جی این این سوشل

پاکستان

190 ملین پاؤنڈ اسکینڈل،بشریٰ بی بی کی ضمانت میں 13 دسمبر تک توسیع

شریٰ بی بی کی گرفتاری کے لیے چیئرمین نیب نے وارنٹ گرفتاری جاری نہیں کیے، نیب

پر شائع ہوا

کی طرف سے

190 ملین پاؤنڈ اسکینڈل،بشریٰ بی بی کی ضمانت میں 13 دسمبر تک توسیع
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

190 ملین پاؤنڈ اسکینڈل، احتساب عدالت نے بانی چیئرمین پی ٹی آئی اور بشریٰ بی بی کی ضمانتوں میں 13 دسمبر تک توسیع کر دی۔

احتساب عدالت کے جج محمد بشیر نے ان دونوں ریفرنسز کی سماعت اڈیالہ جیل میں قائم خصوصی عدالت میں کی، سابق وزیر اعظم اور بشریٰ بی بی بھی کمرہ عدالت موجود تھیں۔

نیب ٹیم نے عدالت کو بتایا کہ بشریٰ بی بی کی گرفتاری کے لیے چیئرمین نیب نے وارنٹ گرفتاری جاری نہیں کیے، فوری گرفتاری کا امکان نہیں تاہم وکیل صفائی نے عبوری ضمانت کی درخواست واپس نا لینے کا بیان دیتے ہوئے موقف اختیار کیا کہ نیب عدم گرفتاری کا بیان دے یا عدالت ضمانت اور ہر تاریخ پر پیشی کے لیے ضمانتی مچلکہ چاہیے تو ہم جمع کرانے کو تیار ہیں۔

عدالت نے سماعت ملتوی کرتے ہوئے فریقین کے وکلاء کو ہدایت کی کہ وہ آئندہ تاریخ پر دلائل کی تیاری کے ساتھ آئیں اور توشہ خانہ ریفرنس میں عبوری ضمانتوں میں توسیع کر دی گئی۔

سابق چیئرمین پی ٹی آئی نے ہفتے میں ایک بار دونوں بیٹوں سے ٹیلی فونک گفتگو اور ورزش کے لیے میٹ فراہمی کی درخواست بھی دائر کی ہے۔

سماعت کے بعد بشریٰ بی بی،علیمہ خان،عظمیٰ خانم،مورین خانم،وکلاء حامد خان،بابر اعوان،عمیر نیازی،سردار لطیف خان کھوسہ نے سابق وزیر اعظم سے ملاقات کی۔

ٹیکنالوجی

نیوٹیک کے دائرہ کار کو بڑھانے میں یونیورسٹیوں کو شامل کیا جائے ،وزیر تعلیم

نگران وزیر تعلیم  مددعلی سندھی نے فنی اور پیشہ وارانہ تربیت کے قومی کمیشن کو ہدایت کی ہے کہ کمیشن کے پروگراموں میں خصوصی افراد اور خواجہ سراؤں کے کوٹے میں اضافہ کیاجائے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

نیوٹیک کے دائرہ کار کو بڑھانے میں یونیورسٹیوں کو شامل کیا جائے ،وزیر تعلیم

نگران وزیر تعلیم  مددعلی سندھی نے فنی اور پیشہ وارانہ تربیت کے قومی کمیشن کو ہدایت کی ہے کہ کمیشن کے پروگراموں میں خصوصی افراد اور خواجہ سراؤں کے کوٹے میں اضافہ کیاجائے ۔

ادارے کے آج اسلام آباد میں اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے انہوں نے کہاکہ اس کے دائرہ کار کوصوبوں تک بڑھایا جائے انہوں نے کہاکہ نیوٹیک کے دائرہ کار کو بڑھانے میں یونیورسٹیوں کو شامل کرنا دانشمندی ہوگی۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

بلوچستان میں تین پارٹیوں کی مخلوط حکومت بننے گی

وزیر اعلیٰ بلوچستان کا تعلق پیپلز پارٹی سے ہو گا جبکہ سینئر وزراء کا تعلق مسلم لیگ ن سے ہوگا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

بلوچستان میں تین پارٹیوں کی مخلوط حکومت بننے گی

کوئٹہ: پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) اور پاکستان مسلم لیگ (ن) کے درمیان وفاقی حکومت سازی کے معاملات پر اتفاق ہونے کے بعد اب بلوچستان میں صوبائی حکومت کے خدوخال بھی واضح ہونا شروع ہوگئے ہیں۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق بلوچستان میں پیپلز پارٹی، مسلم لیگ ن اور بلوچستان عوامی پارٹی (بی اے پی) پر مشتمل تین جماعتی مخلوط حکومت بنے گی۔

اطلاعات کے مطابق جمعیت علمائے اسلام (جے یو آئی)، نیشنل پارٹی، بلوچستان نیشنل پارٹی (بی این پی) اور بی این پی عوامی کے اپوزیشن میں بیٹھنے کا امکان ہے۔

اطلاعات میں یہ بھی بتایا گیا ہے کہ ایک سے دو روز میں حکومت سازی کے معاملات کو حتمی شکل دینے کے بعد وزیر اعلیٰ کے نام کا اعلان کر دیا جائے گا۔

وزیر اعلیٰ بلوچستان کا تعلق پیپلز پارٹی سے ہو گا جبکہ سینئر وزراء کا تعلق مسلم لیگ ن سے ہو گا۔

گورنر بلوچستان کی تقرری مسلم لیگ (ن) سے کی جائے گی جب کہ اسپیکر اسمبلی بھی مسلم لیگ (ن) سے اور ڈپٹی اسپیکر بی اے پی سے ہوگا۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ماہرین فلکیات نے پاکستان میں رمضان المبارک کی ممکنہ تاریخ بتا دی

ماہرین فلکیات کا کہنا ہے کہ ایک مخصوص اندازے کے مطابق پاکستان میں یکم رمضان المبارک 11 مارچ کو ہوگا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ماہرین فلکیات نے پاکستان میں رمضان المبارک کی ممکنہ تاریخ بتا دی

ماہرین فلکیات اور ماہرین موسمیات نے مل کر پاکستان میں رمضان المبارک کے آغاز کی ممکنہ تاریخ بتادی ہے۔

ماہرین فلکیات کا کہنا ہے کہ پاکستان میں یکم رمضان المبارک 11 مارچ کو ہوگا لہذا ابھی تک حتمی تاریخ کا اعلان مرکزی رویت ہلال کمیٹی چاند نظر آنے کے بعد ہی  کرے گی۔

دوسری جانب ماہرین کا کہنا ہے کہ 26 سال بعد رمضان المبارک کی سردیوں میں آمد ہو گی، تاہم ابتدائی دو سال تک رمضان کا آخری حصہ موسم بہار میں ہوگا۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll