جی این این سوشل

پاکستان

نگران وزیراعظم کا ابوظہبی میں قومی اور ثقافتی تاریخی مقام وحت الکرامہ کا دورہ

وحت الکرامہ یو اے ای کے ان ہیروز کی قربانیوں کی یاد میں تعمیر کیا گیا ہے جنہوں نے اپنے ملک کی خدمات میں اپنی جانیں نچھاور کیں

پر شائع ہوا

کی طرف سے

نگران وزیراعظم کا ابوظہبی میں قومی اور ثقافتی تاریخی مقام وحت الکرامہ کا دورہ
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

نگران وزیراعظم انوار الحق کاکڑ نے ابوظہبی میں قومی اور ثقافتی تاریخی مقام وحت الکرامہ کا دورہ کیا۔ وحت الکرامہ متحدہ عرب امارات کے ان ہیروز کی قربانیوں کی یاد میں تعمیر کیا گیا ہے جنہوں نے اپنے ملک کی خدمات میں اپنی جانیں نچھاور کیں۔

متحدہ عرب امارات پریزیڈنٹ کورٹ میں شہداء کے خاندانوں کے امور کے دفتر کے چیئرمین شیخ طیب بن محمد بن زید النہیان نے وزیراعظم کا استقبال کیا۔وزیراعظم نے گارڈ آف آنر کی پروقار تقریب میں شرکت کی۔

بعدازاں وزیراعظم نے یادگار شہداء پر پھولوں کی چادر چڑھائی۔یہ یادگار متحدہ عرب امارات کی قیادت، عوام اور بہادر فوجیوں کے درمیان اتحاد اور یکجہتی کی علامت ہے اور 31 پینلز پر مشتمل ہے۔ وزیراعظم نے وحت الکرامہ کا تفصیلی دورہ کیا جہاں انہیں یادگار کے بارے میں بریفنگ دی گئی۔

دورے کے اختتام پر وزیراعظم نے مہمانوں کی کتاب میں اپنے تاثرات نوٹ کیے، جس میں متحدہ عرب امارات کے بہادر شہداء کو خراج عقیدت پیش کیا گیا۔ 

جرم

کراچی ایئر پورٹ پر کسٹمز حکام کی کارروائی، اسمگل شدہ موبائل فونز اور دیگر سامان برآمد

ملزمان سے تلاشی کے دوران 28 عدد آئی فون، دو لیپ ٹاپ، دس کاٹن سوٹ اور دیگر قیمتی اشیاء برآمد ہوئیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کراچی ایئر پورٹ پر کسٹمز حکام کی کارروائی، اسمگل شدہ موبائل فونز اور دیگر سامان برآمد

کراچی ایئرپورٹ پر کسٹمز حکام نے ایک کارروائی کے دوران ملزمان سے لاکھوں روپے کے اسمگل شدہ موبائل فونز اور دیگر سامان برآمد کر لیا۔

ملزمان سے تلاشی کے دوران 28 عدد آئی فون، دو لیپ ٹاپ، دس کاٹن سوٹ اور دیگر قیمتی اشیاء برآمد ہوئیں۔

برآمد شدہ سامان کی مالیت لاکھوں روپے میں بتائی جا رہی ہے۔

کسٹمز حکام نے ملزمان کو گرفتار کر لیا ہے اور ان کے خلاف قانونی کارروائی شروع کر دی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

بنوں واقعہ: کے پی حکومت کا شفاف تحقیقات کیلئے کمیشن بنانے کا اعلان

کمیشن شفاف اور غیرجانبدار تحقیقات کرکے رپورٹ پیش کرےگا، ذمہ داروں کےخلاف قانونی کارروائی کی جائےگی، بیرسٹر سیف

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

بنوں واقعہ: کے پی حکومت کا شفاف تحقیقات کیلئے کمیشن بنانے کا اعلان

پشاور: خیبرپختونخوا حکومت نے بنوں واقعے کی شفاف تحقیقات کیلئے کمیشن بنانے کا اعلان کر دیا۔

وزیر اعلیٰ خیبرپختونخوا علی امین گنڈا پور نے بنوں میں جاری صورتحال کا نوٹس لیا، وزیراعلیٰ نے بنوں واقعے کی شفاف تحقیقات کیلئے کمیشن بنانے کا بھی اعلان کر دیا۔

مشیر اطلاعات خیبر پختونخوا بیرسٹر سیف نے کہا ہے کہ کمیشن شفاف اور غیرجانبدار تحقیقات کرکے رپورٹ پیش کرےگا، رپورٹ میں ذمہ داروں کی نشاندہی ہوجائےگی اور ذمہ داروں کےخلاف قانونی کارروائی کی جائےگی۔

انہوں نے کہا کہ کہ رپورٹ کو پبلک کیا جائےگا ،حساس مقامات پر عموماً سکیورٹی ہائی الرٹ رہتی ہے، خودکش حملے میں فوجی جوان اور شہری شہید ہوئے تھے، اس مقام کی حساس نوعیت بھی کل کے ناخوشگوار واقعے کی ایک وجہ بنی، موجودہ دہشت گردی کی لہر کے پیش نظر عوام سے انتہائی احتیاط سے کام لینے کی درخواست ہے۔

انہوں نے اپنے بیان میں مزید کہا ہے کہ پاکستان اور عوام دشمن عناصر حالات خراب کرنے کی تاک میں بیٹھے ہیں، ملک دشمن عناصر کو امن خراب کرنے کا موقع نہیں دینا چاہیے۔

پڑھنا جاری رکھیں

صحت

ایم ڈی کیٹ امتحان 22 ستمبر کو منعقد ہوگا

ایم ڈی کیٹ کا نصاب اگلے ہفتے پی ایم ڈی سی کی ویب سائٹ پر اپ لوڈ کر دیا جائے گا اور رجسٹریشن کے لیے رجسٹریشن پورٹل بھی کھلا رہے گا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ایم ڈی کیٹ امتحان 22 ستمبر کو منعقد ہوگا

لاہور: پاکستان میڈیکل اینڈ ڈینٹل کونسل (پی ایم ڈی سی) نے میڈیکل اور ڈینٹل کالجوں میں داخلے کے لیے میڈیکل اینڈ ڈینٹل کالج داخلہ ٹیسٹ (ایم ڈی کیٹ) 22 ستمبر 2024 (اتوار) کو منعقد کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

کونسل نے یہ بھی فیصلہ کیا ہے کہ ایم ڈی کیٹ کا نصاب اگلے ہفتے پی ایم ڈی سی کی ویب سائٹ پر اپ لوڈ کر دیا جائے گا اور رجسٹریشن کے لیے رجسٹریشن پورٹل بھی کھلا رہے گا۔

پی ایم ڈی سی کے صدر پروفیسر ڈاکٹر رضوان تاج نے کہا کہ طلباء کی سہولت کے لیے کونسل نے نصاب میں کوئی تبدیلی نہ کرنے کا فیصلہ کیا ہے، لہٰذا ایم ڈی کیٹ کا نصاب برقرار رہے گا اور پچھلے سال کی طرح ہی ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ کونسل نے تمام صوبائی سیکرٹریز کو ہدایت کی ہے کہ وہ ایم ڈی کیٹ امتحان کی تیاری شروع کر دیں۔

پروفیسر رضوان تاج نے کہا کہ یہ فیصلہ طلباء کے وسیع تر مفاد کو مدنظر رکھتے ہوئے کیا گیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ گزشتہ سال تقریباً 180,534 طلبہ امتحانات میں شریک ہوئے تھے، جبکہ اس سال 200,000 طلبہ کے امتحان میں بیٹھنے کا امکان ہے۔

پروفیسر رضوان تاج نے کہا کہ ایم ڈی سی اے ٹی پیپر مشکل انڈیکس کو بھی طلباء کی سہولت کے لیے میرٹ پر سمجھوتہ کیے بغیر ایڈجسٹ کیا جائے گا تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ تمام صوبوں نے طلبہ کو بغیر کسی پریشانی کے امتحانات کا انعقاد کیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll