جی این این سوشل

پاکستان

چلاس مسافر بس پر نامعلوم افراد کی فائرنگ سے 8 افراد جاں بحق ،متعدد زخمی

قانون نافذ کرنے والے اداروں سے ملنے والی معلومات کے مطابق نامعلوم حملہ آوروں نے بس پر بندوق سے حملہ کیا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

چلاس  مسافر بس پر نامعلوم افراد کی فائرنگ سے 8 افراد جاں بحق ،متعدد زخمی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

چلاس: گلگت بلتستان کے شہر چلاس میں ہفتہ کے روز ایک افسوسناک واقعہ پیش آیا جب حملہ آوروں نے مسافر بس کو نشانہ بنایا جس کے نتیجے میں کم از کم آٹھ افراد جاں بحق اور دو درجن سے زائد افراد زخمی ہوگئے۔

قانون نافذ کرنے والے اداروں سے ملنے والی معلومات کے مطابق، نامعلوم حملہ آوروں نے بس پر بندوق سے حملہ کیا، جس کے نتیجے میں بس آگ لگ گئی۔ زخمیوں میں خواتین اور بچے بھی شامل ہیں۔ نشانہ بننے والی بس وادی غذر سے راولپنڈی جارہی تھی۔ذرائع کا کہنا ہے کہ 26 زخمیوں کو ضروری طبی امداد کے لیے ریجنل ہیڈ کوارٹر ہسپتال چلاس منتقل کر دیا گیا ہے۔

صورتحال پر فوری ردعمل ظاہر کرتے ہوئے، پولیس جائے وقوعہ پر پہنچ گئی ہے اور ایک گھیرا قائم کر کے واقعے کی مزید تفتیش کے لیے اقدامات کر رہے ہیں۔

دنیا

اسرائیل کے ساتھ تنازعہ، بولیویا اور کولمبیا کے صدور نے برازیلی صدر کی حمایت کر دی

غزہ میں ہزاروں بچوں، خواتین اور بزرگ شہریوں کو بزدلانہ طور پر قتل کر دیا گیا ہے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

اسرائیل کے ساتھ تنازعہ، بولیویا اور کولمبیا کے صدور نے برازیلی صدر کی حمایت کر دی

لاپاز: غزہ میں اسرائیلی فوجی کارروائی کو ہالوکاسٹ سے تشبیہ دینے پر برازیل اور اسرائیل کے درمیان پیدا ہونے والے تنازعے میں بولیویا اور کولمبیا کے صدور نے بھی برازیلی صدر کی حمایت کر دی۔

الجزیرہ کے مطابق بولیویا کے صدر لوئس آرس نے برازیل کے صدر لوئیز اناسیو لولا ڈا سلوا کے ساتھ یکجہتی اور حمایت کا اظہار کیا ہے اور کہا ہے کہ جب انہوں نے غزہ میں اسرائیل کی کارروائیوں کا یہودیوں کے خلاف ہٹلر کی کارروائیوں سے موازنہ کیا تو وہ سچ بول رہے تھے ۔بولیویا کے صدر نے ایکس پر جاری بیان میں کہا کہ جو لوگ اس وقت غزہ میں جاری بربریت سے لاتعلق ہیں تاریخ ان کو معاف نہیں کرے گی۔

قبل ازیں کولمبیا کے صدر گسٹاو پیٹرو نے بھی کہا تھا کہ برازیلی صدر نے غزہ میں اسرائیلی فوجی کارروائیوں کا ہولوکاسٹ سے موازنہ کر کے سچ بولا ہے ۔کولمبیا کے صدر نے بھی ایکس پر جاری بیان میں کہا کہ میں اس معاملے پر برازیل کے صدر سے مکمل یکجہتی کا اظہار کرتا ہوں۔ غزہ میں ہزاروں بچوں، خواتین اور بزرگ شہریوں کو بزدلانہ طور پر قتل کر دیا گیا ہے اور وہاں نسل کشی کی جارہی ہے ۔اسرائیلی حکومت نے برازیل کے صدر ناپسندیدہ شخصیت قرار دیا ہے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

تحریک انصاف کا آئندہ 2ہفتوں میں انٹراپارٹی انتخابات کرانے کا فیصلہ

تحریک انصاف نے انٹرا پارٹی الیکشن کروانے کی تیاریاں شروع کردی ہیں، ذرائع

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

تحریک انصاف کا آئندہ 2ہفتوں میں انٹراپارٹی انتخابات کرانے کا فیصلہ

پاکستان تحریک انصاف ( پی ٹی آئی) نے 15 روز میں انٹرا پارٹی الیکشن کروانے کا فیصلہ کرلیا۔

ذرائع کے مطابق تحریک انصاف نے انٹرا پارٹی الیکشن کروانے کی تیاریاں شروع کردی ہیں، پی ٹی آئی اگلے 15 دن کے اندر انٹرا پارٹی انتخابات کروائے گی۔ فروری کے آخر یا مارچ کے آغاز میں انٹرا پارتی الیکشن کرائے جائیں گے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ پی ٹی آئی نے انٹرا پارٹی الیکشن کے حوالے سے شیڈیول تیار کر لیا۔ چاروں صوبوں، اسلام آباد اورگلگت بلتستان میں انٹرا پارٹی الیکشن منعقد کئے جائیں گے۔انٹرا پارٹی الیکشن منظور ہونے کے بعد پی ٹی آئی بطور جماعت ضمنی انتخابات میں حصہ لے سکے گی۔

ذرائع نے بتایا کہ بانی پی ٹی آئی عمران خان کے پینل سے بیرسٹر گوہر کو چئیرمین نامزد کیا گیا ہے، پی ٹی آئی کے انٹرا پارٹی الیکشن میں چیف الیکشن کمشنر رؤف حسن ہوں گے جبکہ الیکشن وفاق اور چاروں صوبوں میں بیک وقت منعقد کیے جائیں گے۔ 

واضح رہے کہ الیکشن کمیشن نے پی ٹی آئی کے انٹرا پارٹی الیکشن کو کالعدم قرار دیا تھا۔

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

سعودی یوم تاسیس کی مناسبت سے سٹار فٹبالروں کی روائتی لباس میں تصاویر وائرل

 جشن میں سعودی عرب کے روایتی نغمے اور رقص پیش کیا گیا ہے جبکہ کلب میں سعودی جھنڈیوں سے مزین کیا گیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سعودی  یوم تاسیس کی مناسبت سے  سٹار فٹبالروں کی روائتی  لباس میں تصاویر وائرل

سعودی عرب کے یوم تاسیس کی مناسبت سے الہلال فٹبال کلب اور الاتحاد فٹبال کلب نے جشن مناتے ہوئے سٹار فٹبالروں کی سعودی لباس میں تصاویر جاری کی ہیں۔

الہلال کلب نے یوم تاسیس کا جشن کلب کے صدر دفتر میں کیا ہے جس میں سٹار فٹبالر نیمار نے سعودی روایتی لباس میں شرکت کی ہے۔

 جشن میں سعودی عرب کے روایتی نغمے اور رقص پیش کیا گیا ہے جبکہ کلب میں سعودی جھنڈیوں سے مزین کیا گیا۔

دوسری طرف الاتحاد کلب نے ایکس پر اپنے اکاؤنٹ میں یوم تاسیس کی ویڈیو جاری کی ہے جس میں سٹار فٹبالر کریم بنزیما سعودی روایتی لباس میں ملبوس نظر آئے۔

الاتحاد فٹبال کلب نے یوم تاسیس پر سعودی قیادت اور عوام کو مبارکباد پیش کرتے ہوئے کہا ہے کہ تین صدیوں پر محیط تاریخ پر ہمیں فخر و ناز ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll