جی این این سوشل

پاکستان

شہبازگل کی جیل میں طبیعت خراب

راولپنڈی: چیئرمین تحریک انصاف عمران خان کے چیف آف اسٹاف شہبازگل کی اڈیالہ جیل میں طبیعت خراب ہوگئی ہے۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

شہبازگل کی جیل میں طبیعت خراب
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

تفصیلات کے مطابق شہبازگل کو سینے میں درد اور سانس کی تکلیف بتائی جارہی ہے، ان کے چیک اپ کیلئے پمز اسپتال کی میڈیکل ٹیم اڈیالہ جیل پہنچ گئی ہے۔

جیل ذرائع کا کہنا ہے کہ شہبازگل کے مکمل طبی معائنہ کیلئے انہیں جیل اسپتال منتقل کیا جارہا ہے۔

خیال رہے شہباز گل کو 9 اگست کو پاک فوج میں بغاوت پر اکسانے کے الزام میں گرفتار کیا گیا تھا، گزشتہ روز اسلام آباد کی سیشن عدالت نے شہباز گل کی ضمانت کی درخواست مسترد کردی تھی۔

عدالت کا اپنے فیصلے میں کہنا تھا کہ شہباز گل پارٹی رہنما ہیں اور متنازع بیان کسی اندرونی اجلاس میں نہیں دیا، شہباز گل کا بیان قابل احترام ادارے پاک فوج میں نظم و ضبط خراب کرنے کیلئے کافی ہے۔

شہباز گل کا بیان عوام مفاد میں ہے نہ ہی ملکی سالمیت کے حق میں، قانون ہر ملزم کو ضمانت پر رہائی کی رعایت نہیں دیتا، بادی النظر میں شہباز گل ناقابل ضمانت جرم کے مرتکب ہوئے، ریکارڈ پر شہباز گل کے خلاف ٹھوس شواہد موجود ہیں۔

پاکستان

عمران خان 33 حلقوں میں ہونے والے ضمنی انتخابات لڑیں گے، پی ٹی آئی

لاہور: پاکستان تحریک انصاف نے اعلان کیا ہے کہ چیئرمین پاکستان تحریک انصاف عمران خان قومی اسمبلی کے 33 حلقوں میں ہونے والے ضمنی انتخابات لڑیں گے۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

عمران خان 33 حلقوں میں ہونے والے ضمنی انتخابات لڑیں گے، پی ٹی آئی

پی ٹی آئی کی جانب سے مخدوم شاہ محمود قریشی اور اسد عمر نے میڈیا بریفنگ میں کہا کہ قوم مطالبہ کر رہی ہے کہ ملک میں فی الفور انتخابات کرائے جائیں، تحریک انصاف سیاسی میدان میں موجود رہے گی۔

شاہ محمود قریشی نے کہا کہ عمران خان کے خلاف ہونی والی تمام سازشوں کو ناکام بنائیں گے، پی ٹی آئی اب سیاسی میدانوں میں ان کا مقابلہ کرے گی۔ انہوں نے واضح طور پر کہا کہ اسٹیبلشمنٹ کے ساتھ اس وقت ہمارا کوئی رابطہ نہیں ہے۔

سابق وزیر خارجہ نے کہا کہ ہم عوام کی کچہری میں سرخرو ہوں گے، آج تحریک انصاف کی کور کمیٹی اور پارلیمانی کمیٹی کا اجلاس ہوا جس کی صدارت عمران خان نے کی،اجلاس میں ملکی سیاسی اور معاشی صورتحال کا جائزہ لیا گیا، تحریک انصاف کے اجلاس میں4 قراردادیں منظور کی گئیں۔

پی ٹی آئی کے سینئر وائس چیئرمین مخدوم شاہ محمود قریشی نے کہا کہ آئین اسمبلی کی تحلیل کے 90 روز میں انتخابات کرانے کا پابند ہے۔ انہوں نے کہا کہ تحریک انصاف نے فواد چودھری کی گرفتاری پرشدید تشویش کا اظہار کرتے ہوئے چیف جسٹس سے اپیل کی کہ وہ فواد چودھری کی گرفتاری کا از خود نوٹس لیں۔

انہوں نے کہا کہ امید کرتے ہیں فواد چودھری کو انصاف ملے گا اور رہائی ملے گی، موجودہ صورتحال پر لائحہ عمل مرتب کیا جائے گا۔

پی ٹی آئی کے مرکزی سیکریٹری جنرل اسد عمر نے میڈیا بریفنگ میں کہا کہ صدر مملکت پی ٹی آئی کے خلاف درج جھوٹے مقدمات اور دھمکی آمیز فون کالز کا نوٹس لیں جب کہ پی ٹی آئی نے خیبرپختونخوا میں 90 دن کے اندر انتخابات کرانے کیلے پشاورہائیکورٹ سے بھی رجوع کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

سابق وفاقی وزیر اسد عمر نے کہا کہ فوری انتخابات کے لیے کل پشاورہائی کورٹ میں درخواست دائر کریں گے، پی ڈی ایم نے اپنی سنگین بدانتظا می کے ذریعے عوام کو 50 برس کی بد ترین مہنگائی کا تحفہ دیا ہے۔

اسد عمر نے کہا کہ ان کی پالیسی سے لاکھوں لوگ بے روز گار ہوگئے ہیں، انہوں نے ملک کو دیوالیہ پن کی دہلیز پر لاکھڑا کیا ہے۔

 
 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ہمیں بتایا جائے فواد چودھری کو کہاں رکھا گیا ہے؟ حبا چودھری

میں اور میرے بچے بھی پریشان ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ہمیں بتایا جائے فواد چودھری کو کہاں رکھا گیا ہے؟ حبا چودھری

اسلام آباد: فواد چودھری کی اہلیہ حبا چودھری نے میڈیا سے گفتگو میں کہا کہ ہمیں بتایا جائے کہ فواد چودھری کو کہاں رکھا گیا ہے؟ میں اور میرے بچے بھی پریشان ہیں۔

انہوں نے کہا کہ مجھے آج مجبور کیا گیا میں یہ تصویر لے کر آؤں،ہمارے ارادے اور جذبات کم نہیں ہوں گے۔

میں کسی پارٹی کی سائیڈ نہیں لے رہی، مجھ سے کسی حکومت شخصیت نے رابطہ کرنے کی کوشش بھی نہیں کی

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

جرمنی نے بیلجیئم کو شکست دے کر تیسری مرتبہ ہاکی ورلڈ کپ جیت لیا

نئی دہلی: جرمنی نے بیلجیئم کو شکست دے کر تیسری مرتبہ ہاکی ورلڈ کپ جیت لیا ہے۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

جرمنی نے بیلجیئم کو شکست دے کر تیسری مرتبہ ہاکی ورلڈ کپ جیت لیا

مؤقر بھارتی جریدے اسپورٹس اسٹار کے مطابق بھارت میں کھیلے جانے والے ایف آئی ایچ ہاکی ورلڈ کپ فائنل میں جرمنی نے بیلجیئم کو پنالٹی شوٹ آؤٹ پر شکست دے کر ٹائٹل اپنے نام کر لیا ہے۔

جرمنی اور بیلجیئم کے درمیان مقررہ وقت میں مقابلہ تین تین گول سے برابر رہا جس کے بعد میچ کو فیصلہ کن بنانے کے لیے پنالٹی شوٹ آؤٹ کا استعمال کیا گیا جس میں جرمنی نے 4-5 سے کامیابی حاصل کرلی۔

واضح رہے کہ سب سے زیادہ چار مرتبہ ہاکی ورلڈ کپ ٹائٹل جیتنے کا اعزاز پاکستان کے پاس ہے، پاکستان نے آخری مرتبہ ہاکی ورلڈ کپ 1994 میں جیتا تھا۔

 
 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll