جی این این سوشل

پاکستان

آصف زرداری، ملک ریاض کی مبینہ آڈیو گفتگو سامنے آگئی

ملک کے نامور پراپرٹی ٹائیکون ملک ریاض کی  ’عمران خان‘ کا پیغام سابق صدر آصف زرداری کو پہنچانے کی مبینہ آڈیو سامنے آگئی۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

آصف زرداری، ملک ریاض کی مبینہ آڈیو گفتگو سامنے آگئی
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

مبینہ آڈیو میں فون ریسیو ہونے پر آصف زرداری کہتے ہیں کہ ’ہیلو‘، اس پر ملک ریاض کہتے ہیں کہ ‘السلام علیکم سر‘، سابق صدر جواب میں کہتے ہیں کہ ‘وعلیکم السلام، خیریت؟‘

اس کے بعد ملک ریاض کہتے ہیں کہ ’سر بس بتانا تھا، میں نے پہلے بھی آپ کو بتایا تھا، باتیں آپ سے کرنی ہیں، آپ نے کہا تھا بات نہیں کریں گے، آپ کو انفارمیشن دینی تھی، خان کی طرف سے مجھے بڑے میسجز تھے کہ پیچ اپ کروا دیں آپ کے ساتھ، آج تو اس نے مجھے بہت ہی میسجز کیے‘۔

اس کےجواب میں سابق صدر کہتے ہیں کہ ’اب امپاسیبل ہے نہ‘۔ اس کے جواب میں ملک ریاض کہتے ہیں کہ نہیں ٹھیک ہے، بس آپ کے سامنے بات رکھ دوں۔

گفتگو کے دوران آصف زرداری مسلسل کھانستے ہوئے بھی سنائی دیے۔

اس آڈیو میں ملک ریاض بظاہر عمران خان کا پیغام مصالحت کیلئے آصف زرداری کو پہنچا رہے ہیں لیکن ماضی میں وہ آصف زرداری کو انتہائی برے الفاظ میں مخاطب کرتے رہے ہیں۔ 

 

دنیا

پاکستان سمیت دنیا بھرسے کل 10 لاکھ کلمہ گوحج اکبر کی سعادت حاصل کرینگے 

پاکستان سمیت دنیا بھر سے آئے ہوئے 10 لاکھ سے زائد کلمہ گو کل  جمعہ کو  حج اکبر کی سعادت حاصل کریں گے ۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

پاکستان سمیت دنیا بھرسے کل 10 لاکھ کلمہ گوحج اکبر کی سعادت حاصل کرینگے 

 تفصیلات کے مطابق مناسک حج کا آغاز آج جمعرات سے ہو گیا ہے جس میں رواں برس سعودی عرب نے10 لاکھ مقامی اورغیرملکی عازمین کو حج کی اجازت دی ہے۔

 عازمین حج بدھ اور جمعرات کی درمیانی شب منٰی پہنچے جہاں سے کل  جمعہ کو  حج کے رکن اعظم وقوف عرفہ کے لئے میدان عرفات روانہ ہوں گے جہاں وہ ظہر اور عصر کی نمازیں ایک ساتھ ادا کریں گے۔

وقوف عرفات کے بعد نماز مغرب پڑھے بغیر حجاج کرام میدان عرفات سے مزدلفہ پہنچیں گے جہاں وہ ایک ساتھ مغرب اور عشا کی نمازیں ادا کریں گے ۔

مزدلفہ سے شیطان کو مارنے کیلئے کنکریاں چنیں گے۔ رات کھلے آسمان تلے گزارنے کے بعد دسویں ذی الحج کو نماز فجر کی ادائیگی اور طلوع آفتاب کے فورا بعد منی روانہ ہوں گے۔

جہاں کچھ دیر آرام کرنے کے بعد جمرات جائیں گے اور بڑے شیطان کو کنکر ماریں گے۔ کنکریاں مارنے کے بعد قربانی کرکے بال منڈوا کر احرام کھول دیں گے ۔ اسی طرح11اور 12 ذوالحج کو بڑے، درمیانے اور چھوٹے شیطان کو کنکریاں مارنا بھی مناسک کا حصہ ہے۔

سعودی عرب کی حکومت نے زائرین حج کی صحت اور سکیورٹی کے لیے بڑے پیمانے پر اقدامات کر رہی ہے ۔ زائرین کی سہولت کے لیے میں سعودی عرب کی وزارت صحت نے مکہ اور مدینہ میں 23 ہسپتال اور 147 طبی مراکز قائم کیے ہیں۔

سعودی سکاوٹس نے حجاج کی خدمت ، مدد ، نظم اور تحفظ کے لیے 2200 سکاوٹس کی نفری پیش کی ہے۔ یہ سکاوٹس منیٰ میں حجاج کی خدمت کے لیے تعینات ہیں۔ سکاوٹس حکومت کے متعلقہ اداروں اور شعبوں کوبھی بوقت ضرورت مدد دیں گے۔

 

پڑھنا جاری رکھیں

تجارت

ایل پی جی کی قیمت میں 10 روپے فی کلو کمی کر دی گئی

ایل پی جی ایسوسی ایشن نے پیداواری اداروں کی جانب سے قیمت میں کمی کے بعد ایل پی جی کی قیمت میں کمی کر دی۔ 

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ایل پی جی کی قیمت میں 10 روپے فی کلو کمی کر دی گئی

چیئرمین ایل پی جی ایسوسی ایشن عرفان کھوکھر نے اپنے بیان میں بتایا کہ ایل پی جی کے پیداواری اداروں نے گیس کی قیمت میں کمی کا اعلان کیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ ایل پی جی کی فی کلو قیمت میں 10 روپے کی کمی ہو گئی ہے۔ 

عرفان کھوکھر کے مطابق ایل پی جی کی قیمت 220 روپے فی کلو سے کم ہو کر 210 روپے فی کلو ہوگئی ہے۔ 

انہوں نے بتایا کہ گھریلو سلنڈر 120 اور کمرشل سلنڈر 450 روپے سستا ہو گیا جس کے بعد اب گھریلو سلنڈر کی قیمت 2480 جبکہ کمرشل سلنڈر 9530 روپے میں دستیاب ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

حمزہ شہباز جو مرضی کر لو یہ الیکشن نہیں جیت سکتے:عمران خان

شیخوپورہ:چیئرمین پاکستان تحریک انصاف نے کہا ہے کہ الیکشن کمیشن پوری طرح جانبدا ر ہے، ٹیم بنا کر میدان میں نکلیں تو کوئی شکست نہیں دے سکتا۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

حمزہ شہباز جو مرضی کر لو یہ الیکشن نہیں جیت سکتے:عمران خان

شیخوپورہ کے حلقہ پی پی 140 میں انتخابی جلسے سے خطاب کرتے ہوئے سابق وزیر اعظم عمران خان نے کہا کہ الیکشن کمیشن حمزہ شہباز سے مل کر لوٹوں کو جتوانے کی کوشش کر رہا ہے، ٹیم بنا کر میدان میں نکلیں تو کوئی شکست نہیں دے سکتا۔

انہوں نے کہا کہ میں گھر سے اکیلا نکلا تھا، آہستہ آہستہ قافلہ بڑھتا گیا، پی ٹی آئی واحد جماعت ہے جو سارے پاکستان میں ہے، تحریک انصاف پاکستان کی سب سے بڑی جماعت بن چکی ہے۔

سابق وزیر اعظم نے کہا کہ مجمع دیکھ کر اپنے امیدوار کو مبارک دیتا ہوں کہ وہ الیکشن جیت گئے ہیں، کوئی لوٹا آپ کا مقابلہ نہیں کر سکتا، کسی رنگ کا لوٹا اس جنون کا مقابلہ نہیں کر سکتا، لوٹوں پر بڑے نوٹ خرچ کیے جا رہے ہیں۔

اپنے خطاب میں عمران خان نے کہا کہ مجھ پر 15 کے بجائے 15 ہزار ایف آئی آرز بھی درج کروا دیں تب بھی میں پیچھے نہیں ہٹوں گا، سوشل میڈیا ورکرز کو ڈرایا جا رہا ہے، گھروں سے پکڑ رہے ہیں، عمران ریاض، ایاز امیر جیسے باضمیر صحافیوں پر ظلم کیا جا رہا ہے۔

عمران خان نے کہا کہ 25 مئی کو جو بھی واقعات میں افسران و اہلکار ملوث ہیں ایک ایک کا نام نوٹ کیا ہے، جب ہماری حکومت آئے گی ایک ایک کا احتساب کریں گے، آئی جی اور چیف سیکرٹری آپ ایماندار تھے اس لیے آپ کی تعیناتی کی، آپ لوگ جو حمزہ ککڑی کے ساتھ مل کر کر رہے ہیں اس کا حساب ہو گا۔

انہوں نے کہا کہ میں کشمیریوں کی قربانیوں کو نظر انداز کر کے بھارت سے دوستی نہیں کر سکتا، امریکہ سے اچھے تعلقات چاہتے ہیں مگر غلامی نہیں چاہتے،امریکہ کہتا ہے روس نہ جاؤ، امریکہ سے پوچھتا ہوں کہ روس نہ جانے کا منع کرنے والے تم کون ہوتے ہو۔ ہندوستان امریکا کا اتحادی ہے، امریکہ کا اتحادی ہوتے ہوئے ہندوستان روس سے 30 فیصد سستا تیل خرید رہا ہے۔

سابق وزیر اعظم نے کہا کہ ساری قوم دیکھ رہی ہے، 17جولائی کو دودھ کا دودھ اور پانی کا پانی ہوجائے گا، قوم اور ملک بدل گیا ہے، پرانی انتقامی کاروائیاں، جھوٹی ایف آئی آرز، لوگوں پر تشدد یہ چیزیں آپ کوالیکشن نہیں جتوائیں گ، انتخابی حلقوں کے اندر 10، 10 ہزار روپے کے چیک بانٹے جا رہے ہیں، لوگوں کو پیغام ہے، پیسے ان سے لینا اور ٹھپہ بلے پر لگانا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll