنے کیلئے ان پر مزید کیسز بنائے جا رہے ہیں ، بیرسٹر گوہر

بیرسٹر گوہرنے کہا کہ یہ واحد کیس بچ گیا تھا اب کوئی اور کیس نہیں ہے، بانی پی ٹی آئی کے خلاف 2 کیسزتھے

Published by Web Desk

پر شائع ہوا

کی طرف سے

بیرسٹرگوہرنے کہا ہے کہ بانی پی ٹی آئی کو مجبورکرنے کیلئے کیسزبنائے گئے، بانی پی ٹی آئی چاہتے ہیں آئین وقانون کی بالادستی ہو۔

اسلام آباد میں پی ٹی آئی رہنماؤں کے ہمران میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے بیرسٹرگوہرنے کہا کہ عدلیہ اب مزید مضبوط ہوگی، بیرسٹر گوہرنے کہا کہ بانی پی ٹی آئی کومجبورکرنے کیلئے کیس بنایا گیا، بانی پی ٹی آئی سپریم کورٹ کے کل کے فیصلے سے خوش تھے، انہوں نے کہا کہ یہ تمام کیسزسیاسی بنیادوں پر بنائے گئے تھے۔ بانی پی ٹی آئی چاہتے ہیں آئین وقانون کی بالادستی ہو۔

بیرسٹر گوہرنے کہا کہ یہ واحد کیس بچ گیا تھا اب کوئی اور کیس نہیں ہے، بانی پی ٹی آئی کے خلاف 2 کیسزتھے، آج بانی پی ٹی آئی کی رہائی ہونی چاہیے، مشکلات میں ساتھ دینے والوں کا شکریہ اداکرتے ہیں۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

بانی پی ٹی آئی کی 9 مئی کے 3 مقدمات میں گرفتاری کا امکان

دوسری جانب عمران خان کی اہلیہ بشریٰ بی بی کو بھی توشہ خانہ کیس میں گرفتار کیے جانے کا امکان ظاہر کیا جا رہا ہے

Published by Web Desk

پر شائع ہوا

کی طرف سے

بانی پی ٹی آئی عمران خان کے خلاف 9 مئی کے 3 مقدمات میں گرفتاری ڈالنے کے لیے پولیس اڈیالہ جیل کے باہر پہنچ گئی۔ 
پاکستان تحریک انصاف کے بانی عمران خان کو حال ہی میں عدالت نے عدت نکاح کیس سے بری کر دیا، مگر سابق وزیر اعظم عمران خان کی گرفتاریوں کا خطرہ ابھی ٹلا نہیں ہے۔ 
ذرائع کے مطابق آج عدالت کے فیصلہ آنے سے قبل عدالت کےباہر پولیس کی بھاری نفری پہنچ گئی۔ 
پی ٹی آئی کے وکیل نعیم حیدرپنجھوٹہ نے ٹویٹ کرتے ہوئے بتایا کہ عدالت کے باہر پولیس کی اضافی نفری نظر آرہی ہے۔ پی ٹی آئی کے رہنماؤں نے عمران خان کی مزید کسی کیس میں گرفتاری ڈالنے کی مزمت کی۔ 
ذرائع نے دعویٰ کیا کہ عدالت کی جانب سے عدت نکاح کیس میں ریلیف ملنے کے بعد پولیس نفری 9 مئی کے 3 مقدمات میں گرفتار کرنے کے لیے اڈیالہ جیل پہنچ گئی۔ 
دوسری جانب عمران خان کی اہلیہ بشریٰ بی بی کو بھی توشہ خانہ کیس میں گرفتار کیے جانے کا امکان ظاہر کیا جا رہا ہے۔ 
عمران خان پر القادر ٹرسٹ کیس سمیت 9 مئی کے مقدمات بھی درج ہیں، جن پر ابھی فیصلہ آنا باقی ہے۔ بانی پی ٹی آئی عمران خان پر عائد تمام مقدمات کے فیصلوں تک عمران خان جیل سے باہر نہیں آسکیں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll