جی این این سوشل

پاکستان

نگران وزیر اعلی پنجاب محسن نقوی کی عراق کے سفیر سے ملاقات

ملاقات میں باہمی دلچسپی کے اموراوردوطرفہ تعلقات بڑھانے کے حوالے سے تبادلہ خیال کیاگیا اورمذہبی سیاحت اور ثقافت کے فروغ پر بھی بات چیت کی گئی

پر شائع ہوا

کی طرف سے

نگران وزیر اعلی پنجاب محسن نقوی کی عراق کے سفیر سے ملاقات
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

نگران وزیراعلی پنجاب محسن نقوی سے عراق کے سفیر حامد عباس لفطانے ملاقات کی جس میں باہمی دلچسپی کے اموراوردوطرفہ تعلقات بڑھانے کے حوالے سے تبادلہ خیال کیاگیا اورمذہبی سیاحت اور ثقافت کے فروغ پر بھی بات چیت کی گئی۔

وزیر اعلی نے عراق کے سفیر سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ عراق کے ساتھ پاکستان کے دیرینہ برادرانہ تعلقات ہیں۔عراق اور پاکستان کے عوام میں عقیدت،محبت اوراخلاص کے رشتے ہیں۔مذہبی سیاحت کے فروغ کا بہت پوٹینشل ہے۔وزیر اعلی محسن نقوی نے کہا کہ پنجاب نے سرمایہ کاری کیلئے سازگار ماحول فراہم کیا ہے۔ لاہور میں سرمایہ کاری کیلئے فسیلییٹیشن سنٹر قائم کیا گیا ہے۔سنٹر میں 20 وفاقی و صوبائی محکموں کے دفاتر ایک چھت تلے موجود ہیں اور بیرونی سرمایہ کاروں کیلئے 106 این او سیز دو ہفتے میں جاری کئے جائیں گے۔

انہوں نے کہا کہ ایسے سنٹرزز راولپنڈی، ملتان، گوجرانولہ اور دیگر بڑے شہروں میں ایک ماہ میں فعال ہونگے۔ محسن نقوی نے کہا کہ عراق اورپنجاب کے درمیان مذہبی سیاحت کے فروغ کیلئے تیزی سے اقدامات کرنے کی ضرورت ہے۔عراقی سفیر نے وزیراعلی محسن نقوی کہا کہ مذہبی سیاحت کے فروغ کیلئے قابل قدر خدمات سرانجام دے رہے ہیں۔باہمی برادرانہ تعلقات کو مزید مستحکم اور پنجاب میں موجود سرمایہ کاری کے مواقع سے فائدہ اٹھانا چاہتے ہیں۔

 

پاکستان

این اے 15 مانسہرہ ، انتخابی عذرداری کیس میں نواز شریف کی درخواست خارج

الیکشن کمیشن نے نواز شریف کو الیکشن ٹریبونل سے رجوع کرنے کی ہدایت کر دی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

این اے 15 مانسہرہ ، انتخابی عذرداری کیس میں نواز شریف کی درخواست  خارج

الیکشن کمیشن نے قومی اسمبلی کے حلقہ این اے 15 مانسہرہ انتخابی عزرداری کے کیس میں نواز شریف کی درخواست خارج کردی۔

الیکشن کمیشن کی جانب سے سابق وزیراعظم کو الیکشن ٹریبونل سے رجوع کرنے کی ہدایت کی گئی ہے۔

الیکشن کمیشن نے ریٹرننگ افسرکو 3 دن میں حتمی نتیجہ مرتب کرنے کا حکم دیا گیا ہے۔

این اے 15 مانسہرہ سے نواشریف کو پی ٹی آئی کے حمایت یافتہ آزاد امیدوار شہزادہ گستاسپ نے شکست دی تھی۔

گستاسپ خان نے ایک لاکھ 5 ہزار 249 جبک ہنوازشریف نے 80 ہزار 382 ووٹس حاصل کیے تھے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

جرم

وزیر اعلی سندھ مراد علی شاہ کا جرائم کی روک تھام کیلئے بڑا اقدام

مراد علی شاہ نے کہا کہ اس حوالے سے پنجاب اور بلوچستان کی حکومتوں کے تعاون سے ایک مشترکہ کارروائی کا آغاز کیا جائے گا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

وزیر اعلی سندھ مراد علی شاہ کا جرائم کی روک تھام کیلئے بڑا اقدام

کراچی : سندھ کے نو  منتخب وزیر اعلیٰ سید مراد علی شاہ نے کہا ہے کہ عوام کے جان و مال کا تحفظ  حکومت کی اولین ترجیح ہے۔

 وزیر اعلی سندھ مراد علی شاہ نے آج کراچی میں عہدہ سنبھالنے کے بعد امن و امان کے بارے میں ایک اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے سکھر اور لاڑکانہ کے اضلاع سے ڈاکوؤں اور کرائم کے خاتمے پر زور دیا ۔ 

 انہوں نے کہا کہ اس حوالے سے پنجاب اور بلوچستان کی حکومتوں کے تعاون سے ایک مشترکہ کارروائی کا آغاز کیا جائے گا۔

مراد علی شاہ نے کہا کہ انہیں صوبے میں سٹریٹ کرائم کی صورتحال پر تشویش ہے ۔انہوں نے متعلقہ افسران کو ایسے جرائم کی روک تھام کےلئے سخت کارروائی کرنے اور امن عامہ بہتر بنانے کی ہدایت کی۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

آرمی چیف جنرل سید عاصم منیر سے اے ایس پی شہر بانو نقوی کی ملاقات

آرمی چیف کی شہربانو کی بے لوث لگن اور ایک غیر مستحکم صورتحال کو دور کرنے میں پیشہ ورانہ مہارت کی تعریف

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

آرمی چیف جنرل سید عاصم منیر سے اے ایس پی شہر بانو نقوی کی ملاقات

آرمی چیف جنرل سید عاصم منیر سے اے ایس پی شہر بانو نقوی کی ملاقات، آرمی چیف کی شہربانو کی بے لوث لگن اور ایک غیر مستحکم صورتحال کو دور کرنے میں پیشہ ورانہ مہارت کی تعریف کی، نڈر افسر نے 26 فروری 2024 کو لاہور کے اچھرہ بازار کے مشکل ماحول سے ایک خاتون کو نکالا۔

آرمی چیف نے اسلام کے حسن سلوک اور احسان کے ابدی پیغام پر بھی روشنی ڈالی۔انہوں نے کہا کہ تحفظات اور شکایات کے حل کےلئے قانونی راستے میسر ہوتے ہوئے قانون کو ہاتھ میں نہیں لینا چاہیے۔ بدعت کی بنیاد پر من مانی کارروائیاں معاشرے کے نقطہ نظر کو کمزور کرتی ہیں۔

آرمی چیف جنرل عاصم منیر نے کہا کہ پاکستانی خواتین زندگی کے تمام شعبوں میں اہم کردار ادا کر رہی ہیں۔ آزادی کے بعد سے، پاکستانی خواتین نے اپنی قابلیت، استقامت اور عزم کی وجہ سے اندرون اور بیرون ملک خود کو ممتاز کیا ہے۔ انہوں نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ خواتین پاکستان کے معاشرے کا ایک انمول حصہ ہیں اور ان کا احترام ہمارے مذہب کے ساتھ ساتھ ہمارے معاشرتی اقدار میں بھی شامل ہے۔

جنرل عاصم منیر نے سماجی ہم آہنگی کی اہمیت اور عدم برداشت کو روکنے کے لیے ملک گیر اتفاق رائے کی ضرورت پر بھی زور دیا۔ انہوں نے قانون کی حکمرانی پر زور دیا اور تحفظات اور شکایات کے حل کے لیے قانونی راستے دستیاب ہونے پر قانون کو ہاتھ میں نہ لینے کا مشورہ دیا۔ یہ نوٹ کرتے ہوئے کہ بدعت کی بنیاد پر من مانی کارروائیاں معاشرے کے نقطہ نظر کو کمزور کرتی ہیں

آرمی چیف جنرل عاصم منیر نے پاکستان کے شہریوں کے تحفظ کو یقینی بنانے کے لیے قانون نافذ کرنے والے اداروں کی قربانیوں کو سراہا۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll