جی این این سوشل

پاکستان

صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی کا بین الاقوامی انسانی حقوق کی تقریب سے خطاب

صدر مملکت نے کہا کہ جب بھی اقلیتوں کے خلاف کوئی واقعہ ہوتا ہے تو پوری ریاستی انتظامیہ حرکت میں آجاتی ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی کا بین الاقوامی انسانی حقوق کی تقریب سے خطاب
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

صدر مملکت ڈاکٹڑ  عارف علوی نے کہا ہے کہ اقلیتوں سمیت معاشروں کے مختلف طبقوں کے حقوق کے تحفظ کیلئے پاکستان کے پاس جامع قانون موجود ہے۔

انہوں نے آج اسلام آباد میں بین الاقوامی انسانی حقوق کے سلسلے میں ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ جب بھی اقلیتوں کے خلاف کوئی واقعہ ہوتا ہے تو پوری ریاستی انتظامیہ حرکت میں آجاتی ہے۔

صدر نے ایک ایسا نظام قائم کرنے پر بھی زور دیا جس میں جنگ کی کوئی گنجائش نہ ہو۔ انہوں نے غزہ میں صورتحال پر گہری تشویش ظاہر کرتے ہوئے کہا کہ خواتین اور بچوں سمیت نہتے لوگوں کو شہید کیا جارہا ہے۔

انسانی حقوق کے نگران وزیر خلیل جارج نے اس موقع پر کہا کہ اقلتیں آزادانہ طور پر اپنی مذہبی رسومات کی ادائیگی کررہی ہیں اور اپنے تہوار منارہی ہیں جو ملک میں آزادی اور سیکورٹی کے احساس کا مظہر ہے۔

دنیا

حماس کا بڑا فیصلہ، غزہ جنگ بندی مذاکرات سے دستبردار ہونے کا اعلان

اسرائیل کی جانب سے غزہ میں قتل عام کرنے اور مذاکرات میں اس کے غیر سنجیدہ رویے کی وجہ سے جنگ بندی کے مذاکرات سے دستبردار ہوئے ہیں، حماس

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

حماس کا بڑا فیصلہ، غزہ جنگ بندی مذاکرات سے دستبردار ہونے کا اعلان

حماس کا بڑا فیصلہ، غزہ جنگ بندی مذاکرات سے دستبردار ہونے کا اعلان کر دیا

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق حماس کے ایک سینیئر اہلکار نے کہا ہے وہ اسرائیل کی جانب سے غزہ میں قتل عام کرنے اور مذاکرات میں اس کے غیر سنجیدہ رویے کی وجہ سے غزہ تنازع پر ہونے والی جنگ بندی کے مذاکرات سے دستبردار ہو گیا ہے۔

سینئر عہدیدار کے مطابق حماس کے سیاسی رہنما اسمعیل ہنیہ نے بین الاقوامی ثالثوں قطر اور مصر کو جنگ بندی کے حوالے سے جاری مذاکرات سے دستبردار ہونے کے بارے میں بتادیا جسے مئی میں امریکی صدر جو بائیڈن نے پیش کیا تھا۔

اسمعیل ہنیہ نے کہا کہ حماس قابض (اسرائیل) کی جانب سے سنجیدگی کے فقدان، تاخیر اور رکاوٹ کی مسلسل پالیسی اور غیر مسلح شہریوں کے خلاف جاری قتل عام کی وجہ سے مذاکرات کو روک دے گی۔

ان کا کہنا تھا کہ حماس نے ایک معاہدے تک پہنچنے اور جارحیت کو ختم کرنے کے لیے بڑی لچک دکھائی ہے اور جب قابض حکومت جنگ بندی کے معاہدے اور قیدیوں کے تبادلے کے معاہدے تک پہنچنے میں سنجیدگی کا مظاہرہ کرے گی تو وہ مذاکرات دوبارہ شروع کرنے کے لیے تیار ہے۔

اسمعیل ہنیہ نے ہفتے کو ایک بیان میں کہا کہ انہوں نے ثالثوں اور دیگر ممالک کو فون کیا ہے کہ وہ اسرائیل پر حملے روکنے کے لیے دباؤ ڈالیں۔

دوسری جانب اسرائیل نے کہا کہ محمد دیف، جسے وہ 7 اکتوبر کے حملوں کے ’ماسٹر مائنڈ‘ میں سے ایک سمجھتا ہے، جنوبی غزہ میں المواسی کیمپ پر کیے گئے حملوں کا ہدف تھا جہاں دوسرے اضلاع سے ہزاروں کی تعداد میں بے گھر فلسطینی جمع ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

مسلم لیگ ن کے قائد نواز شریف نے مری میں اہم اجلاس طلب کر لیا

نواز شریف نے پارٹی قیادت سمیت وزیر اعظم شہباز شریف اور وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز کو کو مری بلا لیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

مسلم لیگ ن کے قائد نواز شریف نے مری میں اہم اجلاس طلب کر لیا

قائد مسلم لیگ (ن) میاں نواز شریف نے پارٹی کا ہنگامی اجلاس طلب کر لیا۔

نواز شریف نے پارٹی قیادت سمیت وزیر اعظم شہباز شریف اور وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز کو کو مری بلا لیا ،پارٹی کے سینئر ارکان بھی اجلاس میں شریک ہوں گے۔ اجلاس میں موجودہ سیاسی صورتحال اور پنجاب کابینہ میں توسیع کے حوالے سے بات چیت کی جائے گی۔

اجلاس میں مسلم لیگ ن کے بیانیے، سیاسی سرگرمیوں اور تنظیم سازی پر بھی فیصلے کئے جائیں گے۔ مسلم لیگ ن کی قانونی ٹیم سپریم کورٹ فیصلے پر بریفنگ دے گی، پارٹی اجلاس میں اہم فیصلوں کا امکان ہے۔

خیال رہے کہ مخصوص نشستوں سے متعلق کیس میں سپریم کورٹ کے فیصلے کے بعد ن لیگی رہنماؤں کے سخت بیانات سامنے آئے ہیں جبکہ فیصلے کی روشنی میں ن لیگ قومی اسمبلی سے اکثریت کھو چکی ہے جبکہ پنجاب اسمبلی میں اس کی پوزیشن مستحکم ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

علاقائی

ٹی ایل پی دھرنا: ٹریفک درہم برہم، نظام زندگی مفلوج

ٹی ایل پی کے رہنماوں اور کارکنان کا حکومت سے مطالبہ ہے کہ اسرائیلی وزیراعظم نیتن یاہو کو سرکاری طور پر دہشت گرد قرار دیا جائے

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ٹی ایل پی دھرنا:  ٹریفک درہم برہم،   نظام زندگی مفلوج

اسلام آباد: فیض آباد کے مقام پر تحریک لبیک پاکستان (ٹی ایل پی) کی طرف سے جاری احتجاج اور دھرنے سےعوام کی روز مرہ زندگی اجیرن ہو گئی ارو مشکلات میں اضافہ ہو گیا۔

ایمبولینسوں کو شہر کے اہم اسپتالوں کو جانے والی سڑک سے گزرنے میں بھی پریشانی کا سامنا ہے۔ ٹی ایل پی کے کارکنوں کی جانب سے بہت زیادہ ہجوم اور سڑکوں کی بندش کی وجہ سے عوام کو مشکلات کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔

وہ لوگ جو فیض آباد پوائنٹ کے قریب رہتے ہیں یا اسلام آباد یا آس پاس کے علاقوں میں جانے کے لیے اس موڑ کو استعمال کرتے ہیں وہ متبادل راستے استعمال کرنے پر مجبور ہیں، بدقسمتی سے ان کے پاس کوئی متبادل نہیں ہے۔

لوگوں کا کہنا ہے کہ فلسطینیوں کے حق میں احتجاج ضرور ہونا چاہیے لیکن اس کا یہ مطلب نہیں کہ مقامی شہریوں کو مشکلات میں ڈالا جائے۔

ایک مقامی رہائشی بشیر احمد کا کہنا تھا کہ’یہ ایک مذہبی اور سیاسی جماعت ہے اور سڑکیں بلاک کرنا اس جماعت کو زیب نہیں دیتا، کیونکہ اس کا تعلق بنیادی طور پر مذہب سے ہے۔

ٹی ایل پی کے رہنماوں اور کارکنان کا حکومت سے مطالبہ ہے کہ اسرائیلی وزیراعظم نیتن یاہو کو سرکاری طور پر دہشت گرد قرار دیا جائے اور پاکستانی حکام کو قائل کیا جائے کہ وہ غزہ کے لوگوں کو خوراک اور بنیادی اشیاء کی فراہمی یقینی بنائیں۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll