جی این این سوشل

Aitzaz Ahsan Fiery Reaction Over Police Operation In Zaman Park | Imran Khan Arrest? | GNN

201215 لوگوں نے یہ ویڈیو دیکھی ہے

جی این این میں ویڈیو ڈیسک آپ کو روزانہ کی تازہ ترین سرخیاں ، شوز ، پروگرام ، ایونٹس اور بہت کچھ فراہم کرے گا جب آپ اسے دیکھنا چاہتے ہیں۔

پاکستان

عمران خان سمیت دیگر رہنماوں کے خلاف 130 مقدمات درج

چیئرمین پاکستان تحریک اانصاف عمران خان سمیت دیگر رہنماؤں پر130 مقدمات درج کئے گئے ہیں، لاہور ہائی کورٹ میں تفصیلات پیش

Published by Farhan Malik

پر شائع ہوا

کی طرف سے

چیئرمین پاکستان تحریک اانصاف عمران خان سمیت دیگر رہنماؤں پر130 مقدمات درج کئے گئے ہیں، لاہور ہائی کورٹ میں تفصیلات پیش

اسلام آباد میں عمران خان سمیت دیگر ساتھی رہنماوں پر 43 مقدمات درج کئے گئے جبکہ اسلام آباد میں 9 مقدمات انسداد دہشت گردی کی دفعات کے تحت درج ہیں۔

پنجاب میں پی ٹی آئی کے خلاف 84 مقدمات درج ہیں جن میں سب سے زیادہ 27 مقدمات لاہور میں درج کئے گئے ہیں۔ ایف آئی اے نے بھی عمران خان کے خلاف 3 مقدمات درج کئے ہیں۔

رہنما پی ٹی آئی فرخ حبیب نے کہا ہے کہ چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان انتقامی کاروائیوں کا سامنا  کررہے ہیں، عدلیہ ہمارے خلاف جعلی مقدمات کا نوٹس لے۔

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

وہاب ریاض بطور مشیراسپورٹس اینڈ یوتھ افیئرز

کرکٹر نے چارج سنبھالنے کے بعد سیکرٹری اسپورٹس پنجاب اور ڈی جی اسپورٹس پنجاب سے ملاقات کی۔

Published by Nouman Haider

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستان کرکٹ ٹیم کے فاسٹ بالر وہاب ریاض وزیراعلیٰ پنجاب کے مشیراسپورٹس اینڈ یوتھ افیئرز بن گئے۔قومی کرکٹر نے چارج سنبھالنے کے بعد سیکرٹری اسپورٹس پنجاب اور ڈی جی اسپورٹس پنجاب سے ملاقات کی۔

دونوں افسران نے مشیر برائے اسپورٹس اینڈ یوتھ افیئرز وہاب ریاض کوبریفنگ دی، ان کا کہنا تھا کہ اسپورٹس کی ترقی کیلئے ہر ممکن اقدامات اٹھائے جائیں گے۔

وہاب ریاض کا کہنا تھا کہ اسپورٹس کی ترقی کیلئے تمام وسائل بروئے کار لائے جائیں گے اور اسپورٹس کے فروغ کیلئے سب کو ساتھ لیکر چلیں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

عمران خان کے دور میں ملک معاشی ترقی کر رہا تھا،چوہدری پرویز الہی

مفت آٹے کے حصول کیلئے قیمتی جانیں ضائع ہو رہی ہیں،صدر پاکستان تحریک انصاف

Published by Nouman Haider

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستان تحریک انصاف کے مرکزی صدر چودھری پرویز الہٰی نے کہا کہ عمران خان کے دور میں ملک معاشی ترقی کر رہا تھا، شہباز شریف اینڈ کمپنی نے ترقی کا سفر روک دیا، نا اہل حکمرانوں کی غلط پالیسیوں کی وجہ سے عالمی دنیا میں پاکستان کی جگ ہنسائی ہو رہی ہے، تمام پابندیوں کے باوجود عمران خان کی مقبولیت عالمی میڈیا کی توجہ کا مرکز بنی ہوئی ہے۔

 

اپنے ٹویٹس میں سابق وزیر اعلیٰ پنجاب نے کہا پاکستان کو معاشی بحران سے نکالنے کا دعویٰ کرنے والوں نے آج تک کچھ نہیں کیا، آئی ایم ایف کے ترلے منتیں بھی کسی کام نہیں آ رہے ہیں، پاکستان کی تاریخ میں پہلا رمضان ہے جس میں عوام کو سحر اور افطار کے لالے پڑے ہوئے ہیں، مفت آٹے کے حصول کیلئے قیمتی جانیں ضائع ہو رہی ہیں لیکن حکمران لیپ ٹاپ تقسیم کرنے میں مصروف ہیں۔

چودھری پرویز الہٰی نے مزید کہا تحریک انصاف کو الیکشن مہم سے روکنے کیلئے کارکنوں اور رہنماؤں کی گرفتاریاں کی جا رہی ہیں، رانا ثناء اللہ اور مریم نواز عدلیہ اور ججز کے خلاف مہم چلا رہے ہیں، نا اہل حکمران جو مرضی کر لیں عوام انہیں الیکشن سے بھاگنے نہیں دیں گے، حالات کیسے بھی ہوں کرپٹ مافیا کے خلاف باہر نکلنا ہو گا، آئینی اور سیاسی حقوق کو پامال نہیں ہونے دیں گے۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll