جی این این سوشل

پاکستان

پنجاب حکومت کا عید سے قبل سرکاری ملازمین کو تنخواہیں اور پنشن دینے کا حکم

پنجاب حکومت نے عیدالاضحیٰ سے پہلے سرکاری ملازمین کو تنخواہیں اور پنشن دینے کاحکم دے دیا۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پنجاب حکومت کا عید سے قبل سرکاری ملازمین کو تنخواہیں اور پنشن دینے کا حکم
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

اس ضمن جاری نوٹی فکیشن کے مطابق 23 جون سے قبل صوبائی ملازمین کو تنخواہیں اورپنشن دینے کے احکامات جاری کر دیئے گئے ہیں۔

یاد رہے کہ اس سے قبل سندھ حکومت نے بھی عید سے پہلے تنخواہیں ادا کرنے کا حکم دے رکھا ہے۔

صوبائی محکمہ خزانہ نے اس حوالے سے متعلقہ محکموں کو احکامات بھی جاری کر دیے ہیں۔

محکمہ خزانہ نے ہدایت کی کہ تمام محکمے تنخواہیں اور پینشن یکم جولائی کے بجائے 23 جون تک اد ا کرے۔

علاقائی

سندھ حکومت کا سڑکوں پر کچرا پھینکنے والوں کو گرفتار کرنے کا فیصلہ

کراچی اسٹیل مل کے حوالے سے بات کرتے ہوئے ان کاکہنا تھا کہ سندھ حکومت نے فیصلہ کیاہے کہ اسٹیل بند نہیں کی جائےگی  اور نہ ہی پرائیویٹ کی جائے گی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سندھ حکومت کا  سڑکوں پر کچرا پھینکنے والوں کو گرفتار کرنے کا فیصلہ


  کراچی : سندھ حکومت کے وزیر اطلاعات شرجیل میمن نے بتایا کہ سندھ کابینہ کا آج اجلاس ہوا جس میں 22  نکاتی ایجنڈے پر بات ہوئی اور اہم فیصلے کیے گئے۔ 
وزیر اطلاعات شرجیل میمن  نے میڈیا سے بات کرتے ہوئے بتایا کہ کراچی میں کچرا ایک بڑ ا مسئلہ  ہے۔ لہذا سندھ حکومت نے فیصلہ کیا ہے کہ سڑکوں اور نالوں میں کچرا پھینکنے والوں کو گرفتار کیا جائے گا۔ وہ بلڈرز جو اپنا ضائع شدہ ملبہ باہر پھینک دیتے ہیں انہیں بھی گرفتار کیا جائے گا ، اس کے علاوہ گھر سے باہہر کچرا پھینکنے والے کی بھی گرفتاری عمل میں لائی جائے گی ۔ 

کراچی اسٹیل مل کے حوالے سے بات کرتے ہوئے ان کاکہنا تھا کہ سندھ حکومت نے فیصلہ کیاہے کہ اسٹیل بند نہیں کی جائےگی  اور نہ ہی پرائیویٹ کی جائے گی ۔ انہوں نے کہا کہ سندھ حکومت اسٹیل مل کی نجکاری نہیں، بلکہ بحالی کرے گی۔ 
 پاکستان اسٹیل مل  کو چلانے کے حوالے سے منصوبہ بندی کے بارے میں بتاتے ہوئے وزیر اطلاعات نے کہا کہ اسٹیل مل کی خالی اراضی پر چین کی مدد سے ایکسپورٹ پروسیسنگ زون قائم کیا جائے گا۔  ایکسپورٹ پروسیسنگ زون کی کمائی سے پاکستان اسٹیل مل کو چلایا جائے گا۔ ای بی زیڈ سوبائی اور وفاقی حکومت مل کر بنائیں گے۔   
صوبہ میں نئے اساتذہ کی تقرری کے حوالے سے ان کا کہنا تھا کہ کابینہ نے صوبہ بھر میں نئے اساتذہ کی تقرری کی منظوری دے دی۔  
انہوں نے مزید بتایا کہ سندھ حکوت کی زیر نگرانی سرکاری ملازمین کے لیے سندھ ہاؤسنگ  سوسائٹی بنائی جائے گی۔

انہوں نے مزید بتایا کہ سندھ حکومت نئی الیکٹرک بسیں چلانے کا منصوبہ رکھتی ہے ۔ الیکٹرک بسوں کے آنے سے آلودگی کم ہو گی اور ماحول میں بہتری آ ئے گی۔ اس کے علاوہ سندھ میں ون سٹاپ شاپ کی بھی منظوری دی گئی۔
 گھروں میں کام کرنے والے ملازمین کے حوالے سے بھی بات کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ سندھ حکومت گھروں میں کام کرنے والے ملازمین کی رجسٹریشن کرنے جا رھی ہے۔ 
 وزیر اطلاعات شرجیل میمن نے اسپیشل افراد کے حوالے سے بات کرتے ہوئے کہا کہ بدقسمتی سے اسپیشل افراد کے لیے کوئی مخصوص ہسپتال نہیں ہے۔ سندھ حکومت 100 ایکڑ زمین اسپیشل بچوں کے لیے مختص کرنے جا رہی ہے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پاکستان نے دوسرا جدید مواصلاتی سیٹلائٹ خلا میں بھیج دیا

توقع کی جاتی ہے کہ یہ سیٹلائٹ ملک کے طول و عرض میں ایک جدید ترین مواصلاتی نیٹ ورک کے قیام میں اپنا حصہ ڈالے گا اور ٹیلی کام سیکٹر کی بڑھتی ہوئی ضروریات کو پورا کرنے میں مدد دے گا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستان نے دوسرا  جدید مواصلاتی سیٹلائٹ خلا میں بھیج دیا

 

پاکستان نے جمعرات کو چین کے تعاون سے اپنا دوسرا جدید مواصلاتی سیٹلائٹ خلا میں بھیج دیا۔ 

پاکستان نے اپنا پاک سیٹ ایم ایم ون نامی سیٹلائٹ خلا میں بھیج کر ایک عظیم سنگ میل عبور کر لیا۔    
تفصیلات کے مطابق اسپیس اینڈ اپرایٹموسفیئر ریسرچ کمیشن (سپارکو) نے کہا کہ یہ اسیٹلائٹ دور دراز علاقوں میں انٹرنیٹ فراہم کرکے پاکستان کو ڈیجیٹل دور میں داخل کرنے میں مدد کرے گا۔ 5 ٹن وزن کی حامل یہ اسیٹلائٹ جدید ترین مواصلاتی آلات سے لیس ہے، جسے چین کےشی چینگ  سینٹر سے خلا میں بھیجا گیا ۔ 
وزیراعظم شہباز شریف نے سیٹلائٹ کی لانچنگ پر قوم کو مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ پوری قوم کو اپنے سائنسدانوں پر فخر ہے۔ انہوں نے امید ظاہر کی کہ اس سے ملک بھر میں تیز ترین انٹرنیٹ کی سہولت فراہم کرنے میں مدد ملے گی۔
سپارکو ذرائع کے مطابق سیٹلائٹ ملک کی مواصلاتی ضروریات کو مد نظر رکھتے ہوئے بنایا گیا ہے۔  سیٹلائٹ کو خلا میں پہنچنے میں لگ بھگ 3 سے 4 دن لگیں گے، جبکہ یہ جیو سٹیشنری سیٹلائٹ زمین کے مدار میں زمین سے لگ بھگ  35000 کلومیٹر کی بلندی پر ہو گا۔ سیٹلائٹ کی موئثر کام کرنے کی مدت تقریبا 15 سال ہے۔
توقع کی جاتی ہے کہ یہ سیٹلائٹ ملک کے طول و عرض میں ایک جدید ترین مواصلاتی نیٹ ورک کے قیام میں اپنا حصہ ڈالے گا اور ٹیلی کام سیکٹر کی بڑھتی ہوئی ضروریات کو پورا کرنے میں مدد دے گا، اور اس کی جدید صلاحیتیں تیز رفتار انٹرنیٹ کی بڑھتی ہوئی مانگ کو پورا کرے گی۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پاکستان ریلوے کا   مزید ایک اور عید اسپیشل ٹرین چلانے کا اعلان

ریلوے حکام نے دو روز قبل دو اسپیشل ٹرینیں چلانے کا اعلان کیا تھا۔  ایک عید اسپیشل ٹرین کراچی سے لاہور کے لئے روانہ ہوگی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستان ریلوے  کا   مزید ایک اور عید اسپیشل ٹرین چلانے کا اعلان

پاکستان ریلوے نے  مزید ایک اور عید اسپیشل ٹرین چلانے کا اعلان کردیا ۔ 

ذرائع کے مطابق پاکستان ریلوے نے آئندہ دنوں میں عیدالضحیٰ کے پیش نظر چلائی جانے والی اسپیشل ٹرینوں میں ایک اور ٹرین  کا اضافہ کر دیا ۔ 
تیسری شامل کی گئی ٹرین کوئٹہ سے لاہور کے راستے راولپنڈی جائے گی۔ ریلوے حکام کے مطابق حالیہ اضافہ لوگوں کی سہولت کو مدنظر رکھتے ہوئے کیا گیا۔  
یاد رہے کہ ریلوے حکام نے دو روز قبل دو اسپیشل ٹرینیں چلانے کا اعلان کیا تھا۔  ایک عید اسپیشل ٹرین کراچی سے لاہور کے لئے روانہ ہوگی، جبکہ دوسری عیداسپیشل ٹرین کراچی سے فیصل آباد کے رستے پشاور تک کےلئےچلائی جائےگی۔  
ذرائع کے مطابق عید اسپیشل ٹرینوں کا شیڈول عیدالضحیٰ  کے قریب آنے سے قبل  جاری کیاجائے گا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll