جی این این سوشل

جی این این میں ویڈیو ڈیسک آپ کو روزانہ کی تازہ ترین سرخیاں ، شوز ، پروگرام ، ایونٹس اور بہت کچھ فراہم کرے گا جب آپ اسے دیکھنا چاہتے ہیں۔

پاکستان

اسمبلی میں ہر دن گزرنے کے ساتھ ہمارا احتجاج شدت اختیار کرے گا، شیر افضل مروت

آج ہم نے پاکستان کی تاریخ کے سب سے بڑے مینڈیٹ پر ڈاکے کے خلاف آواذ اٹھائی اور احتجاج کیا، رہنما پی ٹی آئی

Published by Nouman Haider

پر شائع ہوا

کی طرف سے

تحریک انصاف کے رہنما شیر افضل مروت نے کہا ہے کہ پاکستان کی تاریخ کے سب سے بڑے مینڈیٹ پر ڈاکے کے خلاف ہم نے آواذ اٹھائی اور احتجاج کیا۔ابھی یہ شروعات ہے، ہر دن گزرنے کے ساتھ ہمارا احتجاج شدت اختیار کرے گا۔

پارلیمنٹ کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ حلف برداری سے پہلے ہم نے قانون کی حکمارنی کی بدترین پامالیاں، بانی چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان اور سیاسی اسیران کی ناجائز نظر بندی اور سب سے بڑھ کر پاکستان کی تاریخ کے سب سے بڑے مینڈیٹ پر ڈاکے کے خلاف ہم نے آواذ اٹھائی اور احتجاج کیا۔ابھی یہ شروعات ہے، ہر دن گزرنے کے ساتھ ہمارا احتجاج شدت اختیار کرے گا۔

انہوں نے کہا کہ پچھلے دو سالوں میں انہوں نے قوم کے ساتھ جو ظلم و جبر کیا ہے، انتخابات میں دھاندلی کی، ہمارے لوگوں کو اغواء کیا، ہمارے کاغذات چھینے، ہمارا انتخابی نشان چھینا،ان دو سالوں کا انتقام ہر اسمبلی میں لیا جائے گا، ہر ظلم کا بدلہ لیں گے، اب وہ وقت نہیں کہ لوگ اٹھائیں تو چپ ہو جائیں، جو ادارہ ہمارے خلاف کارروائی کرے گا ہم نام لے کر بات کریں گے۔

شیر افضل مروت نےکہا کہ اب زبردستی وافاداریاں تبدیل کروانا، مینڈیٹ چوری کروانا بند کیا جائے, آپ تو ہمارے ہاتھ پاوں باندھ کر پولنگ بوتھ لے گئے 9مئ میں دہشت گرد بھی کہا لیکن عوام نے ہمیں دوتہائی سے زیاد ووٹ دیا،مینڈیٹ کا احترام نہ کر کے پاکستان کی سالمیت کے ساتھ کھلواڑ کیا گیا خان صاحب نے بڑا واضع کہا ہے کہ ہماری اصل جنگ آج سے شروع ہوئی ہے

انہوں نے کہا کہ ہم اس دن کا انتظار کر رہے تھے کہ ہم ایوان میں جائیں، آپ نے ہمیں 9 مئی کا دہشتگرد کہا، عوام نے دو تہائی سے جتوایا، اس وقت سارا نظام عدل داؤ پر لگایا ہوا ہے۔ہماری اصل جنگ آج سے شروع ہے، ہم بے گناہ اسیروں اور نا انصافیوں پر چپ نہیں رہیں گے، اب ہم تمام اسمبلیوں میں ان لوگوں کے خلاف احتجاج کریں گے۔ لوگوں کو بغیر وارنٹ کے گرفتار کرنا بند کرنا ہوگا۔

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

علی امین گنڈا پور نے وزیراعلیٰ کے عہدے کے لیے کاغذات نامزدگی جمع کرا دیئے

پاکستان مسلم لیگ (ن) کے رہنما ہشام انعام اللہ نے بھی وزیراعلیٰ کے پی کے لیے کاغذات نامزدگی جمع کرائے

Published by Nouman Haider

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے رہنما علی امین گنڈا پور نے خیبرپختونخوا  میں وزیراعلیٰ کے عہدے کے لیے کاغذات نامزدگی جمع کرا دیئے۔

پاکستان مسلم لیگ (ن) کے رہنما ہشام انعام اللہ نے بھی وزیراعلیٰ کے پی کے لیے کاغذات نامزدگی جمع کرا دیے۔

واضح رہے کہ اس سے قبل سنی اتحاد کونسل کے اسپیکر اور ڈپٹی اسپیکر نے آج  کے پی اسمبلی میں حلف اٹھایا ہے۔

سپیکر کے پی اسمبلی کے لیے 106 ووٹ کاسٹ ہوئے جس میں بابر سلیم سواتی کو 89 ووٹ ملے جب کہ احسان اللہ میاں خیل کو 17 ووٹ ملے۔

پڑھنا جاری رکھیں

تفریح

پاکستان کے اسٹائلش اداکار فواد خان ایک بار پھر بڑی اسکرین پر جلوہ گر ہونے کو تیار

فواد خان نے نئی فلم Beat کا ٹیزر اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ سے شئیر کیا

Published by Nouman Haider

پر شائع ہوا

کی طرف سے

معروف پاکستانی اداکار فواد خان کی نئی فلم کا ٹیزر اداکار نے جاری کر دیا ہے، جس میں فواد خان دلکش انداز میں دکھائی دے رہے ہیں، فلم یکم مارچ کو ریلیز کی جا رہی ہے۔

پاکستان اور بھارت کی فلموں میں اداکاری کے جوہر دکھانے والے اداکار فواد خان ایک بار پھر بڑی اسکرین پر جلوہ دکھانے کو تیار ہیں۔

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Fawad A Khan (@fawadkhan81)

فواد خان نے نئی فلم Beat کا ٹیزر اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ سے شئیر کیا ہے اور لکھا کہ یہ ’کہانی ہے دھڑکنوں کی‘۔

واضح رہے اس فلم میں مشہور یوٹیوبر عرفان جونیجو، شاہ ویر جعفری، دانیال نعیم اور جنید اکرم بھی نظر آنے والے ہیں۔

جبکہ فلم OTT پلیٹ فارم پر ریلیز کے بعد موجود ہوگی۔ جبکہ اس فلم کی پروڈکشن زیرو پروڈکشنز نے کی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll