جی این این سوشل

LIVE | PTI Lawyer Babar Awan Important Media Talk At Outside Adiala Jail | Cipher Case Updates |GNN

77456 لوگوں نے یہ ویڈیو دیکھی ہے

جی این این میں ویڈیو ڈیسک آپ کو روزانہ کی تازہ ترین سرخیاں ، شوز ، پروگرام ، ایونٹس اور بہت کچھ فراہم کرے گا جب آپ اسے دیکھنا چاہتے ہیں۔

پاکستان

ملک کے مختلف شہروں میں شدید بارشوں کی پیشگوئی

جمعرات کے روز بلوچستان، خیبر پختونخوا ، کشمیر اورگلگت بلتستان میں اکثر مقامات پر آندھی جھکڑ چلنےاور گرج چمک کے ساتھ بارش اور پہاڑوں پر برف باری کا امکان ہے

Published by Web Desk

پر شائع ہوا

کی طرف سے

آئندہ تین روز کے دوران ملک کے مختلف علاقوں میں موسلا دھار بارشوں کے امکان کے پیش نظر برساتی و مقامی ندی نالوں میں طغیانی اور پہاڑی علاقوں میں لینڈ سلائیڈنگ کے ساتھ ساتھ کمزور انفراسٹرکچر کو نقصان پہنچنے کا خطرہ ظاہر کیا گیا ہے، اس دوران شدید بارش برف باری سے رابطہ سڑکیں بند ہونے کا خدشہ ہے۔

یکم اور2 مارچ کو مری، گلیات، ناران، کاغان، دیر، سوات، کوہستان، مانسہرہ، ایبٹ آباد، شانگلہ، استور، ہنزہ، سکردو، وادی نیلم، باغ، پونچھ اور حویلی میں شدید بارش / برفباری سے رابطہ سڑکیں بند ہونے کا خدشہ ہے ۔اس دوران بالائی خیبر پختونخوا، مری، گلیات، کشمیر اور گلگت بلتستان میں لینڈسلائیڈنگ کا بھی خدشہ ہے۔آندھی/جھکڑ / گرج چمک اور تیز بار ش کے باعث کمزور انفرا سٹرکچر ( بجلی کے کھمبے،گاڑیوں سولر پینل وغیرہ)کو نقصان پہنچنے کا اندیشہ ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق 29 فروری اور یکم مارچ کو موسلا دھار بارشوں کے باعث گوادر، کیچ، تربت، پنجگور، آواران، بارکھان، کوہلو، سبی، نصیر آباد، دالبندین، خضدار اور ڈیرہ غازی خان جبکہ یکم اور2 مارچ کو خیبرپختونخوا، کشمیر، مری، گلیات اور اسلام آباد/راولپنڈی کے برساتی/مقامی ندی نالوں میں طغیانی کا خدشہ ہے ۔

جمعرات کے روز بلوچستان، خیبر پختونخوا ، کشمیر اورگلگت بلتستان میں اکثر مقامات پر آندھی جھکڑ چلنےاور گرج چمک کے ساتھ بارش اور پہاڑوں پر برف باری کا امکان ہے۔

 

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

خواتین کو بائیکس دینے کی قرارداد پنجاب اسمبلی میں پیش

حکام کے مطابق موٹر سائیکلوں کی تقسیم شفاف رائے دہی کے عمل کے ذریعے کی گئی تاکہ انصاف اور رسائی کو یقینی بنایا جا سکے

Published by Web Desk

پر شائع ہوا

کی طرف سے

لاہور: پہلی قرارداد پنجاب اسمبلی میں جمع کرادی گئی ہے جس میں خواتین کے لیے پنک  بائیک کے پروگرام پر نظرثانی کا معاملہ ایوان سے اٹھانے کا کہا گیا ہے۔

مسلم لیگ ن کی ایم پی اے سعدیہ تمور نے قرارداد پیش کی ، مسلم لیگ (ن) کی حکومت نے گزشتہ دور حکومت میں ملازمت پیشہ خواتین کو بااختیار بنانے کے لیے پروگرام متعارف کرایا۔

 قرارداد میں خواتین اور لڑکیوں کی طرف سے چلائی جانے والی سیکڑوں اور ہزاروں  بائیکس  کا حوالہ بھی دیا گیا اور کہا گیا کہ یہ سکیم سستی بائیک کی فراہمی کے لیے ایک اچھا فیصلہ ہے۔


رپورٹس کے مطابق سابق حکومت نے موٹر بائیک سبسڈی اسکیم کی بھی نقاب کشائی کی، جس کا مقصد رعایتی نرخوں پر 3000 موٹر سائیکلیں پیش کرکے خواتین کی نقل و حرکت کو فروغ دینا تھا۔

حکام کے مطابق موٹر سائیکلوں کی تقسیم شفاف رائے دہی کے عمل کے ذریعے کی گئی تاکہ انصاف اور رسائی کو یقینی بنایا جا سکے۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

امریکا تائیوان کو امریکی ہتھیاروں کی فراہمی بند کرے ،چین

چین نے تائیوان کو امریکی ہتھیاروں کی فروخت پر اپنی شدید مخالفت کا اظہار کیا ہے

Published by Web Desk

پر شائع ہوا

کی طرف سے

چین نے تائیوان کو امریکی ہتھیاروں کی فروخت پر اپنی شدید مخالفت کا اظہار کیا ہے۔ خبر رساں شنہوا کے مطابق ریاستی کونسل کے تائیوان امور کے دفتر کے ترجمان ژو فینگلیان نے بدھ کو امریکا کے بارے میں ایک بیان جاری کیا ہے میں انہوں نے کہا ہے  کہ وہ ایک چین کے اصول اور چین۔امریکا کے 3اعلامیوں کی سختی سے پابندی کرے اور فوری طور پر تائیوان کو ہتھیاروں کی فروخت بند کر ے۔

انہوں نے تائیوان میں ڈیموکریٹک پروگریسو پارٹی کے حکام کو بھی خبردار کیا کہ ان کے آزادی کے ایجنڈے کے لیے امریکی حمایت حاصل کرنے اور طاقت کے ذریعے آزادی حاصل کرنے کی ان کی کوششیں تائیوان کو خطرناک طور پر جنگ کے قریب لے جائیں گی اور تائیوان کے دسوتوں کو خطرے میں ڈالے گی۔

 ترجمان ژو فینگلیان نے یہ ریمارکس تائیوان کو تقریباً 75 ملین ڈالر مالیت کے ہتھیار فروخت کرنے کی امریکی حکومت کی حالیہ منظوری پر تبصرہ کرتے ہوئے دیئے۔

 

 
 
پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll