جی این این سوشل

پاکستان

حسان نیازی کیخلاف بغاوت پراکسانے کا ایک اور مقدمہ درج

تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کے بھانجےحسان نیازی کے خلاف تھانہ کینٹ نوشہرہ میں بھی مقدمہ درج کر لیا گیا۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

حسان نیازی کیخلاف بغاوت پراکسانے کا ایک اور مقدمہ درج
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کے بھانجےحسان نیازی کے خلاف تھانہ کینٹ نوشہرہ میں بھی مقدمہ درج کر لیا گیا۔

پولیس نے شہری کی درخواست پر حسان نیازی کے خلاف بغاوت کا مقدمہ درج کیا ہے، ایف آئی آر کے مطابق حسان نیازی لوگوں کو بغاوت پراُکسانے کے مرتکب ہوئے ہیں۔

دوسری جانب نوشہرہ پولیس حسان نیازی کو گرفتارکرنے کراچی روانہ ہوگئی ہے۔

یا د رہے کہ گزشتہ روز کراچی کی مقامی عدالت نے50 ہزار کے مچلکوں کے عوض حسان نیازی کو رہا کر نےکا حکم دیا تھا۔

کھیل

پی ایس ایل 9، یونائیٹڈ کا کنگز کے خلاف ٹاس جیت کر فیلڈنگ کا فیصلہ

کراچی میں کھیلے جارہے میچ میں اسلام آباد یونائیٹڈ کے کپتان شاداب خان نے ٹاس جیت کر کراچی کنگز کو پہلے بیٹنگ کی دعوت دے دی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پی ایس ایل 9، یونائیٹڈ کا کنگز کے خلاف ٹاس جیت کر فیلڈنگ کا فیصلہ

پاکستان سپر لیگ( پی ایس ایل) سیزن 9 میں اسلام آباد یونائیٹڈ نے کراچی کنگز کے خلاف ٹاس جیت کر فیلڈنگ کا فیصلہ کیا ہے۔

کراچی میں کھیلے جارہے میچ میں اسلام آباد یونائیٹڈ کے کپتان شاداب خان نے ٹاس جیت کر کراچی کنگز کو پہلے بیٹنگ کی دعوت دے دی۔

اسلام آباد یونائیٹڈ کی ٹیم میں دو تبدیلیاں ہیں، ایلکس ہیلز اور رومان رئیس کی ٹیم میں واپسی ہوئی ہے۔

دوسری جانب کراچی کنگز کی ٹیم میں تین تبدیلیاں کی گئی ہیں، جیمز وینس، محمد اخلاق اور ڈینئل سمسز کی جگہ ٹم سیفرڈ ،ڈو پلوئے اور عامر خان کو شامل کیا گیا ہے۔

کراچی کنگز کے جیمز وینس اور ڈینئل سمسز  پیٹ خراب ہونے کی وجہ سے پلینگ الیون کا حصہ نہیں۔ 

واضح رہے کہ اسلام آباد یونائیٹڈ اب تک ٹورنامنٹ میں 4 میچ کھیل چکی ہے جس میں اسے 1 میں کامیابی اور 3 میں شکست ہوئی ہے۔

 دوسری جانب کراچی کنگز نے 3 میچ کھیلے ہیں، جس میں اس نے 2 میں کامیابی حاصل کی جبکہ ایک میچ میں اسے ہار کا مزہ چکھنا پڑا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پاکستانی سفیر سے چینی جماعت سی پی سی کے سینئر عہدیدار کی ملاقات

چین پاکستان روایتی دوستی بین الاقوامی اور علاقائی امور میں ہم آہنگی اور تعاون کو مضبوط کرتی ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستانی سفیر سے چینی جماعت سی پی سی کے سینئر عہدیدار کی ملاقات

چین میں پاکستان کے سفیر خلیل ہاشمی سے چین کی حکمران جماعت چینی کمیونسٹ پارٹی (سی پی سی) کی مرکزی کمیٹی کے بین الاقوامی شعبہ کے وزیر لیو جیان چاو نے ملاقات کی۔ اس موقع پر لیو جیان چاو نے کہا کہ دونوں ممالک کے رہنماؤں کی رہنمائی میں چین پاکستان تعلقات نے حالیہ برسوں میں اعلیٰ سطح کی ترقی کی رفتار کو برقرار رکھا ہے۔

انہوں نے کہا کہ چین دونوں ممالک کے رہنماؤں کے درمیان طے پانے والے اہم اتفاق رائے کو عملی جامہ پہنانے، چین پاکستان تعاون کے اگلے مرحلے کی منصوبہ بندی کرنے، چین پاکستان اقتصادی راہداری( سی پیک) کی اعلیٰ معیار کی ترقی کے ذریعے پاکستان کی اقتصادی اصلاحات اور ترقی میں مدد کرنے ، دونوں ممالک کے درمیان ثقافتی تبادلوں کو مضبوط کرنے ، سیاسی جماعتوں، پارلیمانوں، علاقوں، تھنک ٹینکس، میڈیا، نوجوانوں اور دیگر شعبوں میں تبادلوں کو فروغ دینے کے لئے پاکستان کے ساتھ کام کرنے کے لیے تیار ہے۔

انہوں نے کہا کہ چین پاکستان روایتی دوستی بین الاقوامی اور علاقائی امور میں ہم آہنگی اور تعاون کو مضبوط کرتی ہے اور مشترکہ طور پر علاقائی اور عالمی امن اور ترقی کو فروغ دیتی ہے۔ اس موقع پر پاکستانی سفیر خلیل ہاشمی نے کہا کہ پاک چین تعلقات کو ریاست سے ریاستی تعلقات کا نمونہ قرار دیا جا سکتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان چین کے ساتھ پاک چین اقتصادی راہداری (سی پیک ) کی تعمیر کو مکمل طور پر فروغ دینے کے لیے تیار ہے اور چین کے بنیادی مفادات سے متعلق معاملات پر چین کے موقف کی ہمیشہ سے مضبوط حمایت کرے گا۔ انہوں نے مزید کہا کہ پاکستان ایک دوست ملک ہے جس پر چین ہمیشہ بھروسہ کر سکتا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ملک کے مختلف شہروں میں شدید بارشوں کی پیشگوئی

جمعرات کے روز بلوچستان، خیبر پختونخوا ، کشمیر اورگلگت بلتستان میں اکثر مقامات پر آندھی جھکڑ چلنےاور گرج چمک کے ساتھ بارش اور پہاڑوں پر برف باری کا امکان ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ملک کے مختلف شہروں میں شدید بارشوں کی پیشگوئی

آئندہ تین روز کے دوران ملک کے مختلف علاقوں میں موسلا دھار بارشوں کے امکان کے پیش نظر برساتی و مقامی ندی نالوں میں طغیانی اور پہاڑی علاقوں میں لینڈ سلائیڈنگ کے ساتھ ساتھ کمزور انفراسٹرکچر کو نقصان پہنچنے کا خطرہ ظاہر کیا گیا ہے، اس دوران شدید بارش برف باری سے رابطہ سڑکیں بند ہونے کا خدشہ ہے۔

یکم اور2 مارچ کو مری، گلیات، ناران، کاغان، دیر، سوات، کوہستان، مانسہرہ، ایبٹ آباد، شانگلہ، استور، ہنزہ، سکردو، وادی نیلم، باغ، پونچھ اور حویلی میں شدید بارش / برفباری سے رابطہ سڑکیں بند ہونے کا خدشہ ہے ۔اس دوران بالائی خیبر پختونخوا، مری، گلیات، کشمیر اور گلگت بلتستان میں لینڈسلائیڈنگ کا بھی خدشہ ہے۔آندھی/جھکڑ / گرج چمک اور تیز بار ش کے باعث کمزور انفرا سٹرکچر ( بجلی کے کھمبے،گاڑیوں سولر پینل وغیرہ)کو نقصان پہنچنے کا اندیشہ ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق 29 فروری اور یکم مارچ کو موسلا دھار بارشوں کے باعث گوادر، کیچ، تربت، پنجگور، آواران، بارکھان، کوہلو، سبی، نصیر آباد، دالبندین، خضدار اور ڈیرہ غازی خان جبکہ یکم اور2 مارچ کو خیبرپختونخوا، کشمیر، مری، گلیات اور اسلام آباد/راولپنڈی کے برساتی/مقامی ندی نالوں میں طغیانی کا خدشہ ہے ۔

جمعرات کے روز بلوچستان، خیبر پختونخوا ، کشمیر اورگلگت بلتستان میں اکثر مقامات پر آندھی جھکڑ چلنےاور گرج چمک کے ساتھ بارش اور پہاڑوں پر برف باری کا امکان ہے۔

 

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll