جی این این سوشل

جی این این میں ویڈیو ڈیسک آپ کو روزانہ کی تازہ ترین سرخیاں ، شوز ، پروگرام ، ایونٹس اور بہت کچھ فراہم کرے گا جب آپ اسے دیکھنا چاہتے ہیں۔

پاکستان

وزیراعظم ترک اعوام سے اظہاریکجہتی کیلئے کل انقرہ روانہ ہوں گے، مریم اورنگزیب

شہباز شریف کل بدھ کو انقرہ روانہ ہوں گے

Published by Baqar Gillani

پر شائع ہوا

کی طرف سے

اسلام آباد: وفاقی وزیر اطلاعات و نشریات مریم اورنگزیب نے اپنے ٹویٹ میں کہا کہ وزیراعظم شہبازشریف ترکیہ کے صدر رجب طیب اردوان سے زلزلے سے تباہی اور جانی نقصان پرافسوس اور تعزیت اور ترک عوام سےاظہار یکجہتی کے لئے کل بدھ کو انقرہ روانہ ہوں گے۔

 وزیراعظم شہباز شریف وزیراعظم کے دورہ ترکیہ کی وجہ سے جمعرات 9 فروری کو بلائی گئی اے پی سی مؤخر کی جا رہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ وزیراعظم کل بدھ کوانقرہ روانہ ہوں گے۔ وہاں سےواپسی کے بعد اتحادیوں کے ساتھ مشاورت سے اے پی سی کی نئی تاریخ کا اعلان کیا جائے گا۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

توشہ خانہ کیس: عمران خان کی جانب سے طبی بنیادوں پر حاضری سے استثنیٰ کی درخواست دائر

چیئرمین پی ٹی آئی کے چاروں وکلا نے اپنا وکالت نامہ عدالت میں جمع کرایا

Published by Baqar Gillani

پر شائع ہوا

کی طرف سے

اسلام آباد: چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان کے خلاف توشہ خانہ ریفرنس میں فرد جرم کی کارروائی نہ ہوسکی، عمران خان کی جانب سے طبی بنیادوں پر حاضری سے استثنیٰ کی درخواست دائر کی گئی ہے۔

ڈسٹرکٹ اینڈ سیشن کورٹس اسلام آبادکے جج ظفر اقبال عمران خان کے خلاف کیس کی سماعت کررہے ہیں جس سلسلے میں چیئرمین پی ٹی آئی کے چاروں وکلا نے اپنا وکالت نامہ عدالت میں جمع کرایا۔

مزید پڑھیں:
توشہ خانہ کیس: اسلام آباد کی عدالت کا عمران خان پر فرد جرم عائد کرنے کا فیصلہ،سماعت کے آغاز پر عمران خان کی جانب سے طبی بنیادوں پر حاضری سے استثنیٰ کی درخواست دائر کی گئی جس پر جج نے استفسار کیا کہ کیا مچلکے جمع کرا دیے؟ اس پر عمران خان کے وکیل گوہر علی خان نے بتایا کہ جی عمران خان کے ضمانتی کل مچلکے جمع کرادیے

الیکشن کمیشن کے وکیل نے کہا کہ ہم آج ہی کمپلینٹ اور ثبوتوں کی مصدقہ کاپیاں دے دیں گے مگر عمران خان ابھی تک عدالت کیوں نہیں آئے؟ کنٹینرز پر عمران خان کو ناچتے ہوئے تو ہم نے دیکھا ہے۔

عمران خان کے وکیل علی بخاری نے کہا کہ ایسے بیانات نہ دیئے جائیں جس سے لگے کہ منشیوں والا کام کیا جا رہا ہے، قانون کی بات کی جائے، یہ نہ ہو کہ ہمیں بھی بولنا پڑے۔

 عمران خان نے 15 فروری کو جج رخشندہ شاہین کی عدالت میں آنا ہے؟ مجھے ایک تاریخ بتا دیں کہ عمران خان کب عدالت آئیں گے؟جج کے سوال پر عمران خان کے وکیل نے جواب دیا کہ عمران خان کی صحت نے اجازت دی تو آئیں گے

عدالت نے کہا کہ ایسے حاضری سے استثنیٰ کی درخواست دائرہوتی رہی تو فردجرم کیسے عائدہوگی؟ 

عمران خان کے وکیل علی بخاری نے اعتراض کیا کہ ہمیں مصدقہ کاپیاں فراہم نہیں کی گئیں، واٹس ایپ کے اسکرین شارٹس لگاکرکاپیاں نہیں دی جاتیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

ڈالر کی قیمت میں پھر بڑھنے لگی، سٹاک مارکیٹ میں بھی تیزی

509 پوائنٹس اضافے کے بعد 100 انڈیکس 41 ہزار 700 پوائنٹس کی سطح پر آگیا ہے

Published by Baqar Gillani

پر شائع ہوا

کی طرف سے

کراچی: امریکی کرنسی کی قیمت روپے کے مقابلے میں ایک بار پھر مضبوط ہورہی ہے۔

 
 کاروباری ہفتے کے دوسرے روز انٹر بینک میں امریکی کرنسی کی قدر میں 1 روپے 45 پیسے اضافہ ہوا ہے جس کے بعد انٹربینک میں ڈالر 276 روپے 75 پیسے پر ٹریڈ کر رہا ہے۔

شیئر مارکیٹ میں بھی مثبت رجحان دیکھا گیا ہے، 509 پوائنٹس اضافے کے بعد 100 انڈیکس 41 ہزار 700 پوائنٹس کی سطح پر آگیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll