جی این این سوشل

پاکستان

سابق صدر پرویز مشرف کا جسد خاکی پاکستان پہنچ گیا

سابق صدر و آرمی چیف جنرل (ر)پرویز مشرف کا جسد خاکی پاکستان پہنچ گیا ۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

سابق صدر پرویز مشرف کا جسد خاکی پاکستان پہنچ گیا
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

طیارہ پرویز مشرف کا جسد خاکی لے کر کراچی ائیر پورٹ پر لینڈ کرگیا ہے، خصوصی طیارہ کراچی ایئرپورٹ کے ٹرمینل ون پر لینڈ کیا،طیارے میں مرحوم کے 3 ذاتی ملازمین ، اہلخانہ شامل ہے

ذرائع کاکہناہے کہ طیارہ کوملیکس ایوی ایشن کا ہے،دبئی کے وقت کے مطابق سات بجکر بارہ منٹ پر طیارے نے پرواز بھری تھی۔ 

پاکستان

منیٰ میں پا کستانی حج عازمین کو شدید مشکلات کا سامنا

یہ شکایات بھی موصول ہوئیں کہ منیٰ میں پاکستانی حج رضا کار بھی موجود نہیں، جس کی وجہ سے پاکستان عازمین حج کو شدید مشکلات کا سامنا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

منیٰ میں پا کستانی حج عازمین کو شدید مشکلات کا سامنا

پاکستان سمیت دنیا بھر سے لاکھوں عازمین حج کی سعادت حاصل کرنے کیلئے مناسک حج میں مصروف ہیں تاہم غیر مصدقہ اطلاعات کے مطابق منیٰ میں پاکستانی عازمین کو شدید مشکلات کا سامنا ہے۔

یہ اطلاعات بھی ہیں کہ خیمے نہ ملنے کی وجہ سے پاکستانیوں نے پورا دن کڑی دھوم میں گزارا، عازمین بسوں اور خیموں کے باہر بیٹھے رہے جب کہ عازمین حج کو کھانا بھی فراہم نہیں کیا گیا۔

منیٰ میں پاکستانی حکام کی جانب سے بدانتظامی اور مشکلات کی اطلاعات سامنے آئی ہیں، پاکستانی عازمین کو منیٰ میں مکتب فراہم نہیں کیا گیا، پاکستان کےلئے مختص مکتب میں دیگر ممالک کے عازمین موجود ہیں۔

یہ شکایات بھی موصول ہوئیں کہ منیٰ میں پاکستانی حج رضا کار بھی موجود نہیں، جس کی وجہ سے پاکستان عازمین حج کو شدید مشکلات کا سامنا ہے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

آئر لینڈ اور امریکا کا میچ بارش کے باعث تاخیر کا شکار

امریکا اور پاکستان کے درمیان میچ مقامی وقت کے مطابق ساڑھے 10 بجے ( پاکستانی وقت کے مطابق ساڑھے 7 بجے) شروع ہونا تھا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

آئر لینڈ اور امریکا کا میچ بارش کے باعث  تاخیر کا شکار

آئی سی سی مینز ٹی ٹوئنٹی ورلڈکپ میں آج آئرلینڈ اور امریکا کے درمیان گروپ اے کا اہم میچ کھیلا جائےگا جو کہ گرین شرٹس کے ایونٹ میں مستقبل کا فیصلہ کرے گا۔

تاہم لاڈرہل فلوریڈا میں ہونے والا یہ اہم  میچ بارش کی وجہ سے گیلی آؤٹ فیلڈ کے باعث  تاخیر کا شکار ہے اور اب تک ٹاس بھی نہیں ہوسکا ، امپائرز پاکستانی وقت کےمطابق 9:30 بجےگراونڈ کا دوبارہ معائنہ کریں گے۔

واضح رہے کہ لاڈرہل فلوریڈا میں آئرلینڈ اور امریکا کے درمیان میچ میں موسم اثر انداز ہوسکتا ہے۔ میچ کے دوران طوفانی ہوائیں چلنے اور بارش کا کافی امکان ہے جو کہ پاکستان کی امیدوں پر پانی پھیر سکتی ہے۔

امریکا اور پاکستان کے درمیان میچ مقامی وقت کے مطابق ساڑھے 10 بجے ( پاکستانی وقت کے مطابق ساڑھے 7 بجے) شروع ہونا تھا۔

لاڈرہل فلوریڈا میں مقامی وقت کے مطابق صبح 10 بجے سے دوپہر 12 بجے کے درمیان بارش کے 20 سے 34 فیصد امکانات ہیں جو کے بعد میں 70 سے 80 فیصد تک بڑھ جائیں گے۔

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

قائد حزب اختلاف سندھ اسمبلی کی جانب سے آئندہ مالی سال کا بجٹ مسترد

علی خورشیدی نے کہا کہ سندھ کا بجٹ وزیر اعلیٰ نے روایتی الفاظ کے ساتھ پیش کیا، سیف سٹی پروجیکٹ بارہ سال سے ہر بجٹ میں سُن رہے ہیں لیکن کمپلیٹ کیا شروع تک نہیں ہو

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

قائد حزب اختلاف سندھ اسمبلی کی جانب سے   آئندہ مالی سال کا بجٹ مسترد

کراچی: سندھ اسمبلی میں قائد حزب اختلاف علی خورشیدی نے آئندہ مالی سال کا بجٹ مسترد کردیا۔

سندھ اسمبلی میں قائد حزب اختلاف علی خورشیدی نے اراکین ایم کیو ایم کے ساتھ میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے نے آئندہ مالی سال کا بجٹ مسترد کردیا۔

علی خورشیدی نے کہا کہ سندھ کا بجٹ وزیر اعلیٰ نے روایتی الفاظ کے ساتھ پیش کیا، سیف سٹی پروجیکٹ بارہ سال سے ہر بجٹ میں سُن رہے ہیں لیکن کمپلیٹ کیا شروع تک نہیں ہوا جب کہ کینجھر جھیل سے کراچی کو پانی فراہم کرنے والا منصوبہ بھی اس بجٹ میں شامل ہی نہیں۔

انہوں نے کہا کہ ایم کیو ایم شہری سندھ کی 80 فیصد مینڈیٹ والی جماعت ہے لیکن ہماری سفارشات کو سندھ حکومت نے یکسر خاطر میں نہیں لایا، پچھلے سولا سال سے یہ حکمران بجٹ پیش کررہے ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ ہم اس بجٹ کو یکسر مسترد کرتے ہیں، بجٹ کے حوالے سے ہمیں اعتماد میں نہیں لیا گیا، سندھ کے بجٹ میں ہر سال محکمہ صحت میں اضافہ کیا جاتا ہے لیکن شعبے کے حالات خراب ہیں۔

انہوں نے بتایا کہ محکمہ ہیلتھ کی ڈبل ون ڈبل ٹو اگر حیدرآباد سے چلتی ہے تو مخصوص مقام پر رُک کر دوسری گاڑی کا انتظار کرتی ہے، محکمہ تعلیم کے 13 ہزار اسکولوں میں پینے کا صاف پانی اور واش رومز جیسی بنیادی سہولیات تک نہیں۔

قائد حزب اختلاف کہتے ہیں کہ محکمہ داخلہ کے لئے 172 ارب روپے رکھے گئے ہیں اور سندھ میں کچے کے ڈاکو ان سے سنبھل نہیں رہے جب کہ شہروں میں اسٹریٹ کرائم کے تحت ہونے والی ٹارگٹ کلنگ کو روکنا ان کے بس میں نہیں ہے، علی خورشیدی نے مزید کہا کہا کہ شہری سندھ کے نمائندو، جماعت اسلامی اور پی ٹی آئی کے اراکین کو بھی اعتماد میں لیا جاتا، ایوان کے اندر ایم کیو ایم کے سارے اراکین بجٹ پر اپنی تقاریر میں احتجاج رکارڈ کرائیں گے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll