جی این این سوشل

PML-N In Action Over General Elections 2024 | Breaking News | GNN

240 لوگوں نے یہ ویڈیو دیکھی ہے

جی این این میں ویڈیو ڈیسک آپ کو روزانہ کی تازہ ترین سرخیاں ، شوز ، پروگرام ، ایونٹس اور بہت کچھ فراہم کرے گا جب آپ اسے دیکھنا چاہتے ہیں۔

پاکستان

الیکشن کمیشن نے تاریخ کے بدترین انتخابات کرائے، اسد قیصر

ن لیگ اور پیپلز پارٹی کے درمیان عہدوں کی بندربانٹ کی گئی، رہنما پی ٹی آئی

Published by Nouman Haider

پر شائع ہوا

کی طرف سے

 تحریک انصاف کے رہنما اسد قیصر نے کہا ہے کہ الیکشن کمیشن نے تاریخ کے بدترین انتخابات کرائے۔ کل ن لیگ اور پیپلز پارٹی کے درمیان عہدوں کی بندربانٹ کی گئی۔ ن لیگ کی تو 23 سیٹیں بھی نہیں، مینڈینٹ ان کے پاس نہیں، لوگوں میں کچھ شرم حیا ہونی چاہیے۔

اڈیالہ جیل کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے اسد قیصر نے کہا کہ پیپلز پارٹی اور مسلم لیگ ن کے درمیان حکومت سازی کے معاملات طے ہونے پر ردعمل دیتے ہوئے کہا ہے کہ شہباز شریف میں اخلاقیات ہو تو شکست تسلیم کریں، جعلی وزیر اعظم اور کابینہ ہو گی، ان لوگوں کو کوئی بھی قبول نہیں کرے گا۔

اسد قیصر نے کہا کہ کل عہدوں کی بندر بانٹ کی گئی ہے، مینڈیٹ ان کے پاس ہے نہیں، ان لوگوں کو شرم حیا اور وقار ہونا چاہیے۔ یہ پی ڈی ایم 2 ہے ، ان لوگوں نے ملک کو کنگال کیا۔ تحریک انصاف کو جعلی طریقے سےباہر رکھا گیا، کراچی اور پنجاب میں ہمارا مینڈیٹ چوری ہوا۔میرٹ پر فیصلہ ہو تو ہماری حکومت بنے گی۔

انہوں نے کہا کہ یہ لوگ ذہنی طور پر ہارے ہوئے ہیں، پنجاب میں ہمارا مینڈیٹ چوری کیا گیا، ہم لوگ عوام میں جائیں گے ، قانونی جنگ بھی لڑیں گے، میرٹ پر فیصلے ہوئے تو ہماری حکومت ہو گی ، بانی پی ٹی آئی عمران خان وزیر اعظم ہوں گے۔ ہمیں اب بھی عدالتوں سے امید ہے، پنجاب میں ہماری 220 اور 180 وفاق میں سیٹیں ہیں، فارم 45 قانونی دستاویز ہے، کمشنر راولپنڈی کے انکشافات پر جوڈیشل کمیشن بنایا جائے۔

انہوں نے کہا کہ اسلام آباد ہائی کورٹ سے بانی پی ٹی آئی سے ملنے کی اجازت لی تھی، جیل انتظامیہ نے کہا ہے کہ کل آئیں، کل بانی پی ٹی آئی سے ملاقات کے لیے پھر آؤں گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

سعودی عرب کا غزہ میں جنگ بندی کی قرار داد کو ویٹو کرنے پراظہار افسوس

سلامتی کونسل میں اصلاحات کی زیادہ ضرورت ہے تاکہ عالمی سطح پر حقیقی معنوں میں امن وسلامتی کے قیام کی راہ ہموارہو سکے، سعودی وزارت خارجہ

Published by Nouman Haider

پر شائع ہوا

کی طرف سے

سعودی عرب کی جانب سے غزہ پٹی اور گرد ونواح میں فوری جنگ بندی کا مطالبہ کرنے والی قرار داد کے مسودے کو ویٹو کرنے پر افسوس کا اظہار کیا گیا ہے۔

سعودی خبر رساں ایجنسی ایس پی اے کے مطابق سعودی وزارت خارجہ کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ عوامی جمہوریہ الجزائر کی جانب سے سلامتی کونسل میں غزہ پٹی پرفوری جنگ بندی کا مطالبہ کیا گیا تھا۔

وزارت خارجہ کی جانب سے جاری بیان میں اس بات پر زور دیا گیا کہ سلامتی کونسل میں پہلے سے زیادہ اصلاحات کی زیادہ ضرورت ہے تاکہ عالمی سطح پر حقیقی معنوں میں امن وسلامتی کے قیام کی راہ ہموارہو سکے جس کے لیے دہراہ معیار ختم کرنا ہو گا۔

مملکت نے غزہ پٹی اور اس کے گرد ونواح میں بگڑتے ہوئے حالات اور بین الاقوامی امن و سلامتی کے لیے خطرہ بننے والی عسکری کارروائیوں میں اضافے سے بھی خبردار کیا جس کے باعث مسئلہ فلسطین کے پرامن حل کی راہ میں رکاوٹیں کھڑی ہو رہی ہیں۔

واضح رہے کہ امریکا نے غزہ میں جنگ بندی کی قرارداد ایک بار پھر ویٹو کر دی ہے۔ امریکا نے سلامتی کونسل میں غزہ میں جنگ بندی سے متعلق الجزائر کی قرارداد ویٹو کی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

یو اے ای کے لیے پاکستانی فوڈ آئٹمز کی برآمدات میں 40 فیصد اضافہ

دبئی فوڈز کی نمائش خوراک سے متعلق دنیا کی سب سے بڑی نمائش ہے

Published by Nouman Haider

پر شائع ہوا

کی طرف سے

یو اے ای کے لیے پاکستان کی فوڈ آئٹمز سے متعلق برآمدات میں چالیس فیصد اضافہ دیکھنے میں آرہا ہے۔ 

دبئی میں امارات میں خوراک سے متعلق اشیاء کے بارے میں پانچ روزہ نمائش کا افتتاح کیا گیا ، مذکورہ نمائش خوراک سے متعلق دنیا کی سب سے بڑی نمائش ہے۔ یہ نمائش سالانہ بنیادوں پر متعقد ہوتی ہے اور نمائش میں رنگا رنگ قسم کی اشیائے خورد و نوش سجائی جاتی ہیں اور مختلف کاروباری کمپنیاں اپنے سٹال لگاتی ہیں۔

پاکستان کی طرف سے بھی اس میں ایک خصوصی پویلین کا افتتاح کیا گیا ہے۔ مختلف ملکوں کی فوڈ انڈسٹری اس نمائش میں اپنے مصنوعات کو لاتی ہے۔ پاکستان نے بھی اس کے لیے خصوصی پویلین قائم کیا ہے۔ یہ پویلین ورلد ٹرید سنٹر میں قائم کیا گیا ہے

متحدہ عرب امارات میں پاکستان کے سفیر فیصل نیاز ترمذی نے نمائش میں پاکستانی سٹال کا افتتاح کیا۔ 

پاکستان کے سفیر فیصل نیاز ترمذی نے اس موقع پر بات کرتے ہوئے کہا کہ یہ بڑے فخر کا لمحہ ہے کہ پاکستان سے اس نمائش کے لیے نئی آئٹمز متعارف کرا رہے ہیں۔ ہماری فوڈ کمپنیوں کے لیے بڑی حوصلہ افزائی کی بات ہے۔ امید ہے کہ پاکستان کی اس سلسلے میں برآمدات میں چالیس فیصد اضافہ ہو سکے گا۔ خصوصاً گوشت کی برآمدات کے سلسلے میں اضافہ ہوا ہے۔ اسی طرح پاکستان کی دودھ اور مکھن سے متعلق مصنوعات کی برآمد میں بھی اضافہ دیکھنے میں آرہا ہے۔ 

 خیال رہے اس نمائش میں 100 کے قریب پاکستانی فود انٹرپرائزز نے اپنی فوڈ آئٹمز کو نمائش کے لیے منتخب کیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll