جی این این سوشل

پاکستان

گرفتار افغان دہشتگرد کے ہوشربا انکشافات

حملے کے لئے ہمارے دو بندوں کو راکٹ لانچر، گرنیڈ اورا سلحہ سے فراہم کیا گیا، انکشاف

پر شائع ہوا

کی طرف سے

گرفتار افغان دہشتگرد کے ہوشربا انکشافات
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

افغانستان سے پاکستان میں دراندازی کرنے والے افغان دہشتگرد نے ہوشربا انکشافات کیے ہیں۔
23 اپریل 2024 کوبلوچستان کے علاقے ضلع پشین میں سکیورٹی فورسز کے انٹیلی جنس بیسڈ آپریشن کے دوران 3دہشتگرد ہلاک جبکہ ایک دہشتگرد زخمی حالت میں گرفتار ہوا، گرفتار دہشتگرد کا نام حبیب اللہ عرف خالد ولد خان محمد ہے، حبیب اللہ افغانستان کے علاقے سپن بولدک کا رہائشی ہے۔
افغان دہشتگرد حبیب اللہ نے اپنے اعترافی بیان میں پاکستان میں دہشتگردانہ کارروائیوں کا اعتراف کیا اور کہا کہ بلوچستان کے علاقے پشین میں حملے کی منصوبہ بندی افغانستان سے کی گئی، حملے کے لئے ہمارے دو بندوں کو راکٹ لانچر، گرنیڈ اورا سلحہ سے فراہم کیا گیا اور ہمیں افغانستان کے بارڈر تک افغان طالبان نے مکمل مدد فراہم کی۔
دہشتگرد حبیب اللہ نے بتایا کہ پاکستان کی سکیورٹی فورسز نے ہمیں نشانہ بنایا جس کے نتیجے میں ہمارے دو ساتھی مارے گئے اور میں زخمی ہو گیا، گرفتاری کے بعد احساس ہوا کہ ہمیں اس حملے کے لئے ورغلایا گیا جو بہت بڑی غلطی تھی، مفتی صاحب کی وجہ سے ہم اور ہمارے گھر والے برباد ہو گئے۔
افغانستان سے پاکستان میں دہشتگردی پھیلانے والی تنظیموں میں ٹی ٹی پی، جماعت الاحرار اور بلوچ دہشتگرد تنظیمیں سر فہرست ہیں۔پاکستان میں دو دہائیوں پر محیط جاری دہشتگردی میں افغان دہشتگردوں کا کردار روز روشن کی طرح عیاں ہے۔
پاکستان میں جاری دہشتگردی کی بڑھتی لہر میں ٹی ٹی پی اور افغان دہشتگردوں کا مرکزی کردار رہا ہے، پاکستان پر حملہ آور افغان دہشتگردوں کی آماجگاہیں افغانستان کے علاقے کنڑ، نورستان، پکتیکا، خوست و دیگر علاقوں میں موجود ہیں۔

پاکستان

پاکستانی ایتھلیٹ مونا خان کو رہا کر دیا گیا

پاکستانی ایتھلیٹ مونا خان کو یونان کی حکومت کی جانب سے ماونٹ اولمپیئس پر  پاکستانی جھنڈا لہرانے پر گرفتار کیا گیا تھا

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستانی ایتھلیٹ مونا خان  کو  رہا کر دیا گیا

پاکستانی ایتھلیٹ مونا خان کو یونان کی حکومت کی جانب سے جیل سے رہا کردیا گیا ہے ، مونا خان کٹرینی سے ایتھنز روانہ ہوگئیں۔

ترجمان دفتر خارجہ ممتاز زہرا بلوچ نے مونا خان کی یونان کی جیل سے رہائی کی تصدیق کی اور کہا کہ پاکستانی ایتھلیٹ ایتھنز کےلیے روانہ ہوئی ہیں، جہاں وہ اپنے بیٹے کے پاس جائیں گی۔

واضح رہے کہ پاکستانی ایتھلیٹ مونا خان کو یونان کی حکومت کی جانب سے ماونٹ اولمپیئس پر  پاکستانی جھنڈا لہرانے پر گرفتار کیا گیا تھا ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

عازمین حج کی حفاظت کیلئے گلوبل پوزیشننگ ٹریکنگ سسٹم کا استعمال کیا جائے گا ، ڈاکٹر شاہد الرحمن

عازمین حج کے حوالے سے تفصیلات بتاتے ہوئے انہوں نے کہا اب تک انیس ہزار ایک سو اٹھارہ پاکستانی عازمین حج مکہ پہنچ چکے ہیں

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

عازمین حج کی حفاظت کیلئے گلوبل پوزیشننگ ٹریکنگ سسٹم کا استعمال  کیا جائے گا ، ڈاکٹر شاہد الرحمن

سعودی عرب میں پاکستانی حج مشن مدینہ منورہ اور مکہ مکرمہ کے درمیان سفر کرنے والے عازمین حج کی نقل وحرکت پرنظر رکھنے کیلئے لائیو بس گلوبل پوزیشننگ ٹریکنگ سسٹم کا استعمال کررہا ہے ۔

 مدینہ میں انچارج روانگی سیل ڈاکٹر شاہد الرحمن نے کہا کہ اس ٹریکنگ سسٹم کا مقصد عازمین حج کو سہولت فراہم کرنا ہے اور ان کی حفاظت کرنا ہے ۔ 

ڈاکٹر شاہد الرحمان  نے بتایا کہ اس اقدام کا مقصد عازمین کیلئے مدینہ سے مکہ تک سفر کو آسان بنانا اورمسافروں کو بروقت منزل تک پہنچانا ہے ۔

انہوں نے کہا کہ اس وقت عازمین حج کو مدینہ منورہ سے مکہ مکرمہ لانے کیلئے پچاسی بسیں استعمال کی جارہی ہیں۔انہوں نے کہا براہ راست نگرانی کے اس نظام سے مشن میقات کے مقام ذوالحلیفہ اور نماز وتفریح کیلئے بسوں کے رکنے کی جگہوں سمیت عازمین کے سفر پر نظر رکھ سکے گا ۔

واضح رہےکہ عازمین حج کے حوالے سے تفصیلات بتاتے ہوئے انہوں نے کہا اب تک انیس ہزار ایک سو اٹھارہ پاکستانی عازمین حج مکہ پہنچ چکے ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

خیبر پختونخوا حکومت نے تعلیمی اداروں میں چھٹیوں کا اعلان کر دیا

تفصیلات کے مطابق نوٹیفکیشن کے اعلامیہ کے مطابق پرائمری اسکولوں میں موسم گرما کی تعطیلات 1 اگست سے شروع ہو کر  31 اگست تک جاری رہیں گی

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

خیبر پختونخوا حکومت نے تعلیمی اداروں میں چھٹیوں کا اعلان کر دیا

خیبر پختونخوا حکومت نے تعلیمی اداروں میں موسم گرما کی چھٹیوں کا اعلان کردیا خیبر پختونخواہ  کےاعلان کے  مطابق 1 جون سے 31 اگست تک تمام پرائمری اسکولز بند رہیں گے۔

محکمہ تعلیم خیبرپختونخوا نے تعلیمی اداروں میں موسم گرما کی چھٹیوں کا اعلان کردیا، جس کا نوٹیفکیشن جاری کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق نوٹیفکیشن کے اعلامیہ کے مطابق پرائمری اسکولوں میں موسم گرما کی تعطیلات 1 اگست سے شروع ہو کر  31 اگست تک جاری رہیں گی۔

محکمہ تعلیم کے اعلامیے کے مطابق صوبے کے مڈل، ہائی اور ہائر سیکنڈری اسکولز 15 جون سے 31 اگست تک بند رہیں گے، بالائی اضلاع میں بھی اسکولز یکم جولائی سے 31 جولائی تک بند رہیں گے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll