جی این این سوشل

پاکستان

پاکستان اقوام متحدہ کی اقتصادی اور سماجی کونسل کا رکن بن گیا

انتخابات میں پاکستان کو 2024 سے 2026 کی تک رکن منتخب کیا گیا ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستان اقوام متحدہ کی اقتصادی اور سماجی کونسل کا  رکن بن گیا
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

پاکستان کو اقوام متحدہ کی اقتصادی اور سماجی کونسل کا رکن منتخب کرلیا گیا ہے۔ دفتر خارجہ کی ترجمان کے مطابق نیویارک میں اقوام متحدہ کے ہیڈ کوارٹر میں ہونے والے انتخابات میں پاکستان کو 2024 سے 2026 کی مدت کے لیے اقوام متحدہ کی اقتصادی اور سماجی کونسل کا رکن منتخب کیا گیا ہے۔

پاکستان یکم جنوری 2024 کو اقوام متحدہ کی اقتصادی اور سماجی کونسل میں اپنی نشست سنبھالے گا۔ پاکستان ماضی میں 54 رکنی کونسل کا دس بار رکن رہ چکا ہے۔پاکستان اقوام متحدہ کی اقتصادی اور سماجی کونسل میں بین الاقوامی اقتصادی تعاون اور پائیدار ترقی کو فروغ دینے کے لیے ایک اہم آواز اور اتفاق رائے پیدا کرنے والا ملک رہا ہے۔

بیان کے مطابق پاکستان اپنی نئی مدت کے دوران اقوام متحدہ کے نظام کے ترقیاتی ستون کو مضبوط بنانے کے مقصد کو آگے بڑھاتا رہے گا اور کونسل کے مینڈیٹ کو زیادہ موثر طریقے سے استعمال کرنے کے لیے رکن ممالک کے ساتھ مل کر کام کرے گا۔ یہ ایجنڈا 2030 کی تکمیل میں اقوام متحدہ کی اقتصادی اور سماجی کونسل کی آواز اور کردار کو مضبوط بنانے کے لیے کام کرے گا۔

دنیا

اسرائیلی فوج کی پناہ گزین کیمپ پر بمباری سے 71 فلسطینی شہید

اسرائیل نے دعویٰ کیا ہے کہ انہوں نے حماس کے فوجی سربراہ محمد الضیف کو نشانہ بنایا تھا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

اسرائیلی فوج کی پناہ گزین کیمپ پر بمباری سے 71 فلسطینی شہید

غزہ میں پناہ گزین کے کیمپ پر اسرائیل کی جانب سے فضائی بمباری میں مزید 71 فلسطینی شہید ہوگئے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق غزہ کی وزارت صحت کی طرف سے جاری ہونے والے ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ المواصی کیمپ میں اسرائیل کے وحشیانہ حملے میں 71 سے زیادہ افراد شہید جبکہ 289 زخمی ہو گئے ہیں۔

یہ المواصی کے علاقے میں بڑے پیمانے پر ہلاکتوں کا تازہ ترین واقعہ ہے۔ اسرائیلی حملوں سے فرار ہو کر ہزاروں فلسطینی اس جنوبی علاقے کے مہاجر کیمپ میں پناہ لیے ہوئے ہیں۔ اس جنگ میں عام شہریوں کی ہلاکتوں پر عالمی سطح پر شدید غم و غصہ پایا جاتا ہے۔

اسرائیلی حملے میں زخمی ہونے والوں میں زیادہ تعداد خواتین اور بچوں کی تھی، جنہیں النصیر ہسپتال لے جایا گیا، ہسپتال کے حکام کا کہنا تھا کہ وہ اسرائیلی جارحیت اور طبی سامان کی قلت کی وجہ سے زیادہ لوگوں کو طبی امداد فراہم کرنے کے قابل نہیں ہیں۔

اسرائیلی فوج نے کہا ہے کہ اس نے انٹیلی جنس کی بنیاد پر ایک ایسے علاقے میں حملہ کیا، جہاں حماس کے دو سینئر دہشت گرد شہریوں کے درمیان چھپے ہوئے تھے۔

اسرائیلی فوج نے کہا کہ اس نے ہفتے کے روز غزہ پر حملے میں حماس کے عسکری رہنما محمد ضیف اور خان یونس بریگیڈ کے کمانڈر رافا سلما کو نشانہ بنایا ہے۔

دوسری جانب حماس نے ابھی تک ان دونوں کمانڈروں کی مبینہ شہادت  کی کوئی تصدیق یا تردید سامنے نہیں کی۔

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

ایکسپوٹرز کا ملکی معیشت میں کلیدی کردار،نظر انداز نہیں کیا جاسکتا، جام کمال

جام کمال خان اور علی پرویز ملک سے پاکستان کارپٹ مینو فیکچررز اینڈ ایکسپورٹر زایسوسی ایشن کے وفد نے الگ الگ ملاقاتیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ایکسپوٹرز کا ملکی معیشت میں کلیدی کردار،نظر انداز نہیں کیا جاسکتا، جام کمال

وفاقی وزیر تجارت جام کمال خان نے کہا کہ ایکسپورٹرز کا ملکی معیشت میں کلیدی کردار ہے جسے نظر انداز نہیں کیا جا سکتا ،حکومت اس سے آگاہ ہے کہ پاکستان کی ترقی کے لئے ایکسپورٹ میں اضافہ نا گزیر ہے اور اس کے لئے ہر ممکن اقدامات اٹھائے جارہے ہیں۔

وفاقی وزیر تجارت جام کمال خان اوروزیر مملکت خزانہ علی پرویز ملک سے پاکستان کارپٹ مینو فیکچررز اینڈ ایکسپورٹر زایسوسی ایشن کے وفد نے الگ الگ ملاقاتیں کیں۔ جس میں انہوں نے ایکسپورٹرز کیلئے ٹیکس رجیم کی تبدیلی پر تحفظات اورہاتھ سے بنے قالینوں کی صنعت کو درپیش مسائل کے حوالے سے آگاہ کیا ۔

سینئر وائس چیئرمین عثمان اشرف کی قیادت میں عبد اللطیف ملک ، میجر (ر) اختر نذیر اور شاہد حسن شیخ پر مشتمل وفد نے وفاقی وزیر تجارت جام کمال خان اور وزیر مملکت خزانہ علی پرویز ملک کو آگاہ کیا کہ بجٹ میں ایکسپورٹرز کے لئے ٹیکس رجیم میں تبدیلی کا جو فیصلہ کیا گیا ہے یہ ماضی میں بھی واپس لیا گیا تھا ۔

وفد نے وفاقی وزیر تجارت جام کمال خان اور وزیر مملکت خزانہ علی پرویز ملک کو ہاتھ سے بنے قالینوں کی صنعت کو درپیش مسائل ، اس صنعت کی ایکسپور ٹ کے کم ہونے کی وجوہات اور رواں سال اکتوبر میں پاکستان میں منعقد ہونے والی کارپٹ کی عالمی نمائش کے حوالے سے بھی آگاہ کیا ۔

وفاقی وزیر تجارت جام کمال خان نے کہا کہ ایکسپورٹرز کا ملکی معیشت میں کلیدی کردار ہے جسے نظر انداز نہیں کیا جا سکتا ،حکومت اس سے آگاہ ہے کہ پاکستان کی ترقی کے لئے ایکسپورٹ میں اضافہ نا گزیر ہے اور اس کے لئے ہر ممکن اقدامات اٹھائے جارہے ہیں ۔

انہوں نے کہا کہ حکومت کی بھرپور کوشش ہے کہ معیشت میں حصہ ڈالنے والے اسٹیک ہولڈرز کے مسائل کو سنا جائے اور انہیں حل کیا جائے ۔ انہوں نے وفد کو یقین دہانی کرائی کہ ہاتھ سے بنے قالینوں کی صنعت کو درپیش مسائل کے حل اورمطالبات کے حوالے سے پیشرفت کریں گے۔

وزیر مملکت خزانہ علی پرویز ملک نے کہا کہ حکومت نے دیگر اقدامات کے ساتھ ایکسپورٹ کے ذریعے معیشت کو فروغ دینے پر توجہ مرکوز کر رکھی ہے ۔ انہوں نے اکتوبر میں پاکستان میں ہاتھ سے بنے قالینوں کی عالمی نمائش کے انعقاد پر خوشی کا اظہار کرتے ہوئے اس امید کا اظہار کیا کہ ا س میگا ایونٹ سے پاکستان کی ہاتھ سے بنے قالینوں کی مصنوعات کی موثر تشہیر میں مدد ملے گی ۔

علی پرویز ملک نے کہا کہ کارپٹ ایسوسی ایشن کے وفد نے اپنے جن مطالبات سے آگاہ کیا ہے ان پر سنجیدگی سے غور کیا جائے گا اور اسے متعلقہ فورم پر سامنے بھی لایا جائے گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

عمران خان کے خلاف نیا ریفرنس ، جیل ٹرائل کا نوٹیفکیشن جاری

جیل ٹرائل کا نوٹیفکیشن نیب آرڈیننس 1999 کی سیکشن 16 بی کے تحت جاری کیا گیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

عمران خان کے خلاف نیا ریفرنس ، جیل ٹرائل کا نوٹیفکیشن جاری

توشہ خان کے نئے ریفرنس کیلئے وفاقی حکومت نے بانی چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان اور ان کی اہلیہ بشریٰ بی بی کے جیل ٹرائل کا نوٹیفکیشن جاری کر دیا ہے۔
ذرائع کے مطابق جیل ٹرائل کا نوٹیفکیشن نیب آرڈیننس 1999 کی سیکشن 16 بی کے تحت جاری کیا گیا۔

نوٹیفکیشن کے مطابق امن امان کی صورت حال کے پیش نظر نیب عدالت اگر ضروری سمجھتی ہے تو عمران خان اور بشریٰ بی بی کا ٹرائل جیل میں کرے۔ جیل ٹرائل نوٹیفکیشن سے متعلق عمران خان اور بشری بی بی کے وکلا کو آگاہ کردیا گیا ہے۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز نیب نے عمران خان اور ان کی اہلیہ کو عدت نکاح کیس میں ضمانت ملنے کے فوری بعد توشہ خانہ کے ایک نئے ریفرنس میں گرفتار کرلیا تھا۔

نیب کی انکوائری رپورٹ کے مطابق نیا کیس 7 گھڑیوں سمیت 10 قیمتی تحائف خلاف قانون پاس رکھنے اور بیچنے سے متعلق ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll