جی این این سوشل

پاکستان

تجارتی معاہدوں پر پابندیوں کا سامنا ہو سکتا ہے، ایرانی صدر کا دورہ پاکستان پر امریکہ کا ردعمل

تجارتی معاہدوں پر ممکنہ پابندیوں کا فوری جائزہ نہیں لے رہے، ترجمان امریکی محکمہ خارجہ

پر شائع ہوا

کی طرف سے

تجارتی معاہدوں پر پابندیوں کا سامنا ہو سکتا ہے، ایرانی صدر کا دورہ پاکستان پر امریکہ کا ردعمل
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

امریکی محکمہ خارجہ کے ترجمان نے پاک ایران تجارتی معاہدوں پر ردعمل دیتے ہوئے کہا ہے کہ ایران کے ساتھ تجارتی معاہدوں پر پابندیوں کا خطرہ ہو سکتا ہے، تجارت معاہدوں پر غور کرنے والوں کو ممکنہ خطرے سے آگاہ رہنے کا مشورہ دیتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ تجارتی معاہدوں پر ممکنہ پابندیوں کا فوری جائزہ نہیں لے رہے۔

ترجمان امریکی محکمہ خارجہ نے پریس بریفنگ دیتے ہوئے کہا کہ امریکا، پاکستان کی سب سے بڑی برآمدی منڈی اور اس کے بڑے سرمایہ کاروں میں سے ایک ہے۔

انہوں نے کہا کہ امریکا 20 برس سے پاکستان میں ایک بڑا سرمایہ کار بھی ہیں، پاکستان کی اقتصادی کامیابی دونوں ممالک کے مفاد میں ہے، ہم اپنی شراکت کو جاری رکھنے کے منتظر ہیں۔

میتھیو ملر نے کہا کہ اسرائیل کو آگاہ کر دیا کہ امریکا بے گھر فلسطینیوں کی واپسی چاہتا ہے، رفاہ میں پناہ گزین فلسطینیوں کی تعداد 14 لاکھ سے بڑھ گئی، کوئی جواز نہیں کہ رفاہ میں اسرائیل فوجی آپریشن کرے۔

واضح رہے کہ ایران کے صدر ابراہیم رئیسی پاکستان کا 3 روزہ دورہ کررہے ہیں۔ گزشتہ روز دورے کے پہلے دن پاکستان اور ایران کے درمیان 8 مفاہمت کی یادداشتوں پر دستخط کیے گئے جبکہ دونوں ممالک نے دوطرفہ تجارتی حجم کو 10 ارب ڈالر تک بڑھانے پر اتفاق کیا۔

 

تفریح

پاکستانی اداکارہ صبور علی کو دبئی کا گولڈن ویزہ مل گیا

وہ دیگر پاکستانی مشہور شخصیات کی صف میں شامل ہو گئیں جنہوں نے یہ گولڈن ویزہ  حاصل کیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستانی اداکارہ صبور علی کو دبئی کا گولڈن ویزہ مل گیا

لاہور: پاکستان کی مقبول اداکارہ صبور علی کو دبئی کا گولڈن ویزا مل گیا اور وہ دیگر پاکستانی مشہور شخصیات کی صف میں شامل ہو گئیں جنہوں نے یہ گولڈن ویزہ  حاصل کیا۔

صبور علی نے مشہور فوٹو اور ویڈیو شیئرنگ پلیٹ فارم انسٹاگرام پراس خوشی کی  خبر کا اعلان کیا۔ اپنی پوسٹ میں انہوں نے  اپنا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا "شکریہ، دبئی میں اب اسے اپنا گھر کہہ سکتی ہوں۔ آخر کار مجھے میرا گولڈن ویزا مل گیا۔

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Saboor Ali Ansari (@sabooraly)

دبئی کا گولڈن ویزا 10 سالہ رہائش کی اجازت دیتا ہے ، جو افراد کو شہر میں رہنے، اعلیٰ تعلیم حاصل کرنے اور طبی سہولیات تک رسائی کا موقع فراہم کرتا ہے۔

واضح رہے کہ ماضی میں کئی دیگر پاکستانی شوبز شخصیات کو بھی یہ ویزہ دیا جا چکا ہے ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

غزہ معاملے پر عالمی عدالت کے فیصلےکا خیر مقدم کرتے ہیں، ترجمان دفتر خارجہ

پاکستان جنوبی افریقہ کی طرف سے اسرائیل کے خلاف عالمی عدالت انصاف میں دائر کی گئی درخواست کی حمایت کرتا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

غزہ معاملے پر عالمی عدالت کے فیصلےکا خیر مقدم کرتے ہیں، ترجمان دفتر خارجہ

ترجمان دفتر خارجہ نے کہا ہے کہ پاکستان غزہ میں اسرائیل کے فوجی آپریشن روکنے کے عالمی عدالت انصاف کے فیصلے کا خیر مقدم کرتا ہے۔

ترجمان دفتر خارجہ ممتاز زہرا بلوچ نے کہا کہ پاکستان جنوبی افریقہ کی طرف سے اسرائیل کے خلاف عالمی عدالت انصاف میں دائر کی گئی درخواست کی حمایت کرتا ہے۔پاکستان عالمی عدالت انصاف کے اقدامات کا خیرمقدم کرتا ہے، جس میں اسرائیل کو رفح میں فوجی کارروائی کو فوری طور پر روکنے کا حکم دیا گیا ہے۔

ممتاز زہرا بلوچ کا کہناتھا کہ اقوام متحدہ نسل کشی کے الزامات کی تحقیقات کرے، پاکستان عالمی عدالت انصاف کے تازہ ترین احکامات کے ساتھ ساتھ 26 جنوری اور 28 مارچ کے سابقہ احکامات پر فوری اور غیر مشروط عمل درآمد کا مطالبہ کرتا ہے۔

ترجمان نے کہا کہ اسرائیلی قابض حکام رفح کراسنگ کو انسانی امداد کی بلا روک ٹوک فراہمی کے لیے کھلا رکھیں ، کسی بھی تحقیقاتی کمیشن، فیکٹ فائنڈنگ مشن یا دیگر تحقیقاتی ادارے کی غزہ پٹی تک بلا رکاوٹ رسائی کو یقینی بنایا جانا چاہیے۔

انہوں نے کہا کہہم اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل سے مطالبہ کرتے ہیں کہ وہ غزہ میں اسرائیل کی جاری وحشیانہ فوجی مہم کو ختم کرنے میں اپنا کردار ادا کرے، ان کارروائیوں پر اسرائیل کو اس کے جرائم کا جوابدہ ٹھہرایا جائے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

عمران خان سیاسی انداز اپنائیں اور دیگر سیاسی جماعتوں سے بات چیت پر رضامند ہوں، رانا ثناءاللہ

انہوں نے کہا کہ موجودہ حکومت اور ان کی سیاسی جماعت پی ایم ایل (این) کا واضح موقف ہے کہ سیاسی مذاکرات ہی واحد راستہ ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

عمران خان سیاسی انداز اپنائیں اور دیگر سیاسی جماعتوں سے بات چیت پر رضامند ہوں، رانا ثناءاللہ

وزیراعظم کے مشیر برائے بین الصوبائی رابطہ اور سیاسی و عوامی امور رانا ثناء اللہ نے کہا ہےکہ اگر ہم ایک بہتر اور جمہوری پاکستان چاہتے ہیں تو ہمیں تعطل کو ختم کرنا ہوگا،سیاسی بات چیت ہی جمہوری معاشرے میں آگے بڑھنے کا واحد راستہ ہے۔ہفتہ کوایک نجی نیوز چینل سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ موجودہ تعطل کسی کے لیے بھی فائدہ مند نہیں، خاص طور پر جب ملک کو متعدد چیلنجز کا سامنا ہے۔

انہوں نے کہا کہ موجودہ حکومت اور ان کی سیاسی جماعت پی ایم ایل (این) کا واضح موقف ہے کہ سیاسی مذاکرات ہی واحد راستہ ہے۔

پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے بانی پر تنقید کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ عمران خان سیاسی انداز اپنائیں اور دیگر سیاسی جماعتوں سے بات چیت پر رضامند ہوں۔ انہوں نے مزید کہا کہ غیر سیاسی اور غیر آئینی انداز کے ساتھ عمران خان خود کو، اپنی پارٹی کو اور ملک کو بھی نقصان پہنچا رہے ہیں۔

رانا ثناء اللہ زور دیا کہ سیاسی بات چیت ہی جمہوری معاشرے میں آگے بڑھنے کا واحد راستہ ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ مسلم لیگ ( ن )سمجھتی ہے کہ اداروں کے درمیان تصادم کا ماحول قومی مفاد میں نہیں ہے۔ اداروں کے درمیان اچھے کام کرنے والے تعلقات بہترین قومی مفاد میں ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll