جی این این سوشل

پاکستان

عمران خان اور بشریٰ بی بی کے خلاف غیر شرعی نکاح کیس قابل سماعت قرار

ڈسٹرکٹ اینڈ سیشن کورٹس اسلام آباد کے سینئر جج قدرت اللہ نے فریقین کو نوٹسز جاری کر دیئے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

عمران خان اور بشریٰ بی بی کے خلاف غیر شرعی نکاح کیس قابل سماعت قرار
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

سابق چئیرمین پی ٹی آئی عمران خان اور بشریٰ بی بی کے خلاف غیر شرعی نکاح کیس قابل سماعت قرار دیتے ہوئے فریقین کو نوٹسز جاری کر دیئے۔

غیر شرعی نکاح کیس کی سماعت ڈسٹرکٹ اینڈ سیشن کورٹس اسلام آباد میں سینئر سول جج قدرت اللہ نے کی، اس موقع پر شکایت کنندہ خاور مانیکا عدالت میں پیش ہوئے۔

درخواست گزاروکیل رضوان عباسی نے شادی سے پہلے تعلقات پردلائل دیتے ہوئے کہا کہ یہاں دو افراد آئےجنہوں نےآنکھوں سےدیکھا اورایک وہ جسےبتایا گیا،

عدالت نے ریمارکس دیے کہ آپ قانون دیکھیں، قانون کیا کہتا ہے۔ وکیل رضوان عباسی نے جواب میں کہا کہ اس کیس میں 203 سی لاگو ہوتی ہے۔

جج قدرت اللہ نے ریمارکس دیے کہ شکایت کنندہ کے ساتھ 2 گواہ ضروری ہیں،میرے نزدیک یہ ضروری ہے کہ یہ شرائط پوری ہوں۔ اگرآپ کو دلائل کے لیے وقت چاہیے تو میں وقت دے دیتا ہوں۔  قانون واضح ہے اسے ہم تبدیل نہیں کر سکتے، ججمنٹ کی تب ضرورت ہوتی ہے جب قانون واضح نہ ہو۔

وکیل نے استدعا کی کہ میرے دلائل سن لیں میں تیار ہوں، میں نے سپریم کورٹ جانا ہے اس لیے ابھی سن لیں، جج نے جواب میں کہا کہ آپ مشورہ کر لیں پھر دلائل دے دیں۔

وکیل کا مزید کہنا تھا کہ گھرمیں خاتون ملازمہ بھی تھی ٹرائل میں اس کا نام بھی آسکتا ہے۔

عدالت نے کہا کہ آپ قانون کو دیکھ لیں، قانون 496 بی کے حوالے سے کیا کہتا ہے؟ خاور مانیکا کا بیان دیکھ لیں، اس میں کچھ بھی نہیں ہے، قانون کے مطابق شکایت کنندہ کے ساتھ دو گواہان لازم ہیں۔

واضع رہے کہ ڈسٹرکٹ اینڈ سیشن کورٹس اسلام آباد کے سینئر جج قدرت اللہ کی عدالت نے فیصلہ محفوظ کیا تھا۔

پاکستان

عابد سلہری کوپ 29کی بین الاقوامی ایڈوائزری کمیٹی کا رکن نامزد

ڈاکٹر عابد قیوم سلہری اس کمیٹی میں جنوبی ایشیا کے واحد ایکسپرٹ ہیں جو کانفرنس کے مذاکرات کے ایجنڈے کو آگے بڑھانے میں COP-29 کے صدر کو معاونت فراہم کریں گے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

عابد سلہری کوپ 29کی بین الاقوامی ایڈوائزری کمیٹی کا رکن نامزد

پائیدار ترقیاتی پالیسی کے ادارے کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر ڈاکٹر عابد قیوم سلہری کو COP-29 کی بین الاقوامی ایڈوائزری کمیٹی کا رکن نامزد کردیا گیا ہے۔

ڈاکٹر عابد قیوم سلہری اس کمیٹی میں جنوبی ایشیا کے واحد ایکسپرٹ ہیں جو کانفرنس کے مذاکرات کے ایجنڈے کو آگے بڑھانے میں COP-29 کے صدر کو معاونت فراہم کریں گے۔

موسمیاتی تبدیلی پر اقوام متحدہ کے لائحہ عمل سے متعلق کنونشن کے اراکین کا 29واں اجلاس آزربائیجان کے شہر باکو میں رواں برس گیارہ سے بائیس نومبر تک ہوگا۔

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

ورلڈ چیمپیئنز شپ آف لیجینڈز کافائنل آج پاکستان بھارت کے خلاف کھیلے گا

ورلڈ چیمپیئنز شپ آف لیجینڈز 3 جولائی 2024 کو برطانیہ میں شروع ہوئی جس میں دنیا بھر کے مایہ ناز سابق کرکٹرز نے اپنے اپنے ملک کی نمائندگی کی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ورلڈ چیمپیئنز شپ آف لیجینڈز کافائنل آج پاکستان بھارت کے خلاف کھیلے گا

 

 ورلڈ چیمپیئنز شپ آف لیجینڈز 2024 میں آج 13 جولائی کو دو روایتی حریف ٹیمیں پاکستان اور بھارت آپس میں ٹکرائیں گی۔ آج بروز ہفتہ پاکستان اور بھارت کے مابین ورلڈ چیمپیئنز شپ آف لیجینڈز 2024 کا فائنل کھیلا جائے گا۔  
تفصیلات کے مطابق ورلڈ چیمپیئنز شپ آف لیجینڈز 2024 کا فائنل میچ پاکستانی وقت کے مطابق آج رات  9 بجے شروع کیا جائے گا، جس میں پاکستان اور بھارت کے مایہ ناز ریٹائرڈ کرکٹرز میدان میں کھیلتے نظر آئیں گے۔ ورلڈ چیمپیئنز شپ کا فائنل میچ برطانیہ کے شہر برمنگھم میں کھیلا جائے گا۔
پاکستان کرکٹ ٹیم میں کپتان یونس خان  سمیت، وکٹ کیپر کامران اکمل، شرجیل خان، صہیب مقصود، شعیب ملک، شاہد آفریدی، عامر یامین، مصباح الحق، وہاب ریاض، سہیل تنویر، سہیل خان، سعید اجمل، عمر اکمل، تنویر احمد ، یاسر عرفات، محمد حفیظ، توفیق عمراور  عبدالرزاق شامل ہوں گے۔ 
دوسری جانب بھارت کی جانب سے ٹیم کی نمائندگی روہت شرما کریں گے، جبکہ ٹیم میں رابن اتھپا، نمن اوجھا، سریش رائنا، گورکیرت سنگھ مان، عرفان پٹھان، یوسف پٹھان، ونے کمار، ہربھجن سنگھ، دھول کلکرنی، آر پی سنگھ، راہول شکلا، سوربھ تیواری، انوریت سنگھ، امباتی رائیڈو، پون نیگی اور راہول شرما شامل ہوں گے۔  
واضح رہے کہ ورلڈ چیمپیئنز شپ آف لیجینڈز 3 جولائی 2024 کو برطانیہ میں شروع ہوئی جس میں دنیا بھر کے مایہ ناز سابق کرکٹرز نے اپنے اپنے ملک کی نمائندگی کی۔ اپنے وقت کے بڑے نام ورلڈ چیمپیئنز شپ آف لیجینڈز کے تحت کرکٹ گراؤنڈز میں بین الاقوامی سطح کے کرکٹ میچوں میں کھیلتے نظر آئے۔ کرکٹ شائقین نے ورلڈ چیمپیئنز شپ آف لیجینڈز کو مجموعی طور پرحد درجہ پسند کیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

ٹرمپ حملے پر جو بائیڈن سمیت مختلف رہنماؤں کی مذمت

 ٹرمپ اس قاتلانہ حملے میں محفوظ کا سن کر خوشی ہوئی ، امریکا میں ایسے واقعات کی کوئی گنجائش نہیں ہے، جوبائیڈن کی مذمت

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ٹرمپ حملے پر جو بائیڈن سمیت مختلف رہنماؤں کی مذمت

پنسلواینا میں انتخابی مہم کے دوران سابق امریکی صدر اور ری پبلکن امیدوار ڈونلڈ ٹرمپ پر ہونیوالے قاتلانہ حملے پر امریکی صدرجوبائیڈن سمیت مختلف رہنمائوں میں سخت مذمت کی ہے۔

امریکی صدر جوبائیڈن نے کہا کہ ٹرمپ اس قاتلانہ حملے میں محفوظ کا سن کر خوشی ہوئی ، امریکا میں ایسے واقعات کی کوئی گنجائش نہیں ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ ایسے واقعات کی پر زور مذمت کرتے ہیں۔

سابق امریکی صدر بش نے ٹرمپ پر قاتلانہ حملے کو بزدلانہ فعل قرار دے دیا۔

اس حوالے سے سابق صدر بارک اوباما نے بھی مذمت کرتے ہوئے کہا کہ ہماری جمہوریت میں سیاسی تشدد کی قطعاً کوئی جگہ نہیں ہے۔

پنسلوانیا کے گورنر نے ڈونلڈ ٹرمپ کی ریلی میں فائرنگ کے واقعہ کو قابل مذمت قرار دیا اور کہا کہ کسی سیاسی پارٹی یا لیڈر پر تشدد ناقابل قبول ہے۔

سپیکر اسمبلی نینسی پلوسی نے کہا ہے شکر ہے ڈونلڈ ٹرمپ حملے میں محفوظ رہے، ڈیموکریٹک سینیٹر چک شمر نے ٹرمپ پر حملے کو خطرناک واقعہ قرار دیا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll