جی این این سوشل

پاکستان

60 لاکھ پاکستانیوں کو غذائی عدم تحفظ کا سامنا ہے، عالمی بینک

اسلام آباد: عالمی بینک کے مطابق پاکستان میں بارشوں اور بدترین سیلاب کے نتیجے میں 60 لاکھ افراد کو غذائی عدم تحفظ کا سامنا ہے۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

60 لاکھ پاکستانیوں کو غذائی عدم تحفظ کا سامنا ہے، عالمی بینک
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

 

عالمی بینک کی جانب سے جاری کردہ رپورٹ کے مطابق پاکستان میں گزشتہ مون سون کے دوران طوفانی بارشوں اور بدترین سیلاب نے تباہی مچا دی تھی جس کے نتیجے میں نہ صرف سینکڑوں لوگ اپنی جانوں سے ہاتھ دھو بیٹھے بلکہ لاکھوں مویشی بھی ہلاک ہوئے تھے۔ سیلاب کے باعث 94 لاکھ ایکڑ اراضی پر کھڑی فصلیں تباہ ہو گئی تھیں۔

رپورٹ کے مطابق سیلاب کے باعث سب سے زیادہ نقصان سندھ اور بلوچستان میں ہوا تھا۔ سیلاب کے بعد ملک بھر میں کھانے پینے کی چیزوں کی قیمتوں میں بے تحاشہ اضافہ ہوا۔ اکتوبر 2021 میں کھانے پینے کی اشیا میں مہنگائی کی شرح 8.3 فیصد تھی جو مارچ 2022 میں 15.3 فیصد اور سیلاب کے بعد ستمبر میں 31.7 فیصد تک چلی گئی۔

جنوبی ایشیا میں ماحولیاتی و موسمیاتی عوامل، زرمبادلہ کے ذخائر میں کمی اور مقامی کرنسیوں کی قدر گرنے سے مہنگائی میں اضافے کا رجحان ہے۔ بنگلہ دیش میں دسمبر کے دوران مہنگائی کی شرح میں سالانہ بنیادوں پر 7.9 فیصد، نیپال میں 7.4 فیصد اور پاکستان میں 35.5 فیصد مہنگائی میں اضافہ ہوا جبکہ سری لنکا میں یہ شرح 64.4 فیصد تک ریکارڈ کی گئی۔

پاکستان کی نیشنل ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی کے اعداد و شمار کے مطابق 14 جون سے شروع ہونے والی بارشوں کے بعد سے پاکستان بھر میں 9 لاکھ 30 ہزار سے زیادہ مویشی ہلاک ہوئے۔ سب سے زیادہ سندھ میں 2 لاکھ 8 ہزار سے زیادہ مویشی ہلاک ہوئے جبکہ ملک بھر میں 8 لاکھ ہیکٹر سے زائد رقبے پر فصلیں سیلاب کی نذر ہوئیں۔

پاکستانی حکومت کے ابتدائی تخمینے کے مطابق سیلاب سے ہونے والے معاشی نقصانات 10 ارب امریکی ڈالر سے تجاوز کر چکے ہیں۔

پاکستان

ملک کے مختلف شہروں میں شدید بارشوں کی پیشگوئی

جمعرات کے روز بلوچستان، خیبر پختونخوا ، کشمیر اورگلگت بلتستان میں اکثر مقامات پر آندھی جھکڑ چلنےاور گرج چمک کے ساتھ بارش اور پہاڑوں پر برف باری کا امکان ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ملک کے مختلف شہروں میں شدید بارشوں کی پیشگوئی

آئندہ تین روز کے دوران ملک کے مختلف علاقوں میں موسلا دھار بارشوں کے امکان کے پیش نظر برساتی و مقامی ندی نالوں میں طغیانی اور پہاڑی علاقوں میں لینڈ سلائیڈنگ کے ساتھ ساتھ کمزور انفراسٹرکچر کو نقصان پہنچنے کا خطرہ ظاہر کیا گیا ہے، اس دوران شدید بارش برف باری سے رابطہ سڑکیں بند ہونے کا خدشہ ہے۔

یکم اور2 مارچ کو مری، گلیات، ناران، کاغان، دیر، سوات، کوہستان، مانسہرہ، ایبٹ آباد، شانگلہ، استور، ہنزہ، سکردو، وادی نیلم، باغ، پونچھ اور حویلی میں شدید بارش / برفباری سے رابطہ سڑکیں بند ہونے کا خدشہ ہے ۔اس دوران بالائی خیبر پختونخوا، مری، گلیات، کشمیر اور گلگت بلتستان میں لینڈسلائیڈنگ کا بھی خدشہ ہے۔آندھی/جھکڑ / گرج چمک اور تیز بار ش کے باعث کمزور انفرا سٹرکچر ( بجلی کے کھمبے،گاڑیوں سولر پینل وغیرہ)کو نقصان پہنچنے کا اندیشہ ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق 29 فروری اور یکم مارچ کو موسلا دھار بارشوں کے باعث گوادر، کیچ، تربت، پنجگور، آواران، بارکھان، کوہلو، سبی، نصیر آباد، دالبندین، خضدار اور ڈیرہ غازی خان جبکہ یکم اور2 مارچ کو خیبرپختونخوا، کشمیر، مری، گلیات اور اسلام آباد/راولپنڈی کے برساتی/مقامی ندی نالوں میں طغیانی کا خدشہ ہے ۔

جمعرات کے روز بلوچستان، خیبر پختونخوا ، کشمیر اورگلگت بلتستان میں اکثر مقامات پر آندھی جھکڑ چلنےاور گرج چمک کے ساتھ بارش اور پہاڑوں پر برف باری کا امکان ہے۔

 

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

وزیر اعلی پنجاب مریم نواز نے جھولا ٹوٹنے  کے واقعے کی رپورٹ طلب کرلی

ہسپتال منتقلی کے دوران ایک سالہ میروب دم توڑ گیا اور اس معاملے میں ملزم جمشید کو گرفتار کر لیا گیا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

وزیر اعلی پنجاب مریم نواز نے جھولا ٹوٹنے  کے واقعے کی رپورٹ طلب کرلی

لاہور: وزیراعلیٰ مریم نواز نے ڈپٹی کمشنر (ڈی سی) سے جھولا ٹوٹنے  کے واقعے کی رپورٹ طلب کرلی جس میں ایک سالہ بچہ جاں بحق ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق یہ واقعہ لاہور کے اقبال پارک میں پیش آیا جہاں پارک میں جھولا جھولنے والا بچہ جھولے  سے ٹکرا کر جاں بحق ہوگیا تھا ۔


وزیراعلیٰ پنجاب مریم نواز نے بچے کے والدین سے گہرے دکھ کا اظہار کیا۔ انہوں نے ڈی سی کو ہدایت کی کہ وہ اس معاملے کی تحقیقات کریں اور اس معاملے پر رپورٹ پیش کریں۔

دوسری جانب پولیس کا کہنا ہے کہ یہ واقعہ اتوار کو پیش آیا اور بچے کے رشتہ داروں کی موجودگی میں جمشید نامی شخص کے خلاف مقدمہ درج کر لیا گیا ہے۔


یاد رہے کہ اسپتال منتقلی کے دوران ایک سالہ میروب دم توڑ گیا اور اس معاملے میں ملزم جمشید کو گرفتار کر لیا گیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

امریکا تائیوان کو امریکی ہتھیاروں کی فراہمی بند کرے ،چین

چین نے تائیوان کو امریکی ہتھیاروں کی فروخت پر اپنی شدید مخالفت کا اظہار کیا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

امریکا تائیوان کو امریکی ہتھیاروں کی فراہمی بند کرے ،چین

چین نے تائیوان کو امریکی ہتھیاروں کی فروخت پر اپنی شدید مخالفت کا اظہار کیا ہے۔ خبر رساں شنہوا کے مطابق ریاستی کونسل کے تائیوان امور کے دفتر کے ترجمان ژو فینگلیان نے بدھ کو امریکا کے بارے میں ایک بیان جاری کیا ہے میں انہوں نے کہا ہے  کہ وہ ایک چین کے اصول اور چین۔امریکا کے 3اعلامیوں کی سختی سے پابندی کرے اور فوری طور پر تائیوان کو ہتھیاروں کی فروخت بند کر ے۔

انہوں نے تائیوان میں ڈیموکریٹک پروگریسو پارٹی کے حکام کو بھی خبردار کیا کہ ان کے آزادی کے ایجنڈے کے لیے امریکی حمایت حاصل کرنے اور طاقت کے ذریعے آزادی حاصل کرنے کی ان کی کوششیں تائیوان کو خطرناک طور پر جنگ کے قریب لے جائیں گی اور تائیوان کے دسوتوں کو خطرے میں ڈالے گی۔

 ترجمان ژو فینگلیان نے یہ ریمارکس تائیوان کو تقریباً 75 ملین ڈالر مالیت کے ہتھیار فروخت کرنے کی امریکی حکومت کی حالیہ منظوری پر تبصرہ کرتے ہوئے دیئے۔

 

 
 
پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll