جی این این سوشل

جی این این میں ویڈیو ڈیسک آپ کو روزانہ کی تازہ ترین سرخیاں ، شوز ، پروگرام ، ایونٹس اور بہت کچھ فراہم کرے گا جب آپ اسے دیکھنا چاہتے ہیں۔

پاکستان

نوازشریف نے شہبازشریف کو وزارت عظمی کیلئے امیدوار نامزد کر دیا

نوازشریف نے سابق اسپیکر قومی اسمبلی سردار ایاز صادق کو قومی اسمبلی کے سپیکر کیلئے امیدوار بھی نامزد کیا

Published by Web Desk

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستان مسلم لیگ ن کے قائد میاں محمد  نوازشریف نے شہبازشریف کو باضابطہ طورپر وزارت عظمی کیلئے امیدوار نامزد کر دیا  ۔

نواز شریف  نے یہ اعلان آج پارلیمنٹ ہاؤس اسلام آباد میں پاکستان مسلم لیگ نواز کی پارلیمانی پارٹی کے اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔

نوازشریف نے سابق اسپیکر قومی اسمبلی سردار ایاز صادق کو قومی اسمبلی کے سپیکر کیلئے امیدوار بھی نامزد کیا اس موقع پر انہوں نے پاکستان مسلم لیگ ن میں شمولیت پرآزادمنتخب ارکان اسمبلی کا خیرمقدم کیا ۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ملک کو مشکلات سے نکالنا ایک بڑا چیلنج ہے ، نواز شریف

سابقہ  حکومت پر تنقید کرتے ہوئےمیاں  نواز شریف نے کہا کہ ترقی کا سفر جاری رہتا تو پاکستان خطے کی بڑی طاقت ہوتا

Published by Web Desk

پر شائع ہوا

کی طرف سے

لاہور میں ن لیگ کے پارلیمانی پارٹی اجلاس کے بعد پریس کانفرنس کرتے ہوئے نواز شریف نے کہا کہ یقین ہے ڈیڑھ سے 2 سال میں پاکستان مشکلات سے نکل جائے گا، ہم نے مل کر پاکستان کے زخم بھرنے ہیں، ہم سب نے مل کر ملک کو مشکلات سے نکالنا ہے۔

نواز شریف  نے کہا کہ آج پاکستان کو اپنی پرانی حالت میں لانا ایک بہت بڑا چیلنج بن چکا ہے ، آج بہت مشکل حالات ہیں، بڑامسئلہ مہنگائی ہے لیکن نیت نیک ہوگی تو اللہ ضرور مدد کرے گا، ہم نے گیس اور بجلی کے بلوں کو کم کرنا ہے۔

سابقہ  حکومت پر تنقید کرتے ہوئےمیاں  نواز شریف نے کہا کہ ترقی کا سفر جاری رہتا تو پاکستان خطے کی بڑی طاقت ہوتا، انہوں نے اپنے دور میں کون سا منصوبہ لاؤنچ کیا، ہم نے اپنے دور میں قوم کی فلاح و بہبود کیلئے کام کیا، ہم نے ڈالر کو 104 روپے پر باندھ کر رکھا ہوا تھا، کس کے دور میں ڈالر 104 روپے سے اوپر گیا، ہم پاکستان کو گرے سے وائٹ لسٹ میں لائے، ان کو لے کر آنے والے پاکستان کے بڑے مجرم ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

خواجہ آصف کی صدر مملکت پر آرٹیکل 6 کے تحت مقدمہ چلانے کی درخواست

خواجہ محمد آصف نے کہا کہ صدرعارف علوم پر آرٹیکل 6 کے تحت غداری کا مقدمہ چلنا چاہیے

Published by Web Desk

پر شائع ہوا

کی طرف سے

مسلم لیگ ن کے رہنما خواجہ محمد آصف نے صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی پر آرٹیکل 6 کے تحت مقدمہ چلانے کی درخواست کردی۔

مسلم لیگ ن کے رہنما خواجہ آصف نے پارلیمنٹ ہاؤس میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ 9 مئی میں ملوث لوگوں کے ساتھ حساب کتاب ہونا چاہیے ، انہوں  نے کہا کہ نیب و دیگراداروں سے میاں صاحب اور کارکنان کے ساتھ بہت کچھ ہوا، 9 مئی کو تو ریاست پاکستان کوچیلنج کیا گیا ہے۔

انہوں نے مزید کہا  کہ صدر مملکت نے دو بار آئین کی خلاف ورزی کی ہے، صدرعارف علوم پر آرٹیکل 6 کے تحت غداری کا مقدمہ چلنا چاہیے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll