جی این این سوشل

News Headlines | 12 AM | 06 December, 2021| GNN

2442 لوگوں نے یہ ویڈیو دیکھی ہے

جی این این میں ویڈیو ڈیسک آپ کو روزانہ کی تازہ ترین سرخیاں ، شوز ، پروگرام ، ایونٹس اور بہت کچھ فراہم کرے گا جب آپ اسے دیکھنا چاہتے ہیں۔

جرم

ڈاکووں کی   فائرنگ  :   وین  موٹرسائیکل کے تصادم میں بھائی بہن جاں بحق،  3افراد زخمی

لاہور: بیدیاں روڈ پر ڈاکووں کی چلتی  وین پر فائرنگ  سے ڈرائیور سمیت تین افراد  زخمی ہوگئے ہیں ۔

Published by Ali Raza

پر شائع ہوا

کی طرف سے

تفصیلات کے مطابق  بیدیاں روڈ پر ڈاکووں کی چلتی  وین پر فائرنگ  سے  ڈرائیور سمیت تین افراد  زخمی ہوگئے ہی ، زخمیوں میں عابد،ولید اورعثمان شامل ہیں۔  ڈرائیور نے بوکھلا کر  وین موٹرسائیکل پر چڑھا دی ،  حادثے میں موٹرسائیکل سوار بہن بھائی جاں بحق ہو گئے۔

زخمیوں نے پولیس کو بیان میں کہا ہے کہ  موٹرسائیکل سوار ڈاکو ان کا پیچھا کر رہے تھے۔حادثے میں جاں بحق بھائی شاہد اور بہن شمع کی لاش مردہ خانے منتقل کردی گئی ہے، پولیس کا کہنا ہے کہ   تمام پہلووں پر تفتیش جاری ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

پی ایس ایل 7 : پی سی بی کی کھلاڑیوں و آفیشلز کے کورونا کیسز پاویٹیو ہونے کی تصدیق

کراچی : پاکستان کرکٹ بورڈ نے کھلاڑیوں و آفیشلز کے کورونا کیسز پازیٹیو ہونے کی تصدیق کردی۔

Published by Ali Raza

پر شائع ہوا

کی طرف سے

تفصییلات کے مطابق پاکستان کرکٹ بورڈ (پی سی بی ) کا کہنا ہے کہ 250 کوویڈ 19 ٹیسٹ میں سے تین کھلاڑیوں اور پانچ اسپورٹ اسٹاف ارکان کی رپورٹ مثبت آئی ہے، باقی کھلاڑی اور اسپورٹ اسٹاف کے ارکان اپنی آئیسولیشن مکمل ہونے اور 2 منفی ٹیسٹ آنے پر ٹریننگ شروع کریں گے ۔

پی سی بی کے مطابق کھلاڑیوں کو  24 جنوری سے ٹریننگ کا آغاز کرنے کی اجازت ہوگی۔

چیف آپریٹنگ آفیسر پی سی بی سلمان نصیرکا کہنا ہے کہ  پی سی بی اور ہوٹل کے عملے کی کوویڈ 19 ٹیسٹنگ کا سلسلہ جاری کررکھا ہے، عملے میں شامل کورونا پازیٹیو افراد کو ان کے گھروں میں آئسولیٹ کردیا گیا ہے، پی سی بی ایونٹ میں شریک تمام افراد کو ایک محفوظ ماحول فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے۔انہوں نے مزید کہا کہ  غیرمعمولی صورتحال میں کوویڈ کیسز سامنے آئیں گے ، 27 جنوری سے 27 فروری تک ایونٹ مکمل کرنے کے لیے مربوط  پروٹوکولز بنارکھے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

کورونا کی ذیادہ شرح والے تعلیمی اداروں کو ایک ہفتے کیلئے بند کرنے کا فیصلہ

اسلام آباد: این سی او سی نے کورونا کی ذیادہ شرح والے تعلیمی اداروں کو ایک ہفتے کیلئے بند کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

Published by Ali Raza

پر شائع ہوا

کی طرف سے

تفصیلات کے مطا بق نیشنل کمانڈ اینڈ آپریشن سینٹر (این سی او سی ) نے کورونا کی ذیادہ شرح والے تعلیمی اداروں کو ایک ہفتے کیلئے بند کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔صوبائی تعلیم اور صحت کے محکمے تعلیمی ادارے بند کرنے کا فیصلہ کریں گے۔ صوبائی تعلیم اور صحت کے محکمے تعلیمی ادارے بند کرنے کے لیے کیسز کی شرح کا تعین کریں گے۔12 سال سے زائد عمر کے طلبا کو کورونا ویکسین لگانے کیلئے خصوصی مہم چلائی جائے گی۔

این سی او سی کا کہنا ہے کہ تعلیمی اداروں میں آئندہ دو ہفتوں کیئے بڑے پیمانے پر کورونا ٹیسٹنگ کی جائے گی۔ ڈیٹا سے ویکسینیشن لیول اور انفیکشن ریٹ کا تعلق سامنے آئے گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll