جی این این سوشل

پاکستان

چین نے پاکستان میں پہلے 765کلو واٹ پراجیکٹ کا سنگ بنیاد رکھ دیا

داسو ہائیڈرو پاور سٹیشن اور اسلام آباد پاور گرڈ کے درمیان بجلی کی ترسیل کا کام کرے گا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

چین نے پاکستان میں پہلے 765کلو واٹ پراجیکٹ کا سنگ بنیاد رکھ دیا
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

پاور چائنا نے ہفتہ کو مانسہرہ 765/220 کے وی سب سٹیشن کی تعمیر کا بھر پورآغاز کر دیا ہے، جو داسو ہائیڈرو پاور سٹیشن اور اسلام آباد پاور گرڈ کے درمیان بجلی کی ترسیل کا کام کرے گا۔

تفصیلات کے مطابق پاور چائنا کی جانب سے تعمیر کردہ پاکستان کے پہلے 765 کلو واٹ کے سب اسٹیشن انجینئرنگ، پروکیورمنٹ اینڈ کنسٹرکشن (ای پی سی) پراجیکٹ مانسہرہ کے سنگ بنیاد رکھنے کی تقریب پراجیکٹ سائٹ پر منعقد ہوئی، جس میں مکمل تعمیرات کا عندیہ دیا ہے۔

سب سٹیشن مانسہرہ شہر میں واقع ہے اور داسو ہائیڈرو پاور پراجیکٹ (ڈی ایچ پی پی) اور وفاقی دارالحکومت کے درمیان بجلی کی ترسیل کی سہولت فراہم کرے گا۔ یہ وولٹیج گریڈ اس وقت پاکستان میں سب سے زیادہ گنجائش والے سب سٹیشن کی نمائندگی کرتا ہے۔ اس کی تکمیل کے ساتھ، صاف توانائی کی ترسیل کے ذریعے، اس کا سب اسٹیشن مقامی بجلی کی کمی کو دور کرنے اور پاکستان میں اقتصادی ترقی کو فروغ دینے میں مدد کرے گا۔ جنوری 2023 میں، پاور چائنا الیکٹرک پاور کنسٹرکشن کارپوریشن اور پاکستان کی نیشنل ٹرانسمیشن اینڈ ڈسپیچ کمپنی (این ٹی ڈی سی) نے 765 کلو واٹ مانسہرہ سب سٹیشن کے لیے ای پی سی معاہدے پر دستخط کیے تھے۔ پاور چائنا نے 765/220 کلو واٹ مانسہرہ سب اسٹیشن لاٹ ۔ ونکے منصوبے کے لیے این ٹی ڈی سی کے ساتھ ایک اور معاہدہ بھی کیا ہے۔

یہ منصوبہ داسو ہائیڈرو پاور اسٹیشن اور مانسہرہ سب اسٹیشن کے درمیان 157 کلومیٹر طویل 765 کے وی ڈبل سرکٹ اے سی ٹرانسمیشن لائن بنائے گا۔ ڈی ایچ پی پی دریائے سندھ پر ایک رن آف ریور پراجیکٹ ہے جو ضلع کوہستان میں داسو ٹان سے 7 کلومیٹر بالائیجانب واقع ہے۔ یہ سائٹ مجوزہ دیامر بھاشا ڈیم سائٹ سے 74 کلومیٹر نیچے اور اسلام آباد سے 350 کلومیٹر دور ہے۔ اس کی تکمیل پر، ڈی ایچ پی پی کے پاس 12 پیداواری یونٹس کے ساتھ 4320 میگاواٹ کی کل نصب صلاحیت ہوگی۔ یہ حکومت پاکستان کی نیشنل پاور پالیسی 2013 اور وژن 2025 کے تحت ترجیحی منصوبوں میں شامل ہے۔

 

دنیا

امریکا گاڑیاں آپس میں ٹکرانے سے 8افراد ہلاک

تحقیقاتی افسران نے بتایا ہے کہ حادثے کے وقت وین میں سوار متعدد افراد نے سیٹ بیلٹ نہیں باندھی تھی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

امریکا   گاڑیاں آپس میں ٹکرانے سے 8افراد ہلاک

امریکا : امریکا میں دو گاڑیاں آپس میں ٹکرانے سے 8افراد ہلاک ہوگئے ہیں ۔

چینی خبررساں ادارے کے مطابق کیلیفورنیا ہائی وے پٹرول نے ایک بیان میں بتایا کہ یہ واقعہ مقامی وقت کے مطابق صبح 6:30 بجے کے قریب پیش آیا جس میں شیورلیٹ پک اپ اور جی ایم سی وین آپس میں ٹکرا گئیں۔

انہوں نے بتایا کہ ابتدائی تحقیقات سے پتہ چلتا ہے کہ پک اپ تیز رفتاری میں بے قابو ہوکر وین سے ٹکرا گئی جس سے پک اپ کا ڈرائیور اور وین میں سوار 7افراد ہلاک ہو گئے۔انہوں نے مزید بتایا کہ تحقیقاتی افسران نے بتایا ہے کہ حادثے کے وقت وین میں سوار متعدد افراد نے سیٹ بیلٹ نہیں باندھی تھی۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ایرانی وزیرِ خارجہ کی پاکستان میں انتخابات کے انعقاد پر مبارکباد

ایرانی وزیر خارجہ نے پارلیمانی انتخابات کے کامیاب انعقاد پر نگراں حکومت کو مبارکباد پیش کی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ایرانی وزیرِ خارجہ کی پاکستان میں انتخابات کے انعقاد پر مبارکباد

پاکستان اور ایران نے باہمی دلچسپی کے تمام شعبوں میں دوطرفہ تعاون کو مزید مضبوط بنانے کے عزم کا اعادہ کیا ہے۔

اس عزم کا اظہار آج وزیر خارجہ جلیل عباس جیلانی اور ان کے ہم منصب ایران کے وزیرِ خارجہ حسین امیر  کے درمیان ٹیلی فونک گفتگو میں کیا گیا۔

ایرانی وزیر خارجہ نے پارلیمانی انتخابات کے کامیاب انعقاد پر نگراں حکومت کو مبارکباد پیش کی اور جلیل عباس جیلانی نے ایران کے برادر عوام کی جانب سے نیک خواہشات کو دل کی گہرائیوں سے سراہا۔

رواں ماہ کے اوائل میں ایرانی وزیر خارجہ کے دورہ پاکستان کے بعد سے دونوں ممالک نے سرکاری مصروفیات کو مکمل طور پر بحال کر دیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

کراچی کنگز نے لاہو ر قلندرز کو 2 وکٹوں سے شکست دے دی

لاہور قلندرز  نے پہلے کھیلتے ہوئے مقررہ 20 اوورز  میں 6 وکٹ پر 175 رنز بنائے ، کراچی کنگز نے 176 رنز کا ہدف 8 وکٹوں کے نقصان پر آخری گیند پر پورا کرلیا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

کراچی کنگز نے لاہو ر قلندرز کو 2 وکٹوں سے شکست دے دی

پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے 9 ویں ایڈیشن کے 10 ویں میچ میں کراچی کنگز نے لاہور قلندرز کو دلچسپ مقابلے کے بعد 2 وکٹوں سے شکست دے دی۔

لاہور کے قذافی اسٹیڈیم میں کھیلے گئے میچ میں کراچی کنگز نے ٹاس جیت کر لاہور قلندرز کو بیٹنگ کی دعوت دی۔

لاہور قلندرز  نے پہلے کھیلتے ہوئے مقررہ 20 اوورز  میں 6 وکٹ پر 175 رنز بنائے ، کراچی کنگز نے 176 رنز کا ہدف 8 وکٹوں کے نقصان پر آخری گیند پر پورا کرلیا۔

 

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll