جی این این سوشل

جی این این میں ویڈیو ڈیسک آپ کو روزانہ کی تازہ ترین سرخیاں ، شوز ، پروگرام ، ایونٹس اور بہت کچھ فراہم کرے گا جب آپ اسے دیکھنا چاہتے ہیں۔

پاکستان

پاکستان وزارت مذہبی امور نے مختصر حج پیکج متعارف کروادیا

نگران وفاقی وزیر برائے مذہبی امور انیق احمد کے مطابق حج کا دورانیہ 18 سے 20 دن تک رہے گا۔

Published by Web Desk

پر شائع ہوا

کی طرف سے

اسلام آباد: جے یو آئی ف کے رہنما مولانا عبدالغفور حیدری کی زیر صدارت سینیٹ کی قائمہ کمیٹی برائے مذہبی امور کے اجلاس کے مطابق وزارت مذہبی امور نے پاکستانی عازمین کے لیے مختصر حج متعارف کرادیا۔ 

نگران وفاقی وزیر برائے مذہبی امور انیق احمد کے مطابق حج کا دورانیہ 18 سے 20 دن تک رہے گا اور عازمین اس میں شرکت کرنے کا انتخاب کریں گے۔

کمیٹی چیئرمین کے مطابق حج کا دورانیہ 18 سے 30 دن کے درمیان ہونا چاہیے۔ نگراں وزیرمذہبی امور  نے کہا کہ اس تجویز پر طویل غور کیا جائے گا۔  سعودی عرب میں حکام کو 905 حج فرموں کو کم کر کے 46 کرنے کی بھی ہدایت کی گئی ہے۔

انیق احمد نے سعودی عرب کے اپنے ایک ہفتہ کے دورے کے دوران اہم حکام سے ملاقاتیں کیں تاکہ مکہ روٹ  اور اسلام آباد سے باہر پاکستانی زائرین کے لیے اسے مزید آسان بنانے کے طریقوں پر تبادلہ خیال کیا جا سکے۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

مظفرآباد :بجلی بل نہ جمع کرانے کی تحریک زور پکڑ گئی

مظفرآباد کے مختلف بازاروں سے سینکڑوں کی تعداد میں بل جمع کرلیے گئے ۔

Published by Web Desk

پر شائع ہوا

کی طرف سے

مظفرآباد : مظفرآباد میں بجلی بل جمع نہ کروانے کی تحریک زور پکڑ گئی ، مظفرآباد کے مختلف بازاروں سے سینکڑوں کی تعداد میں بل جمع کرلیے گئے ۔

تاجروں نے بجلی بل نہ دینے کے لیے ریلی بھی نکالی ہے ، شہریوں کی جانب سے  بجلی کے بلوں کے ہار بنا کر سڑکوں پر رقص بھی کیا گیا ۔

شہریوں کا کہنا ہے کہ بجلی بلوں میں ناجائز ٹیکسوں میں اضافے کے خلاف سب سے پہلے مظفرآباد کی تحریک نے ریلی نکالی تھی لیکن ابھی تک کوئی بھی حکومتی سطح پر ہماری آواز کو پہنچانے نہیں آیا ۔

ایکشن کمیٹی کی جانب سے دھرنا ساتویں روز میں داخل ہوا تھا جس کی بنا پر شہریوں نے بجلی کے بلوں کے ہار بنا کر مارچ کیا اور دھرنا دوبارہ شروع کر دیا ۔

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

الیکشن کمیشن نے سندھ میں بلدیاتی انتخابات کے شیڈول کا اعلان کر دیا

کاغذات نامزدگی جمع کرانے کی آخری تاریخ 7 اکتوبر ہوگی اور پولنگ 20 اکتوبر کو ہوگی۔

Published by Web Desk

پر شائع ہوا

کی طرف سے

الیکشن کمیشن آف پاکستان (ای سی پی) نے پیر کو سندھ لوکل گورنمنٹ (ایل جی) کے یوسی چیئرمین اور وائس چیئرمین کی نشستوں پر ضمنی انتخابات کے شیڈول کا اعلان کردیا۔ 

 ای سی پی کے مطابق سندھ میں بلدیاتی انتخابات 5 نومبر کو ہوں گے جس کے لیے سندھ بھر میں 9 یونین کونسلز (یو سی) کے چیئرمین اور 16 وائس چیئرمینوں کا انتخاب کیا جائے گا۔ صوبے بھر میں 74 جنرل نشستوں پر ضمنی انتخابات ہوں گے۔  کاغذات نامزدگی جمع کرانے کی آخری تاریخ  7 اکتوبر ہو گی۔

الیکشن  کمیشن نے 29 اضلاع میں 812 مخصوص نشستوں پر ایل جی انتخابات کے شیڈول کا ابھی اعلان نہیں کیا ۔ کاغذات نامزدگی جمع کرانے کی آخری تاریخ 7 اکتوبر ہوگی اور پولنگ 20 اکتوبر کو ہوگی۔ چاروں صوبوں کے چیف سیکرٹریز اور اسلام آباد میں چیف کمشنر کو الیکشن کمیشن آف پاکستان (ECP) سے جنوری 2024 کے آخری ہفتے میں عام انتخابات کا انعقاد شروع کرنے کی ہدایات موصول ہوئیں۔

چاروں صوبائی چیف سیکرٹریز اور اسلام آباد کے چیف کمشنر کو ای سی پی کی جانب سے خطوط موصول ہوئے جس میں درخواست کی گئی تھی کہ وہ عام انتخابات کے لیے منصوبہ بندی شروع کریں۔ اعلان کیا گیا کہ تمام انتظامی اہلکاروں کو عام انتخابات کرانے والے کمیشن کی حمایت کرنا ہوگی۔ ضلعی الیکشن کمیشن کو چیف سیکرٹریز سے مدد کی ہدایت کر دی گئی ہے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll