جی این این سوشل

Good News for Imran Khan from Court | News Headlines | 03 PM | 14 June 2024 | GNN

58384 لوگوں نے یہ ویڈیو دیکھی ہے

جی این این میں ویڈیو ڈیسک آپ کو روزانہ کی تازہ ترین سرخیاں ، شوز ، پروگرام ، ایونٹس اور بہت کچھ فراہم کرے گا جب آپ اسے دیکھنا چاہتے ہیں۔

پاکستان

چیف الیکشن کمیشن سمیت دیگر ممبران کیخلاف سپریم جوڈیشنل کونسل میں شکایت دائر

شکایت حلیم عادل شیخ، جسٹس (ر) نور الحق قریشی اور شبیر احمد نے مشترکہ طور پر دائر کی 

Published by Kamran Jan

پر شائع ہوا

کی طرف سے

چیف الیکشن کمشنر سکندر سلطان راجہ اور الیکشن کمیشن کے دیگر ممبران کیخلاف سپریم جوڈیشل کونسل میں شکایت دائر کردی گئی۔

شکایت حلیم عادل شیخ، جسٹس (ر) نور الحق قریشی اور شبیر احمد نے مشترکہ طور پر دائر کی ہے ۔

شکایت کے متن کے مطابق چیف الیکشن کمشنر اور ارکان آئینی ذمے داری ادا کرنے میں ناکام رہے، انہوں تحریک انصاف کےمینڈیٹ اور عدالتی فیصلوں کو نیچا دکھانے کی کوشش کی۔

حلیم عادل شیخ، جسٹس (ر) نور الحق قریشی اور شبیر احمد نے کہا ہے کہ چیف الیکشن کمشنر اور ارکان مس کنڈکٹ کے مرتکب ہوئے ہیں، الیکشن کمیشن نے سیاسی طور پر تعینات بیوروکریسی کو آر او اور ڈی آر او تعینات کیا۔

شکایت میں مؤقف اختیار کیا گیا کہ سابق کمشنر راولپنڈی نے انکشاف کیا کہ راولپنڈی کے ہر حلقہ میں ن لیگ کو 70 ہزار ووٹ ڈلوا کر جتوایا گیا، لیاقت چٹھہ نے یہ بھی انکشاف کیا کہ چیف الیکشن کمشنر اور چیف جسٹس اس عمل میں ملوث ہیں، الیکشن کمیشن نے پی ٹی آئی کو پہلےانتخابی نشان پھر اس کے نامزد ارکان کو پارٹی نام سے محروم کیا ، چیف الیکشن کمشنر اور ارکان کے اقدامات سے 12 کروڑ سے زائد ووٹرز متاثر ہوئے۔

شکایت میں استدعا کی گئی ہے کہ چیف الیکشن کمشنر اور ارکان پر عائد الزامات کی انکوائری کی جائے اور انکوائری میں الزامات ثابت ہونے پر چیف الیکشن کمشنر اور ارکان کی برطرفی کی سفارش کی جائے۔

پڑھنا جاری رکھیں

صحت

ایم ڈی کیٹ امتحان 22 ستمبر کو منعقد ہوگا

ایم ڈی کیٹ کا نصاب اگلے ہفتے پی ایم ڈی سی کی ویب سائٹ پر اپ لوڈ کر دیا جائے گا اور رجسٹریشن کے لیے رجسٹریشن پورٹل بھی کھلا رہے گا

Published by Kamran Jan

پر شائع ہوا

کی طرف سے

لاہور: پاکستان میڈیکل اینڈ ڈینٹل کونسل (پی ایم ڈی سی) نے میڈیکل اور ڈینٹل کالجوں میں داخلے کے لیے میڈیکل اینڈ ڈینٹل کالج داخلہ ٹیسٹ (ایم ڈی کیٹ) 22 ستمبر 2024 (اتوار) کو منعقد کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

کونسل نے یہ بھی فیصلہ کیا ہے کہ ایم ڈی کیٹ کا نصاب اگلے ہفتے پی ایم ڈی سی کی ویب سائٹ پر اپ لوڈ کر دیا جائے گا اور رجسٹریشن کے لیے رجسٹریشن پورٹل بھی کھلا رہے گا۔

پی ایم ڈی سی کے صدر پروفیسر ڈاکٹر رضوان تاج نے کہا کہ طلباء کی سہولت کے لیے کونسل نے نصاب میں کوئی تبدیلی نہ کرنے کا فیصلہ کیا ہے، لہٰذا ایم ڈی کیٹ کا نصاب برقرار رہے گا اور پچھلے سال کی طرح ہی ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ کونسل نے تمام صوبائی سیکرٹریز کو ہدایت کی ہے کہ وہ ایم ڈی کیٹ امتحان کی تیاری شروع کر دیں۔

پروفیسر رضوان تاج نے کہا کہ یہ فیصلہ طلباء کے وسیع تر مفاد کو مدنظر رکھتے ہوئے کیا گیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ گزشتہ سال تقریباً 180,534 طلبہ امتحانات میں شریک ہوئے تھے، جبکہ اس سال 200,000 طلبہ کے امتحان میں بیٹھنے کا امکان ہے۔

پروفیسر رضوان تاج نے کہا کہ ایم ڈی سی اے ٹی پیپر مشکل انڈیکس کو بھی طلباء کی سہولت کے لیے میرٹ پر سمجھوتہ کیے بغیر ایڈجسٹ کیا جائے گا تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ تمام صوبوں نے طلبہ کو بغیر کسی پریشانی کے امتحانات کا انعقاد کیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

سونے کی قیمتوں میں عالمی و مقامی سطح پر دوسرے روز بھی کمی

24 قیراط فی تولہ سونے کی قیمت 1000 روپے کم ہو کر 250,000 روپے ہو گئی

Published by Kamran Jan

پر شائع ہوا

کی طرف سے

لاہور: عالمی اور مقامی سونے کی مارکیٹوں میں دوسرے روز بھی مزید کمی دیکھی گئی۔

مقامی مارکیٹوںکےمطابق 24 قیراط فی تولہ سونے کی قیمت 1000 روپے کم ہو کر 250,000 روپے ہو گئیجبکہ  10 گرام سونے کی قیمت 857 روپے کم ہو کر 214,335 روپے ہو گئی۔

عالمی مارکیٹ میں سونے کی قیمت 15 ڈالر کم ہو کر 2400 ڈالر فی اونس ہو گئی۔

دوسری جانب چاندی کی فی تولہ قیمت 70 روپے بڑھ کر 2920 روپے ہو گئی۔

ماہرین کے مطابق حالیہ مہینوں میں امریکی ڈالر کی قدر میں بہتی دیکھی گئی ہے، جس سے سونے کی قیمتوں پر دبائو پڑا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll