جی این این سوشل

پاکستان

پاکستان اور امریکہ کے درمیان مختلف معاملات پر بات چیت کا سلسلہ جاری ہے ،ترجمان دفتر خارجہ

اسی طرح امریکی اول نائب وزیرخارجہ الیزیبیتھ ہورسٹ  بھی اسی مہینے کی نو تاریخ کو پاکستان کا دورہ کریں گے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستان اور امریکہ کے درمیان مختلف معاملات پر بات چیت کا سلسلہ جاری ہے ،ترجمان دفتر خارجہ
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

پاکستان اور امریکہ کے درمیان مختلف معاملات پر بات چیت کا سلسلہ جاری ہے اور باہمی دورے اس مقصد کا حصہ ہیں۔

دفترخارجہ کی ترجمان ممتاز زہرا بلوچ نے ذرائع ابلاغ کے سوالات کے جواب میں کہا ہے کہ آئندہ دنوں میں متعدد دورے ہوں گے ۔

امریکی نائب وزیرخارجہ برائے آبادی ، مہاجرین اورنقل مکانی جو لیٹا والز نوئز  کل تین روزہ دورے پر پاکستان پہنچ رہی ہیں جبکہ افغانستان کے بارے میں امریکی خصوصی نمائندے ٹام ویسٹ جمعرات کے دن اسلام آباد آئیں گے۔

اسی طرح امریکی اول نائب وزیرخارجہ الیزیبیتھ ہورسٹ  بھی اسی مہینے کی نو تاریخ کو پاکستان کا دورہ کریں گے۔

ترجمان نے مزید کہاکہ یہ دورے متعدد امور پر امریکہ کے ساتھ جاری مذاکرات کا حصہ ہیں۔

جرم

تھانہ ایکسائز مردان ریجن کی کارروائی، 36 کلوگرام چرس برآمد

کارروائی مردان ملاکنڈ روڈ پر کی گئی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

تھانہ ایکسائز مردان ریجن کی کارروائی، 36 کلوگرام چرس برآمد

پشاور: تھانہ ایکسائز مردان ریجن نے مردان ملاکنڈ روڈ پر کارروائی کرتے ہوئے 36 کلوگرام چرس برآمد کرلی۔ محکمہ ایکسائز خیبر پختونخوا کے ترجمان کے مطابق ڈائریکٹر جنرل ایکسائز اکمل خان خٹک کی ہدایت پر منشیات سمگلرزکے خلاف کریک ڈاؤن جاری ہے۔

ترجمان کے مطابق کارروائی مردان ملاکنڈ روڈ پر کی گئی جہاں دوران تلاشی ایک گاڑی سے 36 کلوگرام چرس برآمد کرلی گئی، مزید تفتیش اور قانونی کارروائی کےلیے تھانہ ایکسائز مردان ریجن میں مقدمہ درج کیا گیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

سعودی عرب کا غزہ میں جنگ بندی کی قرار داد کو ویٹو کرنے پراظہار افسوس

سلامتی کونسل میں اصلاحات کی زیادہ ضرورت ہے تاکہ عالمی سطح پر حقیقی معنوں میں امن وسلامتی کے قیام کی راہ ہموارہو سکے، سعودی وزارت خارجہ

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سعودی عرب کا غزہ میں جنگ بندی کی قرار داد کو ویٹو کرنے پراظہار افسوس

سعودی عرب کی جانب سے غزہ پٹی اور گرد ونواح میں فوری جنگ بندی کا مطالبہ کرنے والی قرار داد کے مسودے کو ویٹو کرنے پر افسوس کا اظہار کیا گیا ہے۔

سعودی خبر رساں ایجنسی ایس پی اے کے مطابق سعودی وزارت خارجہ کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ عوامی جمہوریہ الجزائر کی جانب سے سلامتی کونسل میں غزہ پٹی پرفوری جنگ بندی کا مطالبہ کیا گیا تھا۔

وزارت خارجہ کی جانب سے جاری بیان میں اس بات پر زور دیا گیا کہ سلامتی کونسل میں پہلے سے زیادہ اصلاحات کی زیادہ ضرورت ہے تاکہ عالمی سطح پر حقیقی معنوں میں امن وسلامتی کے قیام کی راہ ہموارہو سکے جس کے لیے دہراہ معیار ختم کرنا ہو گا۔

مملکت نے غزہ پٹی اور اس کے گرد ونواح میں بگڑتے ہوئے حالات اور بین الاقوامی امن و سلامتی کے لیے خطرہ بننے والی عسکری کارروائیوں میں اضافے سے بھی خبردار کیا جس کے باعث مسئلہ فلسطین کے پرامن حل کی راہ میں رکاوٹیں کھڑی ہو رہی ہیں۔

واضح رہے کہ امریکا نے غزہ میں جنگ بندی کی قرارداد ایک بار پھر ویٹو کر دی ہے۔ امریکا نے سلامتی کونسل میں غزہ میں جنگ بندی سے متعلق الجزائر کی قرارداد ویٹو کی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

جنوبی افریقہ میں 29 مئی کو عام انتخابات کے انعقاد کا اعلان

اپنے ووٹ کے جمہوری حق کا استعمال کریں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

جنوبی افریقہ میں 29 مئی کو عام انتخابات کے انعقاد کا اعلان

جوہانسبرگ: جنوبی افریقہ میں 29 مئی کو عام انتخابات کے انعقاد کا اعلان کیا گیا ہے۔بدھ کو ذرائع ابلاغ کے مطابق جنوبی افریقہ کے صدر سیرل رامافوسا نے ملک میں انتخابات کے انعقاد کا اعلان کرتے ہوئے کہا ہے کہ جنوبی افریقہ میں پارلیمان کے انتخاب کے لیے 29 مئی 2024 کو انتخابات ہوں گے، جس کے نتیجے میں صدر کا انتخاب کیا جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ ہماری آئینی ذمہ داری کی تکمیل کے علاوہ، یہ آنے والے انتخابات ہمارے جمہوری سفر کا جشن بھی ہیں اور مستقبل کا عزم جو ہم سب چاہتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ میں تمام جنوبی افریقیوں سے اپیل کرتا ہوں کہ وہ اپنے ووٹ کے جمہوری حق کا استعمال کریں اور ان لوگوں کے لیے جو قانون کی مکمل پابندی کے ساتھ پرامن طریقے سے ایسا کرنے کی مہم چلائیں گے۔

مقامی ذرائع ابلاغ کے مطابق رائے عامہ کے جائزوں کے ساتھ یہ عمل تاریخی ثابت ہو سکتا ہے، جائزوں کے مطابق جنوبی افریقہ کی تین دہائیوں کی جمہوریت میں پہلی بار ملک گیر انتخابات کے لئے رامافوسا کی اے این سی پارٹی کو 50 فیصد سے بھی کم ووٹ ملے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll