جی این این سوشل

پاکستان

صدر کا انتخاب صوبائی اسمبلیوں کے انتخابات سے پہلے ممکن نہیں،فواد چوہدری

گزشتہ 3 دن سے آٹے کے حصول کے لئے 6افرادجاں بحق ہو گئے ہیں،رہنما پاکستان تحریک انصاف

پر شائع ہوا

کی طرف سے

صدر کا انتخاب  صوبائی اسمبلیوں کے انتخابات سے پہلے ممکن نہیں،فواد چوہدری
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

رہنما پاکستان تحریک انصاف اور سابق وفاقی وزیر فواد چودھری نے کہا ہے کہ صدر کا انتخاب صوبائی اسمبلیوں کے چناؤ تک ممکن نہیں۔ایک اور ٹوئٹ میں ان کا کہنا تھا کہ صدر کا انتخاب جب تک صوبائی اسمبلیوں کے انتخابات نہیں ہو جاتے ممکن نہیں۔

ایسی صورت میں موجودہ صدر اس وقت تک صدر رہیں گے جب تک نئے صدر کو منتخب کرنے کا عمل مکمل نہیں ہو جاتا، آئین اس بارے میں واضح ہے۔

تحریک انصاف کے رہنما فواد چودھری کا کہنا ہے کہ گزشتہ 3 دن سے آٹے کے حصول کے لئے 6افرادجاں بحق ہو گئے ہیں۔ گزشتہ تین دنوں میں چھ لوگ جن میں ایک خاتون بھی شامل ہیں، آٹا لینے کے لئے قطار میں کھڑے ہوئے اور یہ قطار ان کے لئے موت کی قطار ثابت ہوئی۔ہمارے آزاد میڈیا کا حال یہ ہے کہ ایک پروگرام اس ظلم پر نہیں ہوا، نہ ہی کوئی حکمران خود کو جوابدہ سمجھتا ہے۔

 

 

علاقائی

مشروب ساز کمپنی کے ٹرک کو حادثہ ، عوام نے بوتلیں لوٹ لیں

ڈرائیور کے فرار ہونے کے بعد علاقہ مکینوں کی بڑی تعداد بوتلوں سے بھرے ٹرک کے پاس پہنچ گئی اور جس کے ہاتھ جتنی بوتلیں لگیں وہ لوٹ کر فرار ہوتا گیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

مشروب ساز کمپنی کے ٹرک کو حادثہ ، عوام نے بوتلیں لوٹ لیں

فیصل آباد میں مشروب ساز کمپنی کے ٹرک کو پیش آنے والے حادثے کے بعد عوام کی بڑی تعداد بوتلیں لوٹ کر لے گئی ۔ویڈیو بھی سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہو گئی۔

فیصل آباد مشروب سازکمپنی کے ڈلیوری ٹرک کو حادثہ پیش آیا، خوف کے باعث ڈرائیور بوتلوں سے بھرا ٹرک چھوڑ کر فرار ہو گیا۔ ڈرائیور کے فرار ہونے کے بعد علاقہ مکینوں کی بڑی تعداد بوتلوں سے بھرے ٹرک کے پاس پہنچ گئی اور جس کے ہاتھ جتنی بوتلیں لگیں وہ لوٹ کر فرار ہوتا گیا۔

حادثے کا شکار ہونے والے ٹرک کے قریب کھڑے ایک شخص نے عوام کے بوتلیں لوٹنے کے مناظر اپنے موبائل میں عکس بند کر لیے، ویڈیو سوشل میڈیا پر بھی پوسٹ کر دی  جو بہت تیزی سے وائرل ہو رہی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

پاک بحریہ کے جنگی جہاز کا سعودی عرب کی بندرگاہ کا دورہ

جدہ آمد پر رائل سعودی نیول فورسز کے اعلیٰ حکام اور پاکستانی سفارتی حکام نے پاک بحریہ کے جہاز کا پر تپاک استقبال کیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاک بحریہ کے جنگی جہاز  کا سعودی عرب کی بندرگاہ کا دورہ

پاک بحریہ کے پہلے ملجم کلاس جنگی جہاز پی این ایس بابر نے سعودی عرب کی بندرگاہ جدہ کا دورہ کیا اور رائل سعودی نیول فورسز کے جہاز کے ساتھ بحری مشق میں حصہ بھی لیا۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق جدہ آمد پر رائل سعودی نیول فورسز کے اعلیٰ حکام اور پاکستانی سفارتی حکام نے پاک بحریہ کے جہاز کا پر تپاک استقبال کیا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق کمانڈنگ آفیسر پی این ایس بابر کی ڈپٹی ویسٹرن فلیٹ کمانڈر رائل سعودی نیول فورسز سے ملاقات بھی ہوئی، جس میں باہمی دلچسپی کے امور بشمول دونوں ممالک کے مابین بحری اشتراک پرتبادلہ خیال کیا گیا۔

آئی ایس پی آر کا کہنا ہے کہ دورے کے اختتام پرپی این ایس بابر نے رائل سعودی نیول فورسز کے جہاز ایچ ایم ایس الریاض کے ساتھ بحری مشق میں حصہ لیا جبکہ اس مشق کا مقصد دونوں ممالک کے درمیان باہمی تعاون اورمضبوط دوستانہ تعلقات کوفروغ دینا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

عید کے موقع پر بہترین صفائی اور عوامی خدمت پر وزیراعظم کی وزیراعلیٰ پنجاب اور ان کی ٹیم کو شاباش

امید ہےعوامی خدمت کا یہ معیار مزید بہتر ہوگا، شہباز شریف

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

عید کے موقع پر بہترین صفائی اور عوامی خدمت پر وزیراعظم کی وزیراعلیٰ پنجاب  اور ان کی ٹیم کو شاباش

بڑی عید کے تین دن میں بہترین صفائی اور عوامی خدمت پر وزیراعظم شہبازشریف نے وزیراعلیٰ پنجاب مریم نواز اور ان کی ٹیم کو شاباش دی ہے۔

شہباز شریف نے شاباش دیتے ہوئے کہا کہ ”ویل ڈن پنجاب“، ”ویل ڈن مریم نواز“ اور ساتھی ہی یہ بھی کہا کہ شدید ترین گرمی میں عملےکی محنت قابل تعریف ہیں۔

وزیراعظم نے کہا کہ امید ہےعوامی خدمت کا یہ معیار مزید بہتر ہوگا، ڈرون کے استعمال سے لاہور نہر میں گندگی پھینکنے میں 80 فی صد کمی قابل ستائش ہے۔

شاعرانہ تبصرہ کرتے ہوئے شہباز شریف نے کہا کہ عرق ریزی کےساتھ عرق گلاب کا استعمال جاری رہنا چاہیے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll