جی این این سوشل

جی این این میں ویڈیو ڈیسک آپ کو روزانہ کی تازہ ترین سرخیاں ، شوز ، پروگرام ، ایونٹس اور بہت کچھ فراہم کرے گا جب آپ اسے دیکھنا چاہتے ہیں۔

علاقائی

بلوچستان کے ضلع ژوب میں زلزلے کے جھٹکے،شدت 5 ریکارڈ

زلزلے کا مرکز ژوب سے 106 کلومیٹر جنوب میں تھا

Published by Nouman Haider

پر شائع ہوا

کی طرف سے

بلوچستان کے ضلع ژوب میں زلزلے کے جھٹکے محسوس کیے گئے ہیں۔

زلزلہ پیما مرکز کے مطابق ژوب میں آئے زلزلے کی شدت 5 ریکارڈ کی گئی  ہے۔زلزلے کا مرکز ژوب سے 106 کلومیٹر جنوب میں تھا۔

میڈیا رپورٹ کے مطابق زلزلے کے نتیجے میں تاحال کسی جانی یا مالی نقصانات کی اطلاعات موصول نہیں ہوئی۔

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

اسپین نے انگلینڈ کو ہرا کر یوروکپ فائنل جیت لیا

اسپین سب سے زیادہ 4مرتبہ یوروکپ جیتنے والا ملک بن گیا

Published by Nouman Haider

پر شائع ہوا

کی طرف سے

اسپین نے انگلینڈ کو ہرا کر یوروکپ فائنل جیت لیا ، اسپین نے چوتھی بار یوروکپ کا ٹائٹل اپنے نام کیا۔

اسپین نے انگلینڈ کو 1-2 سے شکست دے دی ، اسپین کی طرف سے نیکو ولیمز اور میکیل اویار سبال نے گول کئے ، انگلینڈ کی طرف سے واحد گول کول پامر نے کیا، فائنل کے پہلے ہاف میں مقابلہ بغیر کسی گول کے برابر رہا تھا۔

اسپین سب سے زیادہ 4مرتبہ یوروکپ جیتنے والا ملک بن گیا ،47ویں منٹ میں نکوولیمز نے گول کر کے اسپین کو برتری دلائی ،73ویں منٹ میں انگلینڈ کے کول پالمز نے گول کر کے مقابلہ برابر کیااور میکیل اویار سبال نے 87ویں منٹ میں اسپین کا دوسرا اور میچ فیصلہ کن گول کیا۔    

دوسری جانب ارجنٹائن نے کوپا امریکا کپ 2024جیت لیا،میامی میں کھیلے گئےفائنل میچ میں ارجنٹائن نے کولمبیا کوایک صفر سے شکست دی۔

مقررہ وقت تک میچ ایک ایک گول سے برابررہا،میچ کا واحد گول ارجنٹائن کے لوٹارومارٹینز نے اضافی وقت میں کیا،ارجنٹائن نے ریکارڈ16ویں مرتبہ کوپا امریکا کپ جیتا ہے۔

فیفاعالمی ورلڈکپ کی فاتح ارجنٹائن نے لیونل میسی کی قیادت میں کوپا امریکا کپ میں حصہ لیا تاہم فائنل میچ کے سیکنڈہاف میں انجری کے باعث انہیں گراؤنڈسے باہرجانا پڑا۔

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

ٹی ایل پی دھرنا: ٹریفک درہم برہم، نظام زندگی مفلوج

ٹی ایل پی کے رہنماوں اور کارکنان کا حکومت سے مطالبہ ہے کہ اسرائیلی وزیراعظم نیتن یاہو کو سرکاری طور پر دہشت گرد قرار دیا جائے

Published by Faisal Ali Ghumman

پر شائع ہوا

کی طرف سے

اسلام آباد: فیض آباد کے مقام پر تحریک لبیک پاکستان (ٹی ایل پی) کی طرف سے جاری احتجاج اور دھرنے سےعوام کی روز مرہ زندگی اجیرن ہو گئی ارو مشکلات میں اضافہ ہو گیا۔

ایمبولینسوں کو شہر کے اہم اسپتالوں کو جانے والی سڑک سے گزرنے میں بھی پریشانی کا سامنا ہے۔ ٹی ایل پی کے کارکنوں کی جانب سے بہت زیادہ ہجوم اور سڑکوں کی بندش کی وجہ سے عوام کو مشکلات کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔

وہ لوگ جو فیض آباد پوائنٹ کے قریب رہتے ہیں یا اسلام آباد یا آس پاس کے علاقوں میں جانے کے لیے اس موڑ کو استعمال کرتے ہیں وہ متبادل راستے استعمال کرنے پر مجبور ہیں، بدقسمتی سے ان کے پاس کوئی متبادل نہیں ہے۔

لوگوں کا کہنا ہے کہ فلسطینیوں کے حق میں احتجاج ضرور ہونا چاہیے لیکن اس کا یہ مطلب نہیں کہ مقامی شہریوں کو مشکلات میں ڈالا جائے۔

ایک مقامی رہائشی بشیر احمد کا کہنا تھا کہ’یہ ایک مذہبی اور سیاسی جماعت ہے اور سڑکیں بلاک کرنا اس جماعت کو زیب نہیں دیتا، کیونکہ اس کا تعلق بنیادی طور پر مذہب سے ہے۔

ٹی ایل پی کے رہنماوں اور کارکنان کا حکومت سے مطالبہ ہے کہ اسرائیلی وزیراعظم نیتن یاہو کو سرکاری طور پر دہشت گرد قرار دیا جائے اور پاکستانی حکام کو قائل کیا جائے کہ وہ غزہ کے لوگوں کو خوراک اور بنیادی اشیاء کی فراہمی یقینی بنائیں۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll