جی این این سوشل

جی این این میں ویڈیو ڈیسک آپ کو روزانہ کی تازہ ترین سرخیاں ، شوز ، پروگرام ، ایونٹس اور بہت کچھ فراہم کرے گا جب آپ اسے دیکھنا چاہتے ہیں۔

پاکستان

ن لیگ اور پیپلزپا رٹی میں حکومت بنانے پر اتفاق

بلاول بھٹو زرداری نے کہا کہ شہباز شریف وزیراعظم اور آصف علی زرداری صدر کیلئے ہمارے مشترکہ امیدوار ہوں گے

Published by Web Desk

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستان مسلم لیگ(ن) اور پاکستان پیپلز پارٹی نے وفاق میں حکومت بنانے پر اتفاق رائے کرلیا ہے۔اسلام آباد میں دونوں جماعتوں کے اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ دونوں سیای پارٹیاں مل کر حکومت بنائیں گیں ۔

اجلاس کے بعد نیوز کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری ، شریک چیئرمین آصف علی زرداری اور مسلم لیگ نون کے صدر شہباز شریف نے کہا کہ ہمارے پاس حکومت بنانے کیلئے مطلوبہ تعداد موجود ہے۔

 اس موقع پر شہباز شریف نے دونوں جماعتوں کے کامیاب مذاکرات پر اطمینان کا اظہار کیا اور کہا کہ دونوں جماعتوں نے مثبت انداز میں مذاکرات کے کئی دور کئے۔

بلاول بھٹو زرداری نے کہا کہ شہباز شریف وزیراعظم اور آصف علی زرداری صدر کیلئے ہمارے مشترکہ امیدوار ہوں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

الیکشن کمیشن میں کوئی انصاف ہوتا نظر نہیں آرہا، شیر افضل مروت

جب سپریم کورٹ سے انصاف نہیں ملا تو نچلی عدالتوں سے انصاف کس طرح مل سکتا ہے، رہنما پی ٹی آئی

Published by Nouman Haider

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما شیر افضل مروت نے الیکشن کمیشن میں انتخابی عذرداریوں کے کیسز کی سماعت پر تحفظات کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ بلا چھین لیا، ماتحت عدالتوں نے انصاف ملنے کی کوئی امید نہیں جب سپریم کورٹ سے انصاف نہیں ملا تو نچلی عدالتوں سے انصاف کس طرح مل سکتا ہے۔

اسلام آباد میں میڈیا سے گفتگو کرتے وہئے شیر افضل مروت کا کہنا ہے کہ ن لیگ کے کسی امیدوار نے ایک بھی فارم 45 پیش نہ کیا، این اے 11میں امیر مقام کے مقابلے میں ہماری لیڈ تھی، فارم 47 میں امیر مقام کو جتوادیا گیا۔

پی ٹی آئی کے رہنما شیرافضل مروت نے کہا کہ آج الیکشن کمیشن میں کچھ گزارشات پیش کی ہیں، این اے 11میں امیر مقام کے مقابلے میں ہماری لیڈ تھی، فارم 47 میں امیر مقام کو جتوادیا گیا۔ تمام امیدواروں نے بیان حلفی کے ساتھ فارم 45 پیش کیے، ن لیگ کے کسی امیدوار نے ایک بھی فارم 45 پیش نہ کیا۔

انہوں نے مزید کہا کہ ہمارے فارم 45 چھوڑے الیکشن کمیشن اپنے فارم 45 دیکھ لے، ہمیں الیکشن کمیشن میں کوئی انصاف ہوتا نظر نہیں آرہا، اتنے دن ہوگئے فارم 47 نہیں منگوا رہے، فارم 47 وہی درست ہیں جو ہم نے پیش کئے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

انتخابی نتائج کے خلاف الیکشن کمیشن میں سماعت جا ری

 الیکشن کمیشن نے شکایت کے اندراج کے لئے وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں اپنی عمارت میں ایک سیل قائم کردیاہے

Published by Web Desk

پر شائع ہوا

کی طرف سے

 الیکشن کمیشن آف پاکستان میں قومی اسمبلی اور چاروں صوبائی اسمبلیوں کے نتائج کے خلاف درخواستوں پر سماعت جاری ہے۔

 تفصیلات کے مطابق الیکشن نتائج کےخلاف 88 امیدواروں نے درخواستیں دائر کی تھیں ، الیکشن کمیشن کا کہنا ہے کہ کسی بھی درخواست کے خلاف انتقامی کا رروائی نہیں کی جائے گی ۔ 

 الیکشن کمیشن نے شکایت کے اندراج کے لئے وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں اپنی عمارت میں ایک سیل قائم کردیاہے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll