جی این این سوشل

پاکستان

13 اگست کو کارکن فیض آباد پہنچیں: TLP

تحریکِ لبیک پاکستان (ٹی ایل پی) نے 13 اگست کو کارکن فیض آباد پہنچیں: TLP یض آباد پہنچنے کی کال دے دی۔

پر شائع ہوا

کی طرف سے

13 اگست کو کارکن فیض آباد پہنچیں: TLP
جی این این میڈیا: نمائندہ تصویر

ٹی ایل پی کے سیکریٹری اطلاعات محمد امجد رضوی کا کہنا ہے کہ ایک ماہ قبل پریڈ گراؤنڈ میں جلسے کی اجازت مانگی گئی، وزیرِ داخلہ رانا ثناء اللّٰہ نے پی ٹی آئی کو پریڈ گراؤنڈ میں جلسہ کرنے کی اجازت دے دی۔

محمد امجد رضوی نے کہا کہ رانا ثناء اللّٰہ سے پوچھنا چاہتے ہیں کہ کیا ہم بھارت سے آئے ہیں؟ ہماری جماعت الیکشن کمیشن میں رجسٹرڈ ہے، عمران خان کو پریڈ گراؤنڈ میں جلسے کی اجازت ہے تو ہمیں کیوں نہیں ہے؟

انہوں نے مزید کہا کہ نظریہ پاکستان مارچ اور کانفرنس کے لیے کارکنوں کو 13 اگست کو فیض آباد پہنچنے کی کال دے دی ہے، جہاں پر سربراہ تحریکِ لبیک پاکستان علامہ سعد رضوی کا بھرپور استقبال ہو گا۔

سیکریٹری اطلاعات ٹی ایل پی کا یہ بھی کہنا ہے کہ تحریکِ لبیک پاکستان کے پروگرام میں کوئی تبدیلی نہیں ہو گی۔

جرم

سارہ قتل کیس:ملزم شاہنواز اور والد ایاز امیر کا مزیدجسمانی ریمانڈ منظور

اسلام آباد: پاکستانی نژاد کینیڈین اہلیہ کے قتل کیس میں ملزم شاہنواز امیر اور والد ایاز امیر کاجسمانی ریمانڈ منظور کر لیا گیا۔ ایاز امیر کی اہلیہ کو تین روز کی عبوری ضمانت مل گئی۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

سارہ قتل کیس:ملزم شاہنواز اور والد ایاز امیر کا مزیدجسمانی ریمانڈ منظور

سیشن کورٹ اسلام آباد میں اہلیہ کو قتل کرنے سے متعلق کیس کی سماعت ہوئی۔سینئر صحافی ایاز امیر اور  مرکزی ملزم شاہنواز امیر سیشن کورٹ اسلام آباد میں پیش ہوئے۔

تفتیشی افسر نے عدالت کو بتایاکہ ملزمان سے  پاسپورٹ اور بینک تفصیل کو برآمد کرنا ہے۔7دن کے جسمانی  ریمانڈ کی استدعا ہے۔

جج نے استفسار کیا کہ ایاز امیر کا اس کیس سے کیا تعلق ہے؟ تفتیشی افسر نے بتایا کہ ملزم ایاز امیر کو مقتولہ کے چچا اور چچی نے نامزد کیا ہے۔ملزم ایاز امیر کا تعلق چکوال سے ہے اور ملزم شاہنواز امیر کا والد ہے

جج نے سوال  کیا کہ مقتولہ کے والدین کدھر ہیں؟ عدالت کو بتایا گیا کہ مقتولہ کے والدین کینڈا میں ہیں اور کل تک وہ پاکستان پہنچ جائیں گے۔

جج نے استفسار کیا کہ کیس میں وکیل کون ہے، صحافی ایاز امیر نے جواب دیا کہ میں خود ہی اپنا کیس لڑوں گا۔بہت بڑا صدمہ پہنچا وقوعہ کی اطلاع میں نے خود پولیس کو دی۔وقوعہ کے وقت میں چکوال میں تھا اور فوری طور پر آئی جی کو آگاہ کیا۔آئی جی نہیں تھے تو ایس پی رورل کو اطلاع دی۔

ان کا کہنا ہے کہ مجھے خدشہ تھا کہ وقوعہ میں کوئی اور زخمی نہ ہو۔پولیس کو سارا راستہ میں نے ہی بتایا۔پولیس نے مقدمہ درج کیا اور اپنا موقف دیا۔

عدالت نے  پولیس کی استدعا پرمرکزی ملزم شاہنواز امیر کا تین روزہ جبکہ ایاز امیر کا ایک روزہ جسمانی ریمانڈ منظور کر لیا۔ جبکہ سینئر صحافی ایاز امیر کی اہلیہ ثمینہ شاہ کی تین روز کیلئے عبوری ضمانت منظور کی گئی۔

عدالت نے  ملزمہ کو شامل تفتیش ہونے کا حکم دیتے ہوئے ملزمہ کو پچاس ہزار روپے کے ضمانتی مچلکے جمع کرانے کی ہدایت کی۔

پڑھنا جاری رکھیں

تفریح

گلوکارہ ناہید اختر نے زندگی کی 66 بہاریں دیکھ لیں 

کراچی: پاکستان کی معروف گلوکارہ ناہید اختر آج 66 ویں سالگرہ منا رہی ہیں ۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

گلوکارہ ناہید اختر نے زندگی کی 66 بہاریں دیکھ لیں 

پاکستان کی معروف  اور خوبصورت گلوکارہ ناہید اختر 1954ء کو ملتان میں پیدا ہوئیں ۔ نوجوانی ہی میں اپنے شوق کے  باعث ریڈیو پاکستان ملتان سے گلوکاری کا آغاز کیا ۔ 1970ء میں پی ٹی وی کے پروگرام لوک تماشا  میں حصہ لیا ۔  وہاں پہ ان کا گایا ہوا گیت ’’مینوں سوڈا واٹر لے دے وے روز بالما کہندی‘‘ بہت مقبول ہوا۔

ثقافتی پروگرام کے ذریعے اپنی مدھر اور خوبصورت آواز سے لوگوں کو متاثر کرنے والی پاکستان کی لیجنڈ گلوکارہ ناہید اختر نے موسیقی کی دنیا میں خوب نام کمایا۔  فلم ’’ننھا فرشتہ‘‘ کے نغمے’’دل دیوانہ دل‘‘ نے ناہید اختر کی شہرت میں مزید اضافہ کیا لیکن فلم ’’شمع‘‘ کے گیت ’’کسی مہرباں نے آکے میری زندگی سجادی‘‘ نے ان کی مقبولیت میں بے پناہ اضافہ کردیا۔

1991 میں ناہید اختر نے معروف ڈرامہ نگار آصف علی پوتا سے شادی کے بعد گلوکاری کو خیرباد کہہ دیا۔ ان کی خوبصورت آواز سے بالی ووڈ والے بھی متاثر ہوئے اور انہوں نے ناہید اختر کے گائے ہوئے کئی گیتوں کو اپنی فلموں میں کاپی کیا ۔

ناہید اختر کے مقبول ترین نغموں، غزلوں اور ملی نغموں کی ایک طویل فہرست ہے ، ان کے چند گیت اور غزلیں  بے پناہ مقبول ہوئیں جن میں تو میرے ساتھ ساتھ رہے تو جدا نہ ہو ، یہ دنیا رہے نہ رہے میرے ہمدم کہانی محبت کی زندہ رہے گی ، آئے موسم رنگیلے، کسی مہرباں نے آکے میری زندگی سجا دی ، تیری الفت میں صنم،شب غم مجھ سے مل کر ایسے روئی ، چھاپ تلک سب چھین لی رے موسے نینا ملائی کے،شامل ہیں ۔

موسیقی کی دنیا میں گراں قدر خدمات انجام دینے کے لیے حکومت پاکستان کی جانب سے انہیں 2007 میں صدارتی ایوارڈ برائے حسن کارکردگی ملا اور 1974، 1975 اور 1985 میں نگار فلم ایوارڈ سے بھی نوازا جا چکا ہے۔

پڑھنا جاری رکھیں

دنیا

روس: اسکول میں فائرنگ، بچوں سمیت 9 افراد ہلاک 20 زخمی

روس شہر ایزیوسک کے اسکول میں مسلح شخص کی فائرنگ سے بچوں سمیت 6 افراد ہلاک 20 زخمی ہو گئے۔

پر شائع ہوا

ویب ڈیسک

کی طرف سے

روس: اسکول میں فائرنگ، بچوں سمیت 9 افراد ہلاک 20 زخمی

 

روسی تحقیقاتی کمیٹی کے مطابق ہلاک ہونے والوں میں 5 بچے، 2 اساتذہ اور 2 سیکیورٹی گارڈ شامل ہیں، جبکہ مسلح شخص نے حملے کے بعد خود کو گولی مار لی ہے۔ پولیس کی جانب سے سانحے کی مزید تحقیقات جاری ہیں۔

پڑھنا جاری رکھیں

ٹرینڈنگ

Take a poll