جی این این سوشل

پاکستان

الیکشن کمیشن کا ضمنی انتخابات میں کامیاب ہونے والے امیدواروں کو فارم 47 جاری

بلوچستان اسمبلی کے حلقہ 50 قلعہ عبداللہ سے ری پولنگ میں ایک کامیاب امیدوار کا بھی فارم 47 جاری کیا گیا ہے

پر شائع ہوا

کی طرف سے

الیکشن کمیشن  کا  ضمنی انتخابات میں کامیاب  ہونے والے امیدواروں کو فارم 47 جاری
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

اسلام آباد :  الیکشن  کمیشن آف پاکستان نے ضمنی انتخابات میں کامیاب ہونے والے ضمنی الیکشن کے امیدواروں کے فارم 47 جاری کردیے۔

الیکشن کمیشن آف پاکستان  نے ضمنی انتخابات میں کامیاب ہونے والے 22 امیدواروں کے فارم 47 جاری کئے ہیں جن میں 5 قومی اسمبلی، 12 پنجاب اسمبلی، 2 بلوچستان اسمبلی اور 2 خیبرپختونخوا اسمبلی کے کامیاب امیدوار شامل ہیں۔

بلوچستان اسمبلی کے حلقہ 50 قلعہ عبداللہ سے ری پولنگ میں ایک کامیاب امیدوار کا بھی فارم 47 جاری کیا گیا ہے۔

یہ بھی پڑھیں : 

این اے 8 باجوڑ سے مبارک زیب آزاد حیثیت سے کامیاب ہوئے، این اے 44 ڈی آئی خان سے سنی اتحاد کونسل کے فیصل امین خان کامیاب قرار پائے جب کہ این اے 119 لاہور سے لیگی رہنما علی پرویز کامیاب ہوئے۔

علاقائی

خیبرپختونخوامیں شہید ہونے والے اہلکاروں کی نمازجنازہ اداکردی گئی

آئی ایس پی آرکاکہناہےکہ آرمی چیف جنرل سید عاصم منیر، این آئی ایم، فوجی اور سول حکام کی بڑی تعداد نے نماز جنازہ میں شرکت کی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

خیبرپختونخوامیں  شہید ہونے والے اہلکاروں کی نمازجنازہ اداکردی گئی

خیبرپختونخوامیں دہشتگر دوں سےمقابلےمیں شہیداہلکاروں کی نمازجنازہ اداکردی گئی۔
پاک فوج کےشعبہ تعلقات عامہ(آئی ایس پی آر)کےمطابق سپاہی تیمور شہید،سپاہی نادر صغیر شہید ، سپاہی محمد یاسین شہید، لانس نائیک سید دانش کی نماز جنازہ اداکردی گئی،جبکہ افکار شہید اور نائیک اشفاق بٹ شہید، جنہوں نے جنرل ایریا باغ ضلع خیبر میں دہشت گردوں کے ساتھ شدید فائرنگ کے تبادلے کے دوران شہادت قبول کی ان کو پشاور گیریژن میں سپرد خاک کیا گیا۔

آئی ایس پی آرکاکہناہےکہ آرمی چیف جنرل سید عاصم منیر، این آئی ایم، فوجی اور سول حکام کی بڑی تعداد نے نماز جنازہ میں شرکت کی۔ 
بعد ازاں چیف آف آرمی سٹاف جنرل سیدعاصم منیر نے آپریشن کے دوران زخمی ہونے والے فوجیوں کی خیریت دریافت کرنے کے لیے سی ایم ایچ پشاور کا دورہ کیا۔
چیف آف آرمی سٹاف جنرل عاصم منیرنے ان کے بلند حوصلے کو سراہا اور پوری قوت اور جذبے کے ساتھ دہشت گردی کا مقابلہ کرنے کے قوم کے عزم کا اعادہ کیا۔ شہدا کو پورے فوجی اعزاز کے ساتھ ان کے آبائی علاقوں میں سپرد خاک کیا جائے گا۔ قبل ازیں آمد پر کور کمانڈر پشاور نے آرمی چیف کا استقبال کیا۔    

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

بجلی کی غیر اعلانیہ لوڈشیڈنگ، وزیراعظم نے اہم اجلاس طلب کر لیا

وزیراعظم کو بجلی کی طلب و رسد اور لوڈشیڈنگ پر تفصیلی بریفنگ دی جائے گی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

بجلی کی غیر اعلانیہ لوڈشیڈنگ، وزیراعظم نے اہم اجلاس طلب کر لیا

وزیراعظم شہباز شریف نے بجلی کی غیر اعلانیہ اور طویل لوڈشیڈنگ کے حوالے سے اہم اجلاس طلب کر لیا۔

ذرائع کے مطابق وزیراعظم کو بجلی کی طلب و رسد اور لوڈشیڈنگ پر تفصیلی بریفنگ دی جائے گی۔ بجلی چوری کے خلاف جاری آپریشنز پر پیش رفت کا بھی جائزہ لیا جائے گا، صوبوں کو درپیش مسائل پر بھی بات کی جائے گی۔

ملک میں گرمی کے ساتھ ساتھ بجلی کی بندش بھی عروج پر ہے اور مختلف شہروں میں دورانیہ 14 گھنٹے تک جا پہنچا۔

پشاور میں بجلی کی لوڈشیڈنگ کے خلاف لوگوں نے احتجاج کیا جس میں مظاہرین نے ایم ون موٹروے بلاک کر دی جس سے سڑک پر گاڑیوں کی لمبی قطاریں لگ گئیں۔

مظاہرین نے حکام کے مذاکرات کے لیے آنے تک سڑک کھولنے سے انکار کرتے ہوئے کہا کہ لوڈ شیڈنگ کا دورانیہ ناقابل برداشت حد تک بڑھ گیا ہے۔

دوسری جانب ملک کے چھوٹے اور بڑے شہروں میں بجلی کی طویل بندش سے عوام پریشان ہیں، کراچی کے بعض علاقوں میں آدھی رات کے بعد بھی لوڈشیڈنگ کا سلسلہ جاری ہے۔

کوئٹہ الیکٹرک سپلائی کمپنی (کیسکو) نے کوئٹہ میں لوڈ شیڈنگ کا دورانیہ آٹھ سے بڑھا کر دس گھنٹے کر دیا ہے۔ علاوہ ازیں تربت، سبی، نصیر آباد اور جعفرآباد سمیت ضلعی ہیڈ کوارٹرز میں 12 گھنٹے کی لوڈ شیڈنگ کی جا رہی ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

یوم تکبیر پاکستان کی تاریخ کا اہم ترین دن، ہر قیمت پر قوم کا دفاع کرینگے، پاک فوج

افواج پاکستان کی جانب سے ’’یوم تکبیر‘‘ کی 26ویں سالگرہ پر قوم کو مبارکباد

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

یوم تکبیر پاکستان کی تاریخ کا اہم ترین دن، ہر قیمت پر قوم کا دفاع کرینگے، پاک فوج

چیئرمین جوائنٹ چیفس آف اسٹاف کمیٹی اور افواج پاکستان کی جانب سے ’’یوم تکبیر‘‘ کی 26ویں سالگرہ پر قوم کو مبارکباد پیش کرتے ہیں۔

یہ اہم موقع 1998 میں پاکستان کے جوہری تجربات کی تاریخی کامیابی کی یاد دلاتا ہے، جس نے کامیابی سے قابل اعتبار کم از کم ڈیٹرنس قائم کیا اور خطے میں طاقت کا توازن بحال کیا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق مسلح افواج اور قوم ان تمام لوگوں کی غیر متزلزل لگن اور بے لوث قربانیوں کو خراج تحسین پیش کرتی ہے جنہوں نے اس شاندار کارنامے میں اپنا حصہ ڈالا، جو کہ زبردست مشکلات کے باوجود حاصل کیا۔ اس خواب کو شرمندہ تعبیر کرنے کے لیے اپنی زندگیاں وقف کرنے والے سائنسدانوں، انجینئرز اور حکام بجا طور پر قوم اور اس کی مسلح افواج کے شکر گزار اور تعریف کے مستحق ہیں۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) نے کہا کہ  پاکستان کی تاریخ کے اہم ترین دن پر پاک افواج مادر وطن کی خود مختاری اور وقار کے دفاع کے عزم کا اعادہ کرتی ہیں ہر لمحہ اور ہر قیمت پر قوم کا دفاع یقینی بنایا جائے گا، انشااللہ پاکستان زندہ باد۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll