جی این این سوشل

جی این این میں ویڈیو ڈیسک آپ کو روزانہ کی تازہ ترین سرخیاں ، شوز ، پروگرام ، ایونٹس اور بہت کچھ فراہم کرے گا جب آپ اسے دیکھنا چاہتے ہیں۔

موسم

ملک بھر میں شدید گرمی، آئندہ 24 گھنٹوں میں بارش کا کوئی امکان نہیں

جنوبی پنجاب اور ملک کے دیگر حصے بھی گرمی کی لپیٹ میں رہیں گے

Published by Kamran Jan

پر شائع ہوا

کی طرف سے

 محکمہ موسمیات نے آئندہ چوبیس گھنٹوں میں بھی موسم شدید گرم رہنے کا امکان ظاہر کر دیا۔

ملک بھر میں دیگر علاقے شدید گرمی کی لپیٹ میں ہیں، محکمہ موسمیات کے مطابق سب سے زیادہ درجہ حرارت سبی میں 49 سینٹی گریڈ ، لاہور 45، اسلام آباد 44، پشاور 43، کراچی کا درجہ حرارت 37 ڈگری سینٹی گریڈ تک ہو سکتا ہے۔

جنوبی پنجاب اور ملک کے دیگر حصے بھی گرمی کی لپیٹ میں رہیں گے۔

دوسری جانب کراچی میں جنوب مغرب سے 20 سے 25 کلومیٹرفی گھنٹہ کی رفتار سے ہوائیں چل رہی ہیں ، بعض مقامات پر بوندا باندی ہو سکتی ہے۔

مغربی ہواؤں کا سلسلہ 18 جون کو ملک کے مغربی علاقوں میں داخل ہونے کا امکان ہے جس کے دوران گلگت بلتستان اور کشمیر میں گرج چمک کے ساتھ اور کہیں کہیں موسلا دھار بارش کا امکان ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

غزہ میں معاہدے کے بغیر جنگ بندی نہیں ہو گی، اسرائیل

غزہ کی پٹی میں جنگ بندی کے لیے امریکی صدر جو بائیڈن کی تجویز پر حماس کا ردعمل منفی ہے، اسرائیلی اہلکار

Published by Kamran Jan

پر شائع ہوا

کی طرف سے

اسرائیلی حکام کا کہنا ہے کہ غزہ میں کسی بھی قسم کی جنگ بندی معاہدے کے بغیر نہیں ہو گی۔

اسرائیلی عہدیدار کا یہ بیان ایک ایسے وقت میں سامنے آیا ہے جب دوسری طرف غزہ میں جاری جنگ کے نتیجے میں اموات کی تعداد 37 ہزار سے تجاوز کرچکی ہے۔

اسرائیلی عہدیدار نے ثالث ممالک کے ذریعے حماس کو پیغام بھیجا ہے کہ غزہ میں جنگ بندی معاہدے کے بغیر ممکن نہیں۔

غیر ملکی میڈیا رپورٹ کے مطابق انہوں نے مزید کہا کہ جنگ کا خاتمہ ایک معاہدے کےاور پیشگی عزم کے بغیر ممکن نہیں کیونکہ حماس نے پہلے بھی ان معاہدوں کی خلاف ورزی کی ہے جن پر اس نے اتفاق کیا تھا۔

گزشتہ روز ایک اور اسرائیلی اہلکار نے کہا تھا کہ غزہ کی پٹی میں جنگ بندی کے لیے امریکی صدر جو بائیڈن کی تجویز پر حماس کا ردعمل منفی ہے۔

دوسری جانب حماس کا کہنا ہے کہ اس کا ردعمل مثبت ہے۔ اس نے صدر جوبائیڈن کی طرف سے پیش کی گئی جنگ بندی تجویز میں معمولی تجویزکی ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

جرم

لاڑکانہ: پولیس اہلکار نے پرانی دشمنی پر قیدی کو قتل کر دیا

جاں بحق ہونے ہونے والے قیدی علی رضا نے قاتل اہلکار کے ماموں کو قتل کیا تھا، جیل حکام

Published by Kamran Jan

پر شائع ہوا

کی طرف سے

صوبہ سندھ کے علاقے لاڑکانہ کی سینٹرل جیل میں پرانی دشمنی پرقیدی کو قتل کردیا گیا۔

انتظامیہ کے مطابق پولیس کانسٹیبل حسین چانڈیو نے قیدی علی رضا چانڈیو کو گولیاں مار کے قتل کیا ، جاں بحق ہونے ہونے والے قیدی علی رضا نے قاتل اہلکار کے ماموں کو قتل کیا تھا۔

جیل انتظامیہ نے بتایا کہ قاتل اہلکار جیل میں ڈیوٹی پر تعینات تھا ، اہلکار حسین چانڈیو پستول چھپا کے جیل کے اندر لے گیا، فائرنگ کرنے والے اہلکار حسین چانڈیو کو حراست میں لے لیا گیا ، قاتل اہلکار حسین چانڈیو ایک سال قبل جیل پولیس میں بھرتی ہوا تھا ۔

جیل حکام کے مطابق مقتول قیدی کی لاش کو جیل ہسپتال منتقل کردیا گیا ، جوڈیشل مجسٹریٹ کی آمد کے بعد لاش کو ورثا کے حوالے کیا جائے گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll