جی این این سوشل

پی ڈی ایم کی ایک اور گھناؤنی سازش!! عمران خان کی گرفتاری اور انتخابات۔۔ حامد میر کا خوفناک انکشاف

7524 لوگوں نے یہ ویڈیو دیکھی ہے

جی این این میں ویڈیو ڈیسک آپ کو روزانہ کی تازہ ترین سرخیاں ، شوز ، پروگرام ، ایونٹس اور بہت کچھ فراہم کرے گا جب آپ اسے دیکھنا چاہتے ہیں۔

پاکستان

ایوانِ صدر میں ہونے والی یومِ پاکستان کی پریڈ ملتوی

آرمی پریڈ خراب موسم کے باعث ملتوی کی گئی

Published by Nouman Haider

پر شائع ہوا

کی طرف سے

خراب موسم کے باعث ایوانِ صدر میں ہونے والی یومِ پاکستان کی پریڈ ملتوی کر دی گئی۔اس حوالے سے ایوانِ صدر کی جانب سے جاری ہونے والے بیان کے مطابق یومِ پاکستان کی ملتوی ہونے والی پریڈ اب 25 مارچ کو ہوگی۔

اس مرتبہ پاک فوج کی پریڈ شکر پڑیاں کے بجائے ایوانِ صدر میں منعقد کرنے کا فیصلہ کیا گیا تھا، روایتی پریڈ محدود پیمانے پر کروانے کا فیصلہ کفایت شعاری پالیسی کے تحت کیا گیا تھا۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹیکنالوجی

اسٹار لنک کی پاکستان میں رجسٹریشن

اسٹار لنک پاکستان کے ہر کونے میں سستے ٹیرف پر براڈ بینڈ سروسز پہنچائے گی،گلوبل ڈائریکٹر اسپیس ایکس

Published by Nouman Haider

پر شائع ہوا

کی طرف سے

سیٹلائٹ انٹرنیٹ سروسز کی کمپنی اسٹار لنک نے پاکستان میں رجسٹریشن کروا لی۔وفاقی وزیر انفارمیشن ٹیکنالوجی (آئی ٹی) سے گلوبل ڈائریکٹر اسپیس ایکس نے ملاقات کی۔ اس موقع پر وزیر انفارمیشن ٹیکنالوجی نے کہا کہ اسٹار لنک کی سروسز سے ٹیلی کام آپریٹرز کے آپریشنل اخراجات میں کمی ہو گی جبکہ دور دراز علاقوں میں غیر فعال موبائل ٹاورز بھی کم خرچ میں فعال ہو سکیں گے۔

گلوبل ڈائریکٹر نے کہا کہ ہمارا مقصد پاکستان کے ہر کونے میں سستے ٹیرف پر براڈ بینڈ سروسز پہنچانا ہے اور اسٹار لنک اس حوالے سے اہم کردار ادا کر سکتا ہے۔

گلوبل ڈائریکٹر اسپیس ایکس نے تعاون کرنے پر وفاقی وزیر کا شکریہ ادا کیا اور کہا کہ پاکستان آئی ٹی و ٹیلی کمیونیکیشن میں تیزی سے آگے کی طرف بڑھ رہا ہے۔انہوں نے کہا کہ کمپنی کے بنیادی مراحل طے ہو گئے ہیں اور اب اس پر تیزی سے کام شروع کر دیا جائے گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

تفریح

کنگنا رناوت نے اپنی پوسٹ 'پولس آگئی' میں دلجیت دوسانجھ کو ٹیگ کیا

لوگ جب بھی پولیس کا حوالہ دیتے ہیں تو ایسا ہی کہتے ہیں

Published by Baqar Gillani

پر شائع ہوا

کی طرف سے

مقبول اداکارہ، کنگنا رناوت اپنی متاثر کن اداکاری کے لیے مشہور اداکارہ اپنے سوشل میڈیا ہینڈل پر خالصتانیوں کی حمایت کرنے والے لوگوں کے بارے میں جو کچھ بھی کہتی ہیں اس کے لیے ایک بار پھر کافی توجہ حاصل کر رہی ہے۔

 کنگنا نے ان لوگوں کو سیدھی وارننگ دی، جو خالصتانیوں کی خفیہ مدد کرنے کی کوشش کر رہے تھے اور سوچ رہے تھے کہ وہ اپنے مشن میں کامیاب ہو جائیں گے۔

کنگنا رناوت نے دلجیت دوسانجھ پر طنز کیا، گلوکار کو اپنی خفیہ پوسٹ میں ٹیگ کیاتاہم، جس چیز نے تنازعہ پیدا کیا وہ یہ ہے کہ کنگنا رناوت نے اپنی ایک پوسٹ میں مقبول پنجابی گلوکار، دلجیت دوسانجھ کو ٹیگ کیا۔

اپنی پہلی انسٹاگرام اسٹوری میں، کنگنا نے اپنی ٹوئٹ کا اسکرین گریب پوسٹ کیا جس میں اس نے سوئگی کی پوسٹ کا حوالہ دیا، دلجیت دوسانجھ کو ٹیگ کیا اور لکھا، "@diljitdosanjh ji pols aa gayi pols"۔ اداکارہ مبینہ طور پر اپنے کیپشن کے ساتھ 'پولیس آ گئی' جملے کے ارد گرد کھیلتی ہیں، کیونکہ زیادہ تر لوگ جب بھی پولیس کا حوالہ دیتے ہیں تو ایسا ہی کہتے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll