جی این این سوشل

Usman Buzdar's Betrayal | Next Week is Very Important | Dr Shahid Masood Gave Big News | GNN

8860 لوگوں نے یہ ویڈیو دیکھی ہے

جی این این میں ویڈیو ڈیسک آپ کو روزانہ کی تازہ ترین سرخیاں ، شوز ، پروگرام ، ایونٹس اور بہت کچھ فراہم کرے گا جب آپ اسے دیکھنا چاہتے ہیں۔

پاکستان

صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی کا 12ربیع الاول 1445ھ/2023 کے موقع پر قوم کے نام پیغام

میلادالنبیﷺ کے بابرکت موقع پر پاکستانی قوم اور پوری امت مسلمہ کو دل کی گہرائیوں سے مبارکباد پیش کرتا ہوں

Published by Baqar Gillani

پر شائع ہوا

کی طرف سے

اسلام آباد: صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی نے نبی اکرم ﷺ کی زندگی وسیرت اور اس میں موجود تعلیمات پر غور کرنے کی ضرورت پر زور دیتے ہوئے کہا کہ بحیثیت قوم ہم پر لازم ہے کہ ہم اپنی روزمرہ کی زندگی میں ان اقدار کو قائم کریں اور ایسے ماحول کو فروغ دیں جہاں ہر فرد کی عزت اور حقوق محفوظ ہوں۔ 12ربیع الاول، عید میلاد النبی کی مناسبت سے اپنے پیغام میں صدر نے کہا کہ میں میلادالنبیﷺ کے بابرکت موقع پر پاکستانی قوم اور پوری امت مسلمہ کو دل کی گہرائیوں سے مبارکباد پیش کرتا ہوں۔ حضرت محمدرسول اللہ خاتم النبیین ﷺ کی ولادت ِباسعادت تمام جہانوں کیلئے ایک عظیم اور مبارک ترین نعمت ہے۔

آپﷺ کی بدولت انسانیت اللہ تعالیٰ کی جانب سے ہدایت کے انعام اور رحمت سے سرفراز ہوئی ۔حضرت محمد ﷺ کو تمام جہانوں کیلئے رحمت بنا کر بھیجا گیا اور آپﷺ کی زندگی اللہ تعالیٰ کی اطاعت ، عدل و انصاف اور انسانوں کی جانب شفت ومحبت کی مجسم تصویر ہے۔ آپؐ کی تعلیمات ہمہ گیر اور آفاقی ہیں اور انسانیت کیلئے رہنمائی کا ایک لازوال ذریعہ ہیں۔ آپؐ کی تعلیمات دور ِحاضر سمیت رہتی دنیا تک درپیش بے شمار چیلنجز کا حل پیش کرتی ہیں۔

رسول اللہ ﷺ کی سیرت ِطیبہ میں ہمیں نہ صرف ایمانیات وعبادات بلکہ تمام شعبہ ہائے زندگی سے متعلق ایک کامل نمونہ ملتا ہے۔ اللہ تعالیٰ کی وحدانیت، سماجی انصاف، حقوق العباد، صنفی مساوات، اور پسماندہ لوگوں کی فلاح و بہبود کے حوالے سے آپؐ کی ہدایات اسلام کے پیغام کی جامعیت اور عالمگیریت کی آئینہ دار ہیں۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان مختلف ثقافتوں اور مذہبی تنوع کا حامل ملک ہے ۔ یہاں اسلام کے علاوہ دیگر ادیان اور مذاہب کے لوگ بھی رہتے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

مودی حکومت پر مسلم مخالف پروپیگنڈے کو ہوا دینے کا الزام

ایک امریکی اخبار واشنگٹن پوسٹ نے بھارت میں مسلمانوں کے خلاف مودی حکومت کے شرمناک پروپیگنڈے کا انکشاف کیا ہے

Published by Baqar Gillani

پر شائع ہوا

کی طرف سے

نئی دہلی: وزیر اعظم نریندر مودی کی قیادت میں ہندوستانی حکومت کے بارے میں چونکا دینے والے انکشافات سامنے آئے ہیں، جس سے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز کے ذریعے بنائے گئے مسلم مخالف پروپیگنڈے اور غلط معلومات پھیلانے والے ہتھکنڈوں کے ایک جال کو بے نقاب کیا گیا ہے۔

یہ انکشافات امریکی اخبار واشنگٹن پوسٹ کی طرف سے سامنے آئے ہیں، جس میں بھارت میں جمہوریت کی حالت کے بارے میں شدید تشویش کا اظہار کیا گیا ہے کیونکہ قوم اپنے آئندہ عام انتخابات کے قریب پہنچ رہی ہے۔

واشنگٹن پوسٹ کی تحقیقات کے مطابق حکمران جماعت بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) مبینہ طور پر مختلف سوشل میڈیا چینلز پر مسلم مخالف بیانیے کو فعال طور پر فروغ دے کر انتہا پسند ہندو گروپوں کی حمایت حاصل کر رہی ہے۔

رپورٹ سے پتہ چلتا ہے کہ بی جے پی نے اپنے پیغامات کو پھیلانے کے لیے تقریباً 150,000 سوشل میڈیا کارکنوں کا ایک وسیع نیٹ ورک ترتیب دیا ہے۔

تحقیقاتی رپورٹ مزید اس بات پر زور دیتی ہے کہ مودی حکومت نے مسلم کمیونٹی کو نشانہ بناتے ہوئے جعلی خبروں کو پھیلانے میں اہم کردار ادا کیا ہے۔

اس خطرناک رجحان نے نفرت انگیز تقاریر اور بھارت کے اندر گمراہ کن معلومات کی گردش میں نمایاں اضافہ دیکھا ہے۔

ایک انکشاف میں، بی جے پی لیڈروں کو ممکنہ ووٹروں کو پیغامات پہنچاتے ہوئے پکڑا گیا ہے، جس میں یہ تجویز کیا گیا ہے کہ پارٹی کو ووٹ دینے سے ان کے بچوں اور ہندو برادری کی حفاظت اور بہبود کو یقینی بنایا گیا ہے۔

مزید برآں یہ انکشاف کیا گیا ہے کہ بی جے پی 'تیسرے فریق' یا 'ٹرول' پیجز کی آڑ میں کام کرنے والے افراد کے ساتھ تعاون کرتی ہے، جس سے سوشل میڈیا پر ان کی رسائی اور اثر بڑھتا ہے۔

واشنگٹن پوسٹ کی رپورٹ میں تفصیلی چونکا دینے والے انکشافات نے اقوام متحدہ کی جانب سے سخت تنقید سمیت بین الاقوامی سطح پر مذمت کی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

لڑکیوں اور خواتین کی تعلیم کو آگے بڑھانے پر پاکستانی اسکول کو 2023 کے یونیسکو پرائز سے نوازا گیا

تعلیم کے شعبہ میں بہترین طریقوں کو فروغ دینے والے کامیاب منصوبوں کو نمایاں اور اجاگر کرتا ہے

Published by Baqar Gillani

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پیرس: پاکستان الائنس فار گرلز ایجوکیشن(اسلام آباد) کو 2023 کے یونیسکو پرائز برائے لڑکیوں اور خواتین کی تعلیم کے دو انعام یافتگان میں سے ایک کے طور پر منتخب کیا گیا ہے۔

پیرس میں یونیسکو ہیڈ کوارٹر میں پاکستا ن کے مستقل مندوب کے ایک ٹویٹ کے مطابق انعام کی بین الاقوامی جیوری نے پاکستان کے اس مذکورہ اسکول کو ایک انتہائی کامیاب، مقامی طور پر زیرقیادت کئے گئے اقدام کی ایک بہترین مثال کے طور پر سمجھا جو لڑکیوں اور خواتین کے تعلیم کے حق سے متعلق ذہنیت کو بدل رہا ہے۔

یہ انعام لڑکیوں اور خواتین کی تعلیم کو آگے بڑھانے کے لیے افراد، اداروں اور تنظیموں کی شاندار شراکت کا اعزاز دیتا ہے، اور تعلیم کے شعبہ میں بہترین طریقوں کو فروغ دینے والے کامیاب منصوبوں کو نمایاں اور اجاگر کرتا ہے۔

ایوارڈ ایک ڈپلومہ اور پروجیکٹ کے کام کو آگے بڑھانے کے لیے 50,000ڈالرز کا چیک ہے۔ایوارڈ کی تقریب آج بیجنگ میں ڈی جی یونیسکو، آڈرے ازولے کی موجودگی میں منعقد ہوئی۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll