جی این این سوشل

پاکستان

پیپلزپارٹی آج 56واں یوم تاسیس منارہی ہے

یوم تاسیس کی مرکزی تقریب کوئٹہ میں ایوب اسٹیڈیم میں  ہورہی ہے  جس سے بلاول بھٹو زرداری خطاب کریں گے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پیپلزپارٹی آج 56واں یوم تاسیس منارہی ہے
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

پیپلز پارٹی آج اپنا 56 واں یوم تاسیس منا رہی ہے، یوم تاسیس کی مرکزی تقریب کوئٹہ میں ایوب اسٹیڈیم میں  ہورہی ہے  جس سے بلاول بھٹو زرداری خطاب کریں گے۔روٹی، کپڑا اور مکان کے نعرے سے مشہور ہونے والی پاکستان پیپلز پارٹی کی بنیاد 1967ء میں آج ہی کے روز لاہور میں ڈاکٹر مبشر حسن کے گھر رکھی گئی، پیپلز پارٹی کے جیالے آج بھی پارٹی کے بانی شہید ذوالفقار بھٹو کی ولولہ انگیز تقریروں کے سحر میں مبتلا ہیں، بے نظیر بھٹو شہید کی یادیں بھی دلوں میں زندہ ہیں۔

بلوچستان سمیت ملک کے مختف حصوں سے جیالوں کی آمد جاری ہے اور ملک پاکستان کے مختلف حصوں سے لوگ جوک در جوک تشریف لا رہے ہیں ۔

جیالے جھنڈے اور ذولفقار علی بھٹو کی بڑی بڑی تصویریں اٹھائے جلسہ گاہ کی طرف جا رہے ہیں اور ان کا جذبہ اور ولولہ تعریف کے قابل ہے۔

شہید ذوالفقار علی بھٹو نے امیر طبقے کے بجائے عام آدمی کے مسائل پر زور دیا، کسانوں اور مزدوروں کو ان کے حقوق سے متعلق آگاہی دی، یہی وجہ تھی کہ پیپلز پارٹی عوام کے اندر مقبول جماعت کے طور پر ابھری مگر ذوالفقار علی بھٹو کی پھانسی کے بعد پیپلز پارٹی پر مشکل ترین وقت آیا، ضیاءالحق کے مارشل لاء میں جیالوں نے کوڑے کھائے اور قید و بند کی صعوبتیں برداشت کیں۔ضیا دور کے بعد محترمہ بے نظیر بھٹو نے پارٹی کی قیادت سنبھالی تو عوام نے ذوالفقار علی بھٹو کی طرح ہی ویلکم کیا، ملک کو ایٹمی قوت بنانے اور 1973ء کا آئین دینے جیسے عظیم کارناموں کا سہرا پیپلز پارٹی ہی کو جاتا ہے ۔

 ذوالفقار علی بھٹو اور بے نظیر بھٹو کے بعد عوامی مسائل حل کرنے کے بجائے پیپلز پارٹی اپنے مسائل میں گھر گئی۔

بینظیر بھٹو کی شہادت کے بعد قیادت کا مسئلہ رہا تو کبھی قیادت میں اختیارات کا تنازع یا پھر دیگر سیاسی جماعتوں سے مقابلے کا چیلنج درپیش رہا، چاروں صوبوں کی زنجیر قرار دی جانے والی پیپلز پارٹی ہر دور میں کسی نہ کسی بحران سے گزری، آج تاثر عام ہے کہ پارٹی ایک صوبے تک محدود ہو کر رہ گئی ہے، اب دیکھنا ہے کہ نوجوان قیادت ایک بار پھر عام آدمی کا اعتماد کیسے حاصل کرتی ہے۔

 

پاکستان

پاک فوج اور سعودی فوج کے درمیان مشترکہ فوجی مشقیں

یہ مشترکہ عسکری مشق پاکستان اور سعودی عرب کے درمیان مضبوط روابط اور تعاون کی مظہر ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاک فوج اور سعودی فوج کے درمیان مشترکہ فوجی مشقیں

پاک فوج اور سعودی عرب کی شاہی بری فوج نے مظفر گڑھ فیلڈ فائرنگ رینج پر ایک مشترکہ فوجی تربیتی مشق کی ہے۔

دونوں افواج نے تربیتی مشق میں بھرپور حصہ لیا جس میں مشترکہ جنگی پی ٹی ، چھوٹے پیمانے پر آپریشنز، روم کلیئرنس ، قریبی نشانہ بازی، فائرنگ اور بچائو شامل تھے ان مشقوں میں کوبرا ہیلی کاپٹرز نے حصہ لیا۔

ان مشقوں سے پاک فوج اور سعودی عرب کی شاہی بری فوج کو اپنی استعداد کار اور مہارت کو بڑھانے اور اپنی عسکری صلاحیتوں کو نکھارنے کامنفرد موقع ملا۔

یہ مشترکہ عسکری مشق پاکستان اور سعودی عرب کے درمیان مضبوط روابط اور تعاون کی مظہر ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

کراچی کنگز نے لاہو ر قلندرز کو 2 وکٹوں سے شکست دے دی

لاہور قلندرز  نے پہلے کھیلتے ہوئے مقررہ 20 اوورز  میں 6 وکٹ پر 175 رنز بنائے ، کراچی کنگز نے 176 رنز کا ہدف 8 وکٹوں کے نقصان پر آخری گیند پر پورا کرلیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کراچی کنگز نے لاہو ر قلندرز کو 2 وکٹوں سے شکست دے دی

پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے 9 ویں ایڈیشن کے 10 ویں میچ میں کراچی کنگز نے لاہور قلندرز کو دلچسپ مقابلے کے بعد 2 وکٹوں سے شکست دے دی۔

لاہور کے قذافی اسٹیڈیم میں کھیلے گئے میچ میں کراچی کنگز نے ٹاس جیت کر لاہور قلندرز کو بیٹنگ کی دعوت دی۔

لاہور قلندرز  نے پہلے کھیلتے ہوئے مقررہ 20 اوورز  میں 6 وکٹ پر 175 رنز بنائے ، کراچی کنگز نے 176 رنز کا ہدف 8 وکٹوں کے نقصان پر آخری گیند پر پورا کرلیا۔

 

 

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

کراچی کنگز کا لاہور قلندرز کے خلاف ٹاس جیت کر پہلے باؤلنگ کا فیصلہ

لاہور کے قذافی سٹیڈیم میں آج رات ہونے والے میچ  کے لیے دونوں فریق پرجوش ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کراچی کنگز  کا لاہور قلندرز کے خلاف ٹاس جیت کر پہلے باؤلنگ کا فیصلہ

لاہور: پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) سیزن 9 کے 10ویں میچ میں کراچی کنگز نے ہفتہ کو لاہور قلندرز کے خلاف ٹاس جیت کر پہلے باؤلنگ کا فیصلہ کیا۔

لاہور کے قذافی سٹیڈیم میں آج رات ہونے والے میچ  کے لیے دونوں فریق پرجوش ہیں۔ یہ پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) سیزن 9 کا 10 واں میچ ہے۔

پلیئنگ الیون:

لاہور قلندرز: فخر زمان، صاحبزادہ فرحان، رسی وین ڈیر ڈوسن، شائی ہوپ (وکٹ)، سکندر رضا، جارج لنڈے، احسن حفیظ بھٹی، جہانداد خان، شاہین آفریدی (کپتان)، حارث رؤف، زمان خان شامل ہیں ۔ 

کراچی کنگز: شان مسعود (کپتان)، محمد اخلاق (وکٹ)، جیمز ونس، شعیب ملک، کیرون پولارڈ، محمد نواز، عرفان خان نیازی، ڈینیئل سمس، حسن علی، میر حمزہ، تبریز شمسی شامل ہیں ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll