جی این این سوشل

Imran Khan Appeared In Lahore High Court I LIVE GNN I Breaking News I Zaman Park I GNN

26973 لوگوں نے یہ ویڈیو دیکھی ہے

جی این این میں ویڈیو ڈیسک آپ کو روزانہ کی تازہ ترین سرخیاں ، شوز ، پروگرام ، ایونٹس اور بہت کچھ فراہم کرے گا جب آپ اسے دیکھنا چاہتے ہیں۔

دنیا

کشمیر کے حق میں بیان: بھارت کی معروف مصنفہ کیخلاف کارروائی کی منظوری

حکم نامے میں غیر قانونی سرگرمیاں (روک تھام) ایکٹ (یو اے پی اے) کی دفعہ 13 کا حوالہ دیا گیا ہے، رپورٹ

Published by Kamran Jan

پر شائع ہوا

کی طرف سے

دہلی کے لیفٹیننٹ گورنر نے ممتاز بھارتی مصنفہ اور انسانی حقوق کی کارکن اروندھتی رائے اور سینٹرل یونیورسٹی آف کشمیر کے سابق پروفیسر ڈاکٹر شیخ شوکت حسین کے خلاف سخت گیر انسدادِ دہشت گردی قانون یو اے پی اے کے تحت مقدمہ چلانے کی منظوری دے دی ہے۔

ان پر الزام ہے کہ انہوں نے اکتوبر 2010 میں نئی دہلی میں منعقدہ ایک کانفرنس میں مسئلہ کشمیر سے متعلق ایک انتہائی اشتعال انگیز تقریر کی تھی۔

رپورٹ کے مطابق دی بھارتی اخبار نے کہا کہ حکم نامے میں غیر قانونی سرگرمیاں (روک تھام) ایکٹ (یو اے پی اے) کی دفعہ 13 کا حوالہ دیا گیا ہے، وی کے سکسینہ نے گزشتہ سال تعزیرات ہند کی کئی دفعات کے تحت مقدمہ چلانے کی منظوری دے دی تھی۔

اروندھتی رائے عالمی شہرت یافتہ مصنفہ ہیں اور انہیں معروف ادبی انعام بکر پرائز بھی مل چکا ہے۔ وہ انسانی حقوق کی کارکن بھی ہیں اور بھارت کی حکمران جماعت بی جے پی کی سخت ناقد تصور ہوتی ہیں۔

نئی دہلی میں لیفٹیننٹ گورنر ونائے کمار سکسینہ کے دفتر کے ایک عہدیدار نے بتایا کہ اروندھتی رائے اور پروفیسر شوکت حسین پر مقدمہ چلانے کے سلسلے میں یو اے پی اے کی دفعہ 45(1) کا اطلاق ہو گا۔

اس سے پہلے لیفٹیننٹ  گورنر نے اکتوبر 2023 میں ان دونوں شخصیات کے خلاف تعزیراتِ ہند کی نفرت انگیزی سے متعلق دفعات کے تحت عدالتی کارروائی شروع کرنے کی اجازت دی تھی۔

منافرت پھیلانے کی دفعات کے تحت کسی کے خلاف مقدمہ چلانے کے لیے حکومت کی اجازت لینا ضروری ہوتا ہے۔

یاد رہے کہ مدعی نے الزام عائد کیا تھا کہ کانفرنس کے مقررین کا کہنا تھا کہ کشمیر کبھی بھی بھارت کا حصہ نہیں تھا اور بھارت کی مسلح افواج نے زبردستی اس پر قبضہ کر رکھا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

حکومت بجلی چوروں کے خلاف مؤثر کارروائی کر رہی ہے ، وزیر توانائی

ملتان میں ذرائع ابلاغ سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ بجلی کے ترسیلی نظام میں بہتری لانے کیلئے انقلابی اقدامات کئے جارہے ہیں

Published by Web Desk

پر شائع ہوا

کی طرف سے

توانائی کے وزیر اویس لغاری نے کہا ہے کہ حکومت بجلی چوری سمیت توانائی کے شعبے کے مسائل حل کرنے کیلئے موثر اقدامات کررہی ہے۔

ملتان میں ذرائع ابلاغ سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ بجلی کے ترسیلی نظام میں بہتری لانے کیلئے انقلابی اقدامات کئے جارہے ہیں۔انہوں نے ملک بھر میں عوام کو سستی بجلی فراہم کرنے کیلئے بجلی چوری کے خاتمے کے عزم کا اعادہ کیا۔

اویس لغاری نے صنعتوں کیلئے بجلی کے نرخوں میں فی یونٹ دس روپے انہتر پیسے کی کمی کرنے کے حکومتی اقدام کی نشاندہی کی جس سے یقینا صنعتی سرگرمیوں کو فروغ ملے گا اور روزگار کے مزید مواقع پیدا ہوںگے۔انہوں نے اس امر کی یقین دہانی کرائی کہ حکومت کسانوں کے مسائل سے بخوبی آگاہ ہے اور حکومت عوام کو زیادہ سے زیادہ ریلیف فراہم کرنے کیلئے کام کررہی ہے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

عید الاضحیٰ سے قبل ٹرانسپورٹ شارٹ ، مسافر خوار

بسوں کے انتظار میں لاہور میں مقیم افراد گھر جانے کیلئے بس ٹرمینلز پر ہی ڈیرے ڈال کر بیٹھ گئے ہیں

Published by Web Desk

پر شائع ہوا

کی طرف سے

عید الاضحیٰ سے قبل ٹرانسپورٹ مالکان نے بھی بسوں کے کرایوں میں اضافہ کردیا ۔ 

لاہور کے تمام بس ٹرمینلز پر رش بڑھ گیا شہری اڈوں پر خوار ہونے لگے ، مسافروں کا کہنا ہے کہ ان سے روٹین سے زیادہ کرایہ کی ڈیمانڈکی جا رہی ہے ، مسافروں کا کہنا ہے کہ ٹرمینلز پر گاڑیاں ہی موجود نہیں ہیں جو موجو د ہیں ان پر کافی زیادہ رش لگا ہوا ہے ۔ 

مسافر ٹکٹس کے حصول کیلئے لائنوں میں لگے ہوئے ہیں جبکہ شدید رش کے باعث بس ٹرمینلز پر بیٹھنے کی بھی گنجائش نہیں ہے ۔ 

بسوں کے انتظار میں لاہور میں مقیم افراد گھر جانے کیلئے بس ٹرمینلز پر ہی ڈیرے ڈال کر بیٹھ گئے ہیں ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll