جی این این سوشل

PTI Leaders Diplomatic Passports Cancelled | Breaking News | GNN

2271 لوگوں نے یہ ویڈیو دیکھی ہے

جی این این میں ویڈیو ڈیسک آپ کو روزانہ کی تازہ ترین سرخیاں ، شوز ، پروگرام ، ایونٹس اور بہت کچھ فراہم کرے گا جب آپ اسے دیکھنا چاہتے ہیں۔

تجارت

پاکستان اور آذربائیجان میں کاروباری تعلقات بڑھانے پر اتفاق

اسحاق ڈار نے کہاکہ دونوں ملک پارلیمانی وفود کے تبادلوں، ثقافتی تعاون اور عوامی روابط کوبھی بڑھائیں گے

Published by Web Desk

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستان اور آذربائیجان نے تجارت، سرمایہ کاری، روابط، توانائی اور دفاع کے شعبوں میں کثیر جہتی تعاون کو فروغ دینے پر اتفاق کیا ہے۔

 روابط کا اتفاق اسلام آباد میں دونوں ملکوں کے درمیان وفود کی سطح پر مذاکرات کے دوران کیا گیا۔ نائب وزیراعظم اور وزیرخارجہ اسحق ڈار نے پاکستانی وفد کی قیادت کی جبکہ آذربائیجان کے وزیر خارجہ جیہن بیرومونے اپنے ملک کے وفد کی قیادت کی۔

اس کے بعد وزیر خارجہ اسحاق ڈار نے ایک مشترکہ نیوز کانفرنس سے خطاب میں کہا کہ دونوں ملک دوطرفہ سرمایہ کاری خصوصاً توانائی کے شعبے میں سرمایہ کاری بڑھانے کے لئے اقدامات کررہے ہیں، انہوں نے کہا کہ اس شعبے میں تعاون کے فروغ کے لئے توانائی کا مشترکہ ورکنگ گروپ کلیدی کردار ادا کرے گا۔

اسحاق ڈار نے کہاکہ دونوں ملک پارلیمانی وفود کے تبادلوں، ثقافتی تعاون اور عوامی روابط کوبھی بڑھائیں گے۔ وزیر خارجہ نے کہا کہ پاکستان نے آذربائیجان کی خود مختاری اور علاقائی سا لمیت کی ہمیشہ حمایت کی ہے۔ انہوں نے جموں و کشمیر کے تنازعے پر آذربائیجان کی جانب سے غیر متزلزل حمایت کو بھی سراہا۔

انہوں نے پاکستان کے اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل میں غیر مستقل رکنیت کے لئے آذربائیجان کی جانب سے حمایت کی بھی تعریف کی۔آذربائیجان کے وزیر خارجہ نے اپنے تاثرات میں کہا کہ تنازعہ جموں و کشمیر پر ان کا موقف دوٹوک ہے اور آذربائیجان اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی متعلقہ قرارد ادوں کے مطابق تنازعے کے پر امن حل کی حمایت کرتا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

تفریح

جمائمہ گولڈ اسمتھ کی  انگلینڈ کے سابق فٹ بالرگیری لائنکر کے ساتھ تصویر وائرل

  میڈیا ذرائع کے مطابق  63 سالہ میچ آف دی ڈے پریزینٹر اور گولڈ اسمتھ ایک دوسرے کے ساتھ خوشگوار  موڈ میں دکھائی دے رہے تھے

Published by Web Desk

پر شائع ہوا

کی طرف سے

 انگلینڈ کے سابق فٹ بالر اور کپتان گیری لائنکر اور سماجی رکن  جمائمہ گولڈ اسمتھ کو ناٹنگ ہل ریسٹورنٹ میں ایک عمدہ عشائیہ  سے محظوظ ہو تے ہوئے دیکھا جا سکتا ہے  ۔ 

  میڈیا ذرائع کے مطابق  63 سالہ میچ آف دی ڈے پریزینٹر اور گولڈ اسمتھ ایک دوسرے کے ساتھ خوشگوار  موڈ میں دکھائی دے رہے تھے ۔ وہ دونوں کھانے کے دوران ہنسی مذاق کرتے  نظر ا ٓرہے تھے، جبکہ ان کے ساتھ ان کی ایک خاتون دوست بھی موجود  تھیں۔

عشائیہ  سے لطف اندوز ہونے کے بعد لائنکر کو بچے ہوئے کھانے  کا  ڈبہ لے کر ریسٹورنٹ  سے نکلتے ہوئے دیکھا گیا،  جبکہ جمائمہ اپنے چہرے پر مسکراہٹ سجائے اور  سر جھکائے، ان کے پیچھے چلتی ہوئی دکھائی دے رہی  تھیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ایف آئی اے سائبر ونگ کا عمران خان کے ٹوئٹر( ایکس) اکاؤنٹ کی انکوائری کا فیصلہ

ایف آئی اے سائبر ونگ ٹویٹ کی  تحقیقات کے لیے بانی تحریک انصاف سمیت تین مزید پی ٹی آئی رہنماؤں  سے پوچھ گچھ کرے گی جس میں بیرسٹر گوہر ایوب، رؤف حسن  اور عمر ایوب شامل ہیں

Published by Web Desk

پر شائع ہوا

کی طرف سے

 

ایف آئی اے سائبر ونگ نے بانی پی ٹی آئی کے ٹویٹ کا  نوٹس لیتے ہوئے ٹویٹ کے خلاف انکوائری کا فیصلہ کر لیا۔ 
ذرائع کے مطابق ایف آئی اے سائبر ونگ نے ٹویٹ کی گئی ویڈیو کو پراپوگینڈہ قرار دیتے ہوئے تحقیقات کا آغاز کر دیا۔ تحقیقات میں اس بات کا تعین کیا جائے گا کہ جب بانی پی ٹی آئی خود  اڈیالہ جیل میں قید ہیں تو پھر   یہ  ویڈیو آیا کہ خود بانی پی ٹی آئی نے ہی  اپلوڈ کی یا  پھر ان کی اجازت سے اپلوڈ کی گئی۔ مزید یہ کہ یہ پاکستان مخالف پروپیگنڈہ کس نے بنایا ۔اور آخر کس کی اشیر آبادسے یہ چلایا گیا۔ 
ذرائع کے مطابق اگر یہ حرکت اکاؤنٹ ہولڈ ر کی  طرف سے کی گئی تو ان کے خلاف قانون حرکت میں لایا جائے گا۔ اور اگر ان کی طرف سے لا علمی کا اظہار کیا گیا تو انہیں غیر قانونی طور پر استعمال ہونے کی بناء پر اپنا اکاؤنٹ   بند کرنے کے لیے تحریری درخواست دینا ہو گی۔

 
ایف آئی اے سائبر ونگ ٹویٹ کی  تحقیقات کے لیے بانی تحریک انصاف سمیت تین مزید پی ٹی آئی رہنماؤں  سے پوچھ گچھ کرے گی جس میں بیرسٹر گوہر ایوب، رؤف حسن  اور عمر ایوب شامل ہیں۔ 
یاد رہے کہ بانی پی ٹی آ ئی کے آفیشل ٹویٹر( ایکس ) اکاؤنٹ سے کچھ دن قبل  ایک ٹویٹ کیا گیا جس میں حمود الرحمنٰ کمیشن رپورٹ کے پیش نظر  بنگلہ دیش کے بانی رہنما شیخ مجیب الر حمنٰ اور پاکستانی جنرل یحییٰ کا تقابلی جائزہ کیا گیاتھا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll