جی این این سوشل

بیوہ کے نام پر اربوں کی کرپشن سامنے آگئی

14480 لوگوں نے یہ ویڈیو دیکھی ہے

جی این این میں ویڈیو ڈیسک آپ کو روزانہ کی تازہ ترین سرخیاں ، شوز ، پروگرام ، ایونٹس اور بہت کچھ فراہم کرے گا جب آپ اسے دیکھنا چاہتے ہیں۔

کھیل

پاکستان کا نیوزی لینڈ کے خلاف ٹاس جیت کر بیٹنگ کا فیصلہ

یہ میچ حیدرآباد کے راجیو گاندھی انٹرنیشنل اسٹیڈیم میں کھیلا جا رہا ہے

Published by Baqar Gillani

پر شائع ہوا

کی طرف سے

حیدرآباد: پاکستان نے جمعہ کو آئی سی سی مینز ورلڈ کپ 2023 کے پہلے وارم اپ میچ میں نیوزی لینڈ کے خلاف ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا۔

یہ میچ بھارتی شہر حیدرآباد کے راجیو گاندھی انٹرنیشنل اسٹیڈیم میں کھیلا جا رہا ہے۔

پلیئنگ الیون:

پاکستان: بابر اعظم، شاداب خان، فخر زمان، امام الحق، عبداللہ شفیق، محمد رضوان (ڈبلیو کے)، سعود شکیل، افتخار احمد، آغا سلمان، محمد نواز، اسامہ میر، شاہین شاہ آفریدی، محمد وسیم ، حارث رؤف۔ شامل ہیں۔

نیوزی لینڈ: ٹرینٹ بولٹ، مارک چیپ مین، ڈیون کانوے، جیمز نیشم، لوکی فرگوسن، میٹ ہنری، ٹام لیتھم، ڈیرل مچل، گلین فلپس، ریچن رویندرا، مچل سانٹر، ایش سودھی، ٹم ساؤتھی، ول ینگ موجود ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

جرم

ایک ہزار 285 میٹرز میٹرز سے بجلی چوری پکڑی گئی

آئیسکو ریجن میں بجلی چوروں کے خلاف کریک ڈاؤن جاری ہے

Published by Baqar Gillani

پر شائع ہوا

کی طرف سے

اسلام آباد: آئیسکو ریجن میں بجلی چوروں کے خلاف کریک ڈاؤن جاری ہے۔

ترجمان آئیسکو کے مطابق 7 ستمبر سے جاری آپریشن میں 74 ہزار سے زائد میٹرز چیک کئے گئے اور ایک ہزار 285 میٹرز میٹرز سے بجلی چوری پکڑی گئی۔ ترجمان کے مطابق متعلقہ صارفین کو 8 کڑوڑ 78 لاکھ سے زائد کے جرمانے کئے گئے ہیں

جبکہ 264 ایف آئی آرز کا اندراج کیا گیا ہے اور 164 بجلی چور گرفتار کئے گئے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ کاروائیوں کے دوران پولیس اور ضلعی انتظامیہ کا بھرپور تعاون حاصل ہے۔بجلی چوری کا سدباب روشن پاکستان کی ضمانت ہے ۔صارفین سے گزارش کی گئی ہے کہ بجلی چوری کے خلاف اطلاع ہیلپ لائن 118 یا 0519252933 پر دیں ۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

لگزمبرگ میں پاکستانی کمیونٹی کی تعداد میں اضافہ ہوا ہے،آمنہ بلوچ

آمنہ بلوچ نے یورپین انویسٹمنٹ بینک (ای آئی بی )کے نمائندوں سے بھی ملاقات کی

Published by Baqar Gillani

پر شائع ہوا

کی طرف سے

اسلام آباد: لکزمبرگ میں پاکستان کی سفیر آمنہ بلوچ نے کہا کہ لگزمبرگ میں پاکستانی کمیونٹی کی تعداد میں اضافہ ہوا ہے، جن میں پیشہ ور افراد اور طلبا شامل ہیں۔

سفیر نے کمیونٹی کے ساتھ ایک تقریب میں لگزمبرگ میں پاکستان کے امیج کوبہتر طور پر پیش کرنے میں کمیونٹی کے کردار کو سراہا۔ انہوں نے کمیونٹی کے مسائل اور سرگرمیوں کو حل کرنے کے لیے سفارتخانے کے تعاون کو بھی بڑھایا۔سفیر نے کمیونٹی کو لگزمبرگ اور یورپی یونین کے ساتھ جاری منصوبوں کے بارے میں بھی آگاہ کیا۔

آمنہ بلوچ نے یورپین انویسٹمنٹ بینک (ای آئی بی )کے نمائندوں سے بھی ملاقات کی۔ ملاقات کے دوران انہوں نے پاکستان میں ای آئی بی کے اثرات کو بڑھانے پر تبادلہ خیال کیا اور یورپی یونین کی گلوبل گیٹ وے حکمت عملی کے ساتھ مشغولیت پر تبادلہ خیال کیا۔

انہوں نے لگزمبرگ کی وزارت خارجہ کے پولیٹیکل ڈائریکٹر ویرونیک ڈوکینڈوف سے بھی ملاقات کی اور پاک لگزمبرگ دو طرفہ تعلقات کے تمام پہلوں کا جائزہ لیا۔انہوں نے مستقبل میں دوطرفہ تعلقات کو مزید گہرا کرنے کے عزم کا اعادہ بھی کیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll