جی این این سوشل

پاکستان

ذی الحج کا چاند نظر نہیں آ یا، رویت ہلال کمیٹی لاہور

لاہور:رویت ہلال کی زونل کمیٹی لاہور کے عہدیداران نے کہا ہے کہ ذی الحج کا چاند نظر نہیں آیا، عیدالاضحٰی 10 جولائی کو ہوگی۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

ذی الحج کا چاند نظر نہیں آ یا، رویت ہلال کمیٹی لاہور
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

تفصیلات کے مطابق ذی الحج کا چاند دیکھنے کے لیے مرکزی رویت ہلال کمیٹی کا اجلاس چیئرمین مولانا عبدالخبیر آزاد کے زیر صدارت  محکمہ موسمیات کے دفتر کراچی میں جاری ہے جبکہ اس حوالے سے زونل کمیٹیوں کے اجلاس بھی جاری ہیں۔

مرکزی رویت ہلال کمیٹی کے اجلاس میں مرکزی اور زونل رویت ہلال کمیٹی کے اراکین، محکمہ موسمیات سمیت متعلقہ اداروں کے حکام بھی شریک ہیں۔ 

تازہ اطلاعات کے مطابق زونل کمیٹی لاہور نے اعلان کیا ہے کہ ذی الحج کا چاند نظر نہیں آیا، عیدالاضحٰی 10 جولائی بروز اتوار کو ہو گی، تاہم اس حوالے سے حتمی اعلان مرکزی رویت ہلال کمیٹی کرے گی۔

اس حوالے سے ڈائریکٹر مذہبی امور پنجاب نے بتایا کہ ذی الحج کا چاند آج صبح 7 بج کر 52 منٹ پر پیدا ہوا،غروبِ آفتاب کے وقت چاند کی عمر 11 گھنٹے اور 49 منٹ ہے، پنجاب میں غروب آفتاب کا وقت 7 بج کر 13 منٹ ہے۔

انہوں نے کہا کہ چاند 7 بج کر 45 منٹ یعنی 32 منٹ تک دیکھ جا سکتا ہے، چاند کی عمر 19گھنٹے سے کم ہو تو ملک کے کسی کونے میں کہیں نظر نہیں آتا، چاند کی عمر 26 گھنٹے تک ہو جائے تو وہ نظر آ سکتا ہے۔

علاقائی

شہر قائدمیں آج کتنی بارش ہوئی ؟ اعدادوشمار جاری 

کراچی : محکمہ موسمیات کی جانب سے صوبائی دارالحکومت   کراچی میں آج ہونے والی بارش کے تازہ اعداد و شمار جاری کردئیے گئے ۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

شہر قائدمیں آج کتنی بارش ہوئی ؟ اعدادوشمار جاری 

تفصیلات کے مطابق محکمۂ موسمیات کے ریکارڈ کے مطابق شہر قائد میں آج  سب سے زیادہ 32 ملی میٹر بارش قائد آباد میں ریکارڈ کی گئی۔

ریکارڈ کے مطابق دوپہر 2 بجے تک پی اے ایف فیصل بیس شارع فیصل اور سرجانی ٹاؤن میں 26 ، جناح ٹرمینل پر 25 اعشاریہ 9 ، ناظم آباد میں 22، یونیورسٹی روڈ پر 19 اعشاریہ 5، ایئر پورٹ کے اولڈ ایریا میں 18 اعشاریہ 22 ملی میٹر بارش ریکارڈ ہوئی ہے۔

محکمۂ موسمیات کے اعداد و شمار کے مطابق سعدی ٹاؤن میں 18، ڈیفنس میں 17 اعشاریہ 8، پی اے ایف مسرور بیس پر 11، گلشنِ معمار میں 9 اور کیماڑی میں 6 اعشاریہ 4 ملی میٹر بارش ریکارڈ کی گئی۔

واضح رہے کہ محکمہ موسمیات  کی جانب سے اسلام آباد ، پنجاب ، خیبر پختون خوا اور بلوچستان میں بھی آج سے 13 اگست تک تیز ہواؤں اور گرج چمک کے ساتھ  بارشوں کی پیش گوئی کی ہے ۔ 

پڑھنا جاری رکھیں

کھیل

سابق نمبر ون ٹینس سٹار سرینا ولیمز کا ٹینس کو خیر باد کہنے کا عندیہ

لاہور: سابق عالمی ویمن نمبر ون ٹینس سٹار  "سرینا ولیمز "نے یو ایس اوپن کے بعدڈٹینس کی دنیا کو خیر باد کہنے کا عندیہ دے دیا ۔ 

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سابق نمبر ون ٹینس سٹار سرینا ولیمز کا ٹینس کو خیر باد کہنے کا عندیہ

 

امریکا سے تعلق رکھنے والی 23 بار کی گرینڈ سلیم چیمپیئن 40 سالہ سرینا کا کہنا ہے کہ اب وقت آگیا ہے کہ وہ اپنے خاندان کی نشوونما سمیت دیگر چیزوں پر توجہ دیں، ان کا کہنا تھا کہ مجھے اپنی 5برس کی بیٹی اولمپیا کے ساتھ بھی وقت گزارنے کی خواہش ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

پاکستان

ملک کے مختلف حصوں میں بارشوں کی پیشگوئی ، الرٹ جاری 

اسلام آباد ، پنجاب ، خیبر پختون خوا اور بلوچستان میں آج سے 13 اگست تک تیز ہواؤں اور گرج چمک کے ساتھ  بارشوں کا امکان ہے ۔  

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

ملک کے مختلف حصوں میں بارشوں کی پیشگوئی ، الرٹ جاری 

تفصیلات کے مطابق محکمہ موسمیات نے ملک کے بیشتر حصوں میں آج سے بارشوں کی  پیش گوئی کردی ہے ۔ شہر قائد میں  بارش کا سلسلہ 14 اگست تک جاری رہ سکتا ہے جس دوران سمندر میں شدید طغیانی ہوسکتی ہے۔ بارش سے کراچی کے نشیبی علاقے بھی زیر آب آنے کا خدشہ ہے۔ 

محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ مون سون سسٹم وسطی بھارت اور گجرات کے قریب موجود ہے، مون سون کے کم دباو کی شدت تاحال برقرار ہے جس کے باعث آج دوپہر میں ہلکی بارش ہوسکتی ہے۔ چار سے پانچ دن کے اس اسپیل میں کراچی میں  100 سے 150 ملی میٹر بارش کی امید کی جارہی ہے ، بلوچستان میں بارش کا سلسلہ وقفے وقفے سے 16 یا 17 اگست تک جاسکتا ہے۔

کراچی میں بدھ کے روز بھی بعض علاقوں میں علی الصبح بوندا باندی ہوئی جبکہ  شہر  میں چند مقامات پر موسلا دھار بارش کا بھی امکان ہے۔ 

اندرون سندھ بارشوں سے ٹھٹھہ ، بدین ، دادو، جام شورو ، لاڑکانہ ، شہید بینظیرآباد اور میرپور خاص میں نشیبی علاقے زیر آب آ سکتے ہیں۔

محکمہ  موسمیات  کے مطابق بلوچستان میں آج سے 13 اگست تک مون سون کے نئے اسپیل سے متعلق الرٹ جاری کیا گیا ہے۔  ژوب، بارکھان ، آواران، واشک ، خاران، قلات ، پنجگور، کیچ،خضدار اور لسبیلہ میں کہیں ہلکی اور کہیں موسلادھار بارش کی پیش گوئی  ہے۔  

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll