جی این این سوشل

پاکستان

پاکستان سمیت دنیا بھر میں پہاڑوں کا عالمی دن منایا جارہا ہے

اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی نے گیارہ دسمبر 2001 میں ایک قرارداد منظور کی تھی جس کے تحت ہر سال کے گیارہ دسمبر کے دن کو دنیا بھر میں پہاڑوں کے عالمی دن کے طور پر منانے کا فیصلہ کیا گیا

پر شائع ہوا

کی طرف سے

پاکستان سمیت دنیا بھر میں پہاڑوں کا عالمی دن منایا جارہا ہے
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

آج پاکستان سمیت دنیا بھر میں پہاڑوں کا عالمی دن منایا جارہا ہے جس کا مقصد دنیا بھر کے پہاڑوں اور پہاڑوں کے قریب رہنے والی آبادیوں کی حالت بہتر بنانے اور ان کے قدرتی ماحول کو برقرار رکھنے کے لیے شعور اجاگر کرنا ہے ۔

اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی نے گیارہ دسمبر 2001 میں ایک قرارداد منظور کی تھی جس کے تحت ہر سال کے گیارہ دسمبر کے دن کو دنیا بھر میں پہاڑوں کے عالمی دن کے طور پر منانے کا فیصلہ کیا گیا ۔ اس سال کے پہاڑوں کے عالمی دن کا موضوع ریسٹورنگ ایکو سسٹم ماؤنٹین   مقرر کیا گیا ہے ۔

دنیا کی سولہ بلند ترین پہاڑی چوٹیوں میں سے آٹھ پاکستان میں ہیں ۔ پاکستان میں پانچ ایسی بلند برفانی چوٹیاں ہیں جن کی بلندی چھبیس ہزار فٹ سے زائد ہے ۔ 

دنیا کی دوسری بلند ترین چوٹی کے ۔ ٹو اور نویں بلند ترین چوٹی نانگا پربت بھی پاکستان میں واقع ہے ۔

علاقائی

بنوں واقعہ: کے پی حکومت کا شفاف تحقیقات کیلئے کمیشن بنانے کا اعلان

کمیشن شفاف اور غیرجانبدار تحقیقات کرکے رپورٹ پیش کرےگا، ذمہ داروں کےخلاف قانونی کارروائی کی جائےگی، بیرسٹر سیف

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

بنوں واقعہ: کے پی حکومت کا شفاف تحقیقات کیلئے کمیشن بنانے کا اعلان

پشاور: خیبرپختونخوا حکومت نے بنوں واقعے کی شفاف تحقیقات کیلئے کمیشن بنانے کا اعلان کر دیا۔

وزیر اعلیٰ خیبرپختونخوا علی امین گنڈا پور نے بنوں میں جاری صورتحال کا نوٹس لیا، وزیراعلیٰ نے بنوں واقعے کی شفاف تحقیقات کیلئے کمیشن بنانے کا بھی اعلان کر دیا۔

مشیر اطلاعات خیبر پختونخوا بیرسٹر سیف نے کہا ہے کہ کمیشن شفاف اور غیرجانبدار تحقیقات کرکے رپورٹ پیش کرےگا، رپورٹ میں ذمہ داروں کی نشاندہی ہوجائےگی اور ذمہ داروں کےخلاف قانونی کارروائی کی جائےگی۔

انہوں نے کہا کہ کہ رپورٹ کو پبلک کیا جائےگا ،حساس مقامات پر عموماً سکیورٹی ہائی الرٹ رہتی ہے، خودکش حملے میں فوجی جوان اور شہری شہید ہوئے تھے، اس مقام کی حساس نوعیت بھی کل کے ناخوشگوار واقعے کی ایک وجہ بنی، موجودہ دہشت گردی کی لہر کے پیش نظر عوام سے انتہائی احتیاط سے کام لینے کی درخواست ہے۔

انہوں نے اپنے بیان میں مزید کہا ہے کہ پاکستان اور عوام دشمن عناصر حالات خراب کرنے کی تاک میں بیٹھے ہیں، ملک دشمن عناصر کو امن خراب کرنے کا موقع نہیں دینا چاہیے۔

پڑھنا جاری رکھیں

صحت

ایم ڈی کیٹ امتحان 22 ستمبر کو منعقد ہوگا

ایم ڈی کیٹ کا نصاب اگلے ہفتے پی ایم ڈی سی کی ویب سائٹ پر اپ لوڈ کر دیا جائے گا اور رجسٹریشن کے لیے رجسٹریشن پورٹل بھی کھلا رہے گا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ایم ڈی کیٹ امتحان 22 ستمبر کو منعقد ہوگا

لاہور: پاکستان میڈیکل اینڈ ڈینٹل کونسل (پی ایم ڈی سی) نے میڈیکل اور ڈینٹل کالجوں میں داخلے کے لیے میڈیکل اینڈ ڈینٹل کالج داخلہ ٹیسٹ (ایم ڈی کیٹ) 22 ستمبر 2024 (اتوار) کو منعقد کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

کونسل نے یہ بھی فیصلہ کیا ہے کہ ایم ڈی کیٹ کا نصاب اگلے ہفتے پی ایم ڈی سی کی ویب سائٹ پر اپ لوڈ کر دیا جائے گا اور رجسٹریشن کے لیے رجسٹریشن پورٹل بھی کھلا رہے گا۔

پی ایم ڈی سی کے صدر پروفیسر ڈاکٹر رضوان تاج نے کہا کہ طلباء کی سہولت کے لیے کونسل نے نصاب میں کوئی تبدیلی نہ کرنے کا فیصلہ کیا ہے، لہٰذا ایم ڈی کیٹ کا نصاب برقرار رہے گا اور پچھلے سال کی طرح ہی ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ کونسل نے تمام صوبائی سیکرٹریز کو ہدایت کی ہے کہ وہ ایم ڈی کیٹ امتحان کی تیاری شروع کر دیں۔

پروفیسر رضوان تاج نے کہا کہ یہ فیصلہ طلباء کے وسیع تر مفاد کو مدنظر رکھتے ہوئے کیا گیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ گزشتہ سال تقریباً 180,534 طلبہ امتحانات میں شریک ہوئے تھے، جبکہ اس سال 200,000 طلبہ کے امتحان میں بیٹھنے کا امکان ہے۔

پروفیسر رضوان تاج نے کہا کہ ایم ڈی سی اے ٹی پیپر مشکل انڈیکس کو بھی طلباء کی سہولت کے لیے میرٹ پر سمجھوتہ کیے بغیر ایڈجسٹ کیا جائے گا تاکہ یہ یقینی بنایا جا سکے کہ تمام صوبوں نے طلبہ کو بغیر کسی پریشانی کے امتحانات کا انعقاد کیا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

سکھر ایکسپریس کی بوگی ٹریک سے اترنے سے خاتون زخمی

مسافروں میں خوف و ہراس پھیل گیا اور کئی مسافروں نے چھلانگیں لگا دیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سکھر ایکسپریس کی بوگی ٹریک سے اترنے سے خاتون زخمی

سکھر: جیکب آباد سے کراچی جانے والی سکھر ایکسپریس کی ایک بوگی کا پہیہ آج صبح سکھر کے قریب ٹریک سے اتر گیا، جس کے نتیجے میں بوگی میں سوار ایک خاتون زخمی ہو گئی۔

عینی شاہدین کے مطابق واقعہ اس وقت پیش آیا جب ٹرین سکھر کے قریب واقع ریلوے اسٹیشن سے روانہ ہو رہی تھی کہ اچانک بوگی نمبر 7 کا ایک پہیہ ٹریک سے اتر گیا۔ جس کے نتیجے میں بوگی میں سوار مسافروں میں خوف و ہراس پھیل گیا اور کئی مسافروں نے چھلانگیں لگا دیں۔

چھلانگ لگانے سے ایک خاتون زخمی ہو گئی، جسے فوری طور پر قریبی ہسپتال منتقل کر دیا گیا۔ ڈی ایس ریلوے کے مطابق بوگی میں تکنیکی خرابی تھی جس کی وجہ سے یہ حادثہ پیش آیا۔

متاثرہ بوگی کو ٹرین سے الگ کر کے مرمت کے لیے بھیج دیا گیا ہے، جبکہ باقی ٹرین اپنی منزل کی طرف روانہ ہو گئی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll